Balandį gali būti pritarta naujam kvalifikacijos formatui (10)

Balandį gali būti pritarta naujam kvalifikacijos formatui
logo Balandžio 05 d. 11:56, Renault Sport

Praėjusiais metais buvo svarstoma idėja pakeisti dabartinį kvalifikacijos formatą ir vietoje trijų sesijų rengti keturias: dvi po 12 minučių ir dvi po 10 min. Numatoma, kad pagal pirmų trijų sesijų rezultatus iškristų po keturis lenktynininkus. Tada šis pasiūlymas nesulaukė komandų pritarimo ir jį dar kartą sukritikavo Nico Hulkenbergas.

Nico Hulkenbergas: „Aš nematau problemų su tokiu kvalifikacijos formatu, bet abejoju būtinybe dabar kažką keisti. Ką mes vietoje to gausime? Manau, kad lenktynininkai su greitomis mašinomis vis tiek laimės prieš kitus. Jie turi greičio pranašumą ir tai leidžia jiems būti itin lankstiems, jiems bus lengviau prisitaikyti prie naujų taisyklių, juo labiau – prieš lėtesnius sportininkus. Nemanau, kad kvalifikacijos formato keitimas būtų geru sprendimu“.

Tuo tarpu FIA yra pasiruošusi pakeisti kvalifikacijos formatą jau nuo 2020 metų ir iki balandžio 30 dienos turi įvykti „Formulės-1“ Komisijos elektroninis balsavimas.

Jei atsirastų papildoma sesija kvalifikacijoje, tai daugiausiai klausimų iškils, kaip komandos tvarkysis su ribotu padangų komplektų skaičiumi. Greitesnės komandos gali sutaupyti po naujų padangų komplektą finalinei sesijai, o likusieji naudotų visas turimas padangas, norėdami patekti į finalą.

„Pirelli“ ne kartą yra kalbėjusi apie pasiruošimą tiekti padangas specialiai kvalifikacijai, tam jiems reikėtų papildomai per metus į trasas atvežti 1680 padangų, tačiau labai didelė dalis jų gali būti nepanaudota ir jas reikėtų utilizuoti. Norėdama to išvengti, FIA paprašė komandų sumodeliuoti kvalifikacijas iš keturių sesijų, norėdama išsiaiškinti, kokiu būdu būtų galima panaudoti papildomus padangų komplektus.

Komentarai (10)


