Ketvirtadienį Jereze (Ispanija) vykusiuse bandymuose greičiausias buvo „
McLaren“ pilotas Juanas Pablo Montoya.
Sportininkas bandė variklį ir padangas. Jo komandos draugas, pilotas bandytojas Alexanderis Wurzas daugiau dėmėsio skyrė antrajai užduočiai.
BAR pilotas Takuma Sato, pasiekęs antrąjį rezultatą bandymuose, važiavo ne tik su įprastu šių metų bolidu, bet ir su hibridiniu automobiliu, kuriame yra sumontuota 2006 metų sezonui skirta elektronika. Jo kolega Jensonas Buttonas didžiausią dėmesį skyrė aerodinamikos komponentų bandymams. Britas liko ne itin jais patenkintas.
Trečiąjį rezultatą pasiekęs „Sauber“ pilotas Felipe Massa darbą buvo priverstas nutraukti anksčiau, nes taip sudaužė bolidą, kad jo iki dienos galo sutaisyti komanda nespėjo. Avariją sukėlė rato rėmo gedimas, kurį savo ruožtu lėmė į galinę pakabą patekęs išorės objektas.
„
Renault“ lenktynininkas Giancarlo Fisichella ir pilotas bandytojas Franckas Montagny didžiausią dėmesį skyrė padangų bandymams.
„Toyota“ ekipoje Ralfas Schumacheris važiavo šių metų bolidu, tuo tarpu Olivier Panis jau antrą dieną bandė 2006 metams skirtą variklį. Šio bandymai ir vėl buvo nesėkmingi, nes prancūzas iki parūkstant pilkiems dūmams įveikė vos 12 ratų.
Blogai baigėsi ir BMW variklio 2006 metų sezonui bandymai „Williams“ bolide. Antonio Pizzonia tokiu automobiliu įveikė tik 22 ratus, kol sugedo jau antrasis bavarų agregatas. Kadangi daugiau variklių ar reikiamų atsarginių dalių BMW į Jerezą neatsivežė, darbas su jais šią savaitę greičiausiai jau bus baigtas.
Visos komandos 13 val. buvo trumpam nutraukusios darbą, nes tylos minute pagerbė prieš savaitę Londone (Didžioji Britanija) įvykdytų teroro aktų aukas.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).