Pirmąją „Formulės-1“ bandymų, skirtų pasiruošti Monako GP lenktynėms, dieną greičiausias Paul Ricardo trasoje Prancūzijoje buvo „McLaren“ lenktynininkas Lewisas Hamiltonas.
Šiandien naudotos 3,593 km ilgio 2D SC konfigūracijos žiedą britas įveikė per 1 min. 5,6 sek. Paskutinį kartą ši konfigūracija bandymuose buvo naudota 2005 metais, ir tuomet Kimi Raikkonenas, vairuodamas „McLaren“ bolidą, trasą įveikė per 1 min. 4,106 s.
Paul Ricarde šiandien dirbo visos „Formulės-1“ komandos. Šių bandymų tikslas – kuo geriau pasiruošti kitą savaitgalį vyksiančioms Monako GP lenktynėms. Kai kurios komandos čia išmėgino aerodinaminių naujovių.
„Ferrari“ bolidą vairavęs Kimi Raikkonenas, pasiekęs antrąjį dienos rezultatą, išbandė abi automobilio nosies versijas – su angomis virš priekinės važiuoklės ir be jų. Pranešama, kad italų ekipa Monake naudos skylėtąją bolido nosies versiją.
Sebastias Vettelis iš „
Toro Rosso“ pagaliau gavo progą išbandyti naują komandos bolidą STR3. Planuojama, jog šis automobilis, beveik identiškas „Red Bull“ komandos naudojamai technikai, debiutuos Monako GP lenktynėse.
„Williams“ komandą šiandien trasoje išmėgino „Red Bull“ ir „Renault“ jau naudojamą aerodinamikos naujovę – peleko formos variklio gaubtą. Šis elementas buvo matomas ir ant naujojo „Toro Rosso“ bolido.
Tuo tarpu „Honda“ į bandymus Paul Ricarde atsivežė kiek atnaujintą asilo ausimis pramintą priekinio sparno elementų variantą, o „Toyota“ išmėgino naują galinį sparną.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).