deivec
| Balandžio 06 d. 09:42
F1 eco, naudojant daugiau padangu :)
vaideriuks
| Balandžio 05 d. 20:48
Bet jie kosmonautai. Nori padaryti, kad žiūrovams būtų įdomu, bet jų niekas neklausia, koks formatas mums būtų įdomiausias ir aš beveik įsitikinęs, kad pasirinktų fanai būtų one shot kvalifikaciją. P.s. grąžinkit kuro papildymą, ir įveskit taisyklę kaip buvo berods 2007-2008 kiek isipyli per kvala ir lieka bake po jos, su tiek ir startuoji. Kaip rodo istorija tai buvo įdomiausi sezonai per pastaruosius... 20 metų?
LewisNr1
| Balandžio 05 d. 19:03
Pagal mane idealiausia kvalifikacija yra iš dviejų dalių. Pirmoje dalyje startuoja po vieną, pradedant praeitų lenktynių nugalėtoju ir baigiant paskutinę vietą užėmusiu. Antra dalis, tokia pati, tik lieka pusė pilotų. Be abejo visi važiuoja po vieną greitą ratą tiek pirmoje, tiek antroje dalyje. Taip padidėtų klaidos faktorius, plius lenktynių nugalėtojas nuvažiavęs ratą, lauktų kitų 19 kol nuvažiuos, tad jam būtų didžiulė įtampa, o žinant kad trasa paprastai "greitėja", tik dar įdomiau. Ir tik įsivaizduokit, važiuoja Lewisas, suklysta, po to Sebas irgi praranda sekundę, nepatenka į top 10 ir starte turim Lewisą iš paskutinės vietos ir Sebą iš kokios 15 vietos, manau būtų labai įdomu.
A85
| Balandžio 05 d. 17:15
Jeigu nesikeis padangų kiekis savaitgaliui, tai tiesiog top komandos teoriškai turėtų daugiau padangų sudegint, o vidutiniokai galėtų turėt didesnę strategijos laisvę. Bet realiai, tai padės nebent dėl apatinių lentelės taškų kovot, nes top komandos galės Q1 gana drąsiai tiesiog kietesnius mišinius naudot, o vidutiniokės lenktynėms naujos greičiausios gumos nebeturės visai. Bet kaip 1 sustojimo lenktynės, tai ne tiek ir svarbu kokios ten padangos belikę. Na, gal nebent favoritai daugiau progų susimaut turės, jei kažko nepaskaičiavus. Žodžiu, kaip ir matau kodėl tai norėtų daryt, bet rezultato įdomesnio kažin ar duos. Na, nebent, kad ilgiau auditoriją išlaikyt prie ekranų. Bet vėlgi, vistiek Q4 būtų įdomiausia, o kas iškris Q3 ar Q2 tai ne tiek ir svarbu didžiajai auditorijos daliai.
AdressUnknown
| Balandžio 05 d. 16:16
Joo, vienas ratas būdavo tikrai įdomu. Matydavai kaip kiekvieno važiuojančio sektorių laikai gerėdavo. Pamenu netgi jausdavai, kad kažkuris važiuoja žymiai greičiau. O dabar visi važiuoja kiekvienas sau. Nu gerai daug mašinų, visos burzgia, bet nebėra to kiekvieno sektoriaus laiko sekimo ir tokios intrigos. Na gerai, kažkiek yra, bet vieno rato atveju būdavo daugiau. Iš kitos pusės tiems kas trasoje stebi varžybas daugiau mašinyčių turėtų būti įdomiau.
SliMMaz
| Balandžio 05 d. 15:22
Man irgi labiausiai patiko vienas greitas ratas
Life
| Balandžio 05 d. 15:15
Lexxus
| Balandžio 05 d. 14:42

Man visai patiko seniau, kai visi važiuodavo savo greičiausią ratą.

Pritariu, buvo galima stebėti kiekvienio ratą ir lyderiui vieną kartą susimovus atsirasdavo intrigą lentynėse, dabar visi gali spausti nieko nebijodami, nes vis tiek laiko sočiai bent antram bandymui.
Lexxus
| Balandžio 05 d. 14:42
Man visai patiko seniau, kai visi važiuodavo savo greičiausią ratą.
Aiwux
| Balandžio 05 d. 14:01
Aš siūlyčiau tokį kvalifikacijos formatą: 1 dalis tokia, kaip prieš keletą metų buvo Bernis pasiūlęs, kur kas lyg ir 1,5 min iškrisdavo po vieną lėčiausią (realiai pirma dalis tuomet ir buvo įdomi, vėliau būdavo nuobodu); 2 dalis tokia, kaip dabar, tik gal galėtų būt kiek trumpesnė; 3 dalis - 1 greitas ratas, į kurį patenka 10 greičiausių, pirmas galėtų važiuot praeito etapo nugalėtojas (jeigu patenka į trečią dalį), o po to atvirkštine tvarka pagal 2 dalies rezultatus. Taip kiekviena klaida turėtų didelės įtakos, o ir tarkim besikeičiančios orų sąlygos tiek daug įtakos neturėtų, kaip būdavo seniau, kur visi tik po vieną ratą pravažiuodavo.
vaidas0023
| Balandžio 05 d. 13:22
Mano nuomone, galetu top 4 komandom pagal lentele duoti ribota kieki padangu, p kitiems visiskai naujas padangas.. bet tai tikriausiai neimanoma
×

F-1.lt pulsas