Kiek modifikuotas „BAR-Honda 007“ bolidas nesiliauja stebinti gerais rezultatais – ketvirtadienį
Paul Ricard trasoje Prancūzijoje vykusiuose bandymuose Takuma Sato juo pagerino šio žiedo neoficialų rekordą.
Antras greičiausias bandymuose buvo taip pat BAR atstovas Jensonas Buttonas. Tiesa, darbo metu jam sugedo „Honda“ variklis. Abu ekipos pilotai tęsė atnaujintos aerodinamikos bandymus.
„Williams“ pilotas-bandytojas Antonio Pizzonia bandė „Michelin“ padangas, o jo komandos draugas Nickas Heidfeldas turėjo nutraukti bandymus vos po 7 ratų, nes pasitempė nugarą.
„Toyota“ atstovai išbandė naujas bolido dalis. Ricardo Zonta bolide buvo įmontuotas naujas difuzorius, kuris bus naudojamas jau San Marino GP. Tuo tarpu Olivier Panis bandė naują pakabos sistemą, kuri lenktynėse bus pradėta naudoti tik sezono viduryje.
„McLaren“ komandos nariai Alexanderis Wurzas ir Pedro de la Rosa derino bolidus artėjančioms lenktynėms. Nepasisekė antrajam – sugedo jo bolidas.
Daugiausiai ratų trasoje įveikęs „Jordan“ ekipos atstovas Narainas Karthikeyanas plušo bandydamas „Bridgestone“ padangas.
„Toyota“, BAR ir „Williams“ komandos nusprendė bandymus baigti diena anksčiau nei planavo ir penktadienį jų trasoje jau nebus. Toks sprendimas buvo priimtas sužinojus, kad pradės lyti. Ekipos taupo kiekvieną bandymų dieną, nes vis dar yra pasiruošusios laikytis savanoriško bandymų ribojimo iki 30 dienų sezono metu. Šiai iniciatyvai yra pritarusios visos „Formulės-1“ komandos, išskyrus „
Ferrari“.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).