Bandymai: 2011-02-10, Jerezas (36)

Bandymai: 2011-02-10, Jerezas
logo 2011 Vasario 10 d. 18:48, Ferrari
Pirmąją šios savaitės bandymų Jereze (Ispanija) dieną geriausią rezultatą užfiksavo „Ferrari“ lenktynininkas Felipe Massa.
Brazilas greičiausią ratą įveikė toli gražu ne pačiomis idealiausiomis sąlygomis – penkiolikos ratų atkarpos viduryje, jau pablogėjus padangų charakteristikoms bei nemažu kiekiu kuro bolide.
Antrąjį dienos rezultatą pasiekęs Sergio Perezas iš „Sauber“, tuo tarpu, greičiausiai įveikė pačioje aštuonių ratų atkarpos pradžioje – važiuodamas pirmąjį greitą ratą iš boksų. Meksikietis visą dieną koncentravosi į gana trumpas distancijas – nei karto neišliko trasoje ilgiau aštuonių ratų. Be to, jis patyrė gedimą ir liko stovėti viename iš Jerezo posūkių.
Red Bull“ atstovas Markas Webberis, rezultatų lentelėje likęs trečias, geriausią laiką užfiksavo šešių ratų atkarpos pradžioje. Dauguma pastebėjo australo įspūdingo pastovumo tempą važiuojant ilgas distancijas.
Prie „Formulės-1“ bolido vairo po pertraukos sugrįžęs Danielis Ricciardo, paprastai pilotuojantis „Red Bull“ techniką, šį kartą vairavo „Toro Rosso“ bolidą ir bandymuose buvo ketvirtas. Po pietų jis automobilio vairą perdavė Jaime Alguersuari.
Pirmą kartą savo naująjį bolidą bandžiusi „McLaren“ šiandien apsiribojo trumpomis atkarpomis. Bolidą vairavęs Lewisas Hamiltonas užėmė penktąją vietą, o geriausią rezultatą pasiekė važiuodamas kvalifikacinę trijų ratų atkarpą.
Darbą su nauja technika šiandien pradėjo ir „Force India“. Bolidą vairavęs Adrianas Sutilas nuvažiavo 28 ratus, o greičiausią įveikė 11 ratų ilgio atkarpoje.
Renault“ bolidą šiandien vairavęs Vitalijus Petrovas liko žemutinėje rezultatų lentelės pusėje. Rytą rusas praleido važiuodamas patikrinimo ratus – išvažiavęs į trasą jis po to iškart grįždavo į boksus. Po pietų jis išslydo iš trasos.
Vėl greičio bandymuose nedemonstravo „Mercedes“ ekipa. Geriausią rezultatą Nico Rosbergas užfiksavo net 17 ratų ilgio atkarpos pradžioje, važiuodamas gana sunkiu bolidu. Vokiečiui teko kartą sustoti trasoje dėl technikos gedimo.
Pirmą kartą į trasą naujuoju „Virgin“ bolidu išvažiavęs Timo Glockas įveikė 42 ratus – neblogas pasirodymas praėjusiais metais debiutavusiai ekipai.
Vos 14 ratų šiandien įveikė „Williams“ vairavęs Pastoras Maldonado – venesueliečio darbą apribojo sutrikęs valdomo galinio sparno veikimas.

Komentarai (36)


red_speed
| 2011 Vasario 11 d. 18:24
na siandien pagal ilgus vaziavimus galime pasakyti kad buliai tikrai gerai atrodo ... ju ilgame vaziavime laikas krenta apie 1,5 sekundes, o ferru ir mersu apie 3s ... zenklus skirtumas ..
ferrariwinner
| 2011 Vasario 11 d. 14:34
1. Schumacher Mercedes GP W02 1:20.352 57 pit
2. Massa Ferrari F150th Italia 1:20.413 + 0.061 56 pit
3. Alguersuari Toro Rosso STR6 1:21.506 + 1.154 17 pit
4. Webber Red Bull Racing RB7 1:21.613 + 1.261 46 pit
5. Button McLaren MP4-26 1:21.614 + 1.262 28 pit
6. Perez Sauber C30 1:21.857 + 1.505 45 pit
7. Sutil Force India VJM-04 1:22.445 + 2.093 42 pit
8. Maldonado Williams FW33 1:22.591 + 2.239 31 pit
9. Petrov Lotus Renault GP R31 1:23.041 + 2.689 30 pit
10. Trulli Lotus F1 T128 1:23.216 + 2.864 35 pit
11. Glock Virgin Racing MVR-02 1:25.874 + 5.522 15 pit
12. geen tijd 0
tomas29
| 2011 Vasario 11 d. 13:30
Baikit cia triest kaip bobos del tu mercu. Ateis pirmas gp, tada ir matysim kazkie realesni bolidu greiti per treniruotes ir kvaloj bei varzybose. Susimaus, tai susimaus, visko buna.
Vy_tux
| 2011 Vasario 11 d. 12:58
Perro>> kaip dabar nuotaika del MB pagerejo? Atrodo, kad mersu bolidas labiau tinka MS nei NR. Aisku cia tik bandymai, bet jau bent siek tiek sviesiau MB padangeje:)
leo
| 2011 Vasario 11 d. 10:38
Nelabai suprantu kaip ten turėjo strigti Pastoro galinis sparnas, kad net dešimt sekundžių į ratą nuo Virgin atsivežti..?
BigUns
| 2011 Vasario 11 d. 10:38
goGOgo>> daugmaz tiksliai apibudinai vakarykstes lenktynes:)
goGOgo
| 2011 Vasario 11 d. 10:18
juokinga, tokia kova tiek aistru taip tai TRENIRUOTES:D biguns>> dramatiskoje kovoje webberis is paskutiniu jegu vijesis lyderius galu gale sugebejo aplenkt ricciardo:DD taip tai resikia nieko gero is siu metu redbull bolido nebus. Ferrari tuo tarpu akyvaizdiai yra cempionato lydere su f.masa priesakyje:D:DD:. visgi prognozuociau kad williams susitvarkius galini sparna isspardis visiem subines amen.
Perro
| 2011 Vasario 11 d. 10:02
Panasu, kad Red Buliai gerai pritaikyti Pirreli produkcijai ir jiems padangos taip greitai nesusidevi kaip kitiems, tad po kol kas jie favoritai. Mercedes rezultatai tai jau pradeda neraminti, nes matosi turi rimtu bedu, tiek del patikimumo, tiek del greicio, liudna, nes buvo nemazai vilciu.
BigUns
| 2011 Vasario 11 d. 09:29
Nereik galvot, kad Ferrari jau atskleide visas savo kortas ir kad nuo siol visi juos tik vysis. As manau kad raudonieji priesingai - tols nuo visu. a9>>> Ferrari iveike daugiau ilgu atkarpu ir ratu tempas buvo geresnis nei RedBull. Aisku buvo tose atkarpose ir keistu ratu (~8s off), bet esme, jog Massa kolkas su padangom tvarkosi labai gerai. RedBull tuo tarpu greiti tik pradzioj, o veliau vaziuoja pastoviu neispudingu tempu.
HORN
| 2011 Vasario 11 d. 09:19
Nenuostabu butu, jeigu Mercedes atrodytu, kaip ne taip senai atrode si komanda su Honda vardu ir zemes gaubliu ant savo bolidu. Gaila tik NR butu.
×

F-1.lt pulsas