Balandį gali būti pritarta naujam kvalifikacijos formatui

Balandį gali būti pritarta naujam kvalifikacijos formatui
logo 2019 Balandžio 05 d. 11:56, Renault Sport

Praėjusiais metais buvo svarstoma idėja pakeisti dabartinį kvalifikacijos formatą ir vietoje trijų sesijų rengti keturias: dvi po 12 minučių ir dvi po 10 min. Numatoma, kad pagal pirmų trijų sesijų rezultatus iškristų po keturis lenktynininkus. Tada šis pasiūlymas nesulaukė komandų pritarimo ir jį dar kartą sukritikavo Nico Hulkenbergas.

Nico Hulkenbergas: „Aš nematau problemų su tokiu kvalifikacijos formatu, bet abejoju būtinybe dabar kažką keisti. Ką mes vietoje to gausime? Manau, kad lenktynininkai su greitomis mašinomis vis tiek laimės prieš kitus. Jie turi greičio pranašumą ir tai leidžia jiems būti itin lankstiems, jiems bus lengviau prisitaikyti prie naujų taisyklių, juo labiau – prieš lėtesnius sportininkus. Nemanau, kad kvalifikacijos formato keitimas būtų geru sprendimu“.

Tuo tarpu FIA yra pasiruošusi pakeisti kvalifikacijos formatą jau nuo 2020 metų ir iki balandžio 30 dienos turi įvykti „Formulės-1“ Komisijos elektroninis balsavimas.

Jei atsirastų papildoma sesija kvalifikacijoje, tai daugiausiai klausimų iškils, kaip komandos tvarkysis su ribotu padangų komplektų skaičiumi. Greitesnės komandos gali sutaupyti po naujų padangų komplektą finalinei sesijai, o likusieji naudotų visas turimas padangas, norėdami patekti į finalą.

„Pirelli“ ne kartą yra kalbėjusi apie pasiruošimą tiekti padangas specialiai kvalifikacijai, tam jiems reikėtų papildomai per metus į trasas atvežti 1680 padangų, tačiau labai didelė dalis jų gali būti nepanaudota ir jas reikėtų utilizuoti. Norėdama to išvengti, FIA paprašė komandų sumodeliuoti kvalifikacijas iš keturių sesijų, norėdama išsiaiškinti, kokiu būdu būtų galima panaudoti papildomus padangų komplektus.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983