Antrojoje bandymų Barselonoje (Ispanija) dienoje greičiausias buvo „Ferrari“ pilotas bandytojas Marcas Gene. Tiesa ispanas naudojo 2004 metų bolidą.
Nors nė vieno bandymuose dalyvavusio piloto geriausias rato įveikimo laikas nė iš tolo neprilygo „Ferrari“ piloto parodytajam, bet tarp varžovų dėl to didelio susirūpinimo nebuvo. „
McLaren“ pilotas Juanas Pablo Montoya šį greitį paaiškino paprastai: „Sunku pasakyti kiek pajėgūs yra „Ferrari“. Nors čia jie ir labai greiti, jie naudoja 2004 metų bolidą. Jei ir jų naujasis bolidas bus toks greitas, tada taip – jie bus priekyje. Tačiau pernai jie nepagamino tokio gero bolido, taigi lieka palaukti ir pažiūrėti kaip viskas bus“.
Greičiausias iš pilotų naudojusių 2006 metų bolidus vėl buvo BMW lenktynininkas Jacques Villeneuve‘as. Jo kolega Nickas Heidfeldas sustojo trasoje dėl problemų su pavarų perjungimu.
Juanas Pablo Montoya šiandien pirmą kartą išbandė naująjį „McLaren MP4-21“ bolidą. Nors jis juo ir buvo pakankamai patenkintas, bet patikino, kad tikrasis pajėgumas paaiškės tiktai ateityje. Kolumbiečio nuvažiuoti 87 ratai kiek pagerino ankstyvą naujojo bolido reputaciją, po to, kai pirmąją bandymų dieną jį ištiko gedimas.
Gedimas, tuo tarpu sutrukdė „McLaren“ bandytojo Gary Paffetto darbą. Dėl to britas turėjo kelias brangias bandymų valandas praleisti garaže.
Vienintelis „Red Bull“ pilotas trasoje Robertas Doornbosas kartu su komanda bandė įveikti „RB2“ bolidą kankinančias perkaitimo problemas. Deja prieš pat 17 val. olandas buvo priverstas sustoti trasoje, taigi buvo nuspręsta tuo ir užbaigti dienos bandymus.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).