Bandymai Bahreine: pirmauja C. Lecrecas

Bandymai Bahreine: pirmauja C. Lecrecas
logo 2023 Vasario 25 d. 14:02, Ferrari

Šeštadienio ryte paskutinę bandymų Bahreine dieną komandos pasistengė imituoti kvalifikaciją ir lenktynes – daugelis lenktynininkų turėjo paskutinę galimybę išbandyti savo techniką prieš naujojo sezono startą. Kitą kartą prie vairo jie sėsis tik kitą penktadienį Bahreino GP savaitgalio pirmoje treniruotėje. Tik Perezas, Bottas ir Albonas planuoja šiandien dirbti visą dieną. Žinoma, jei Valtteri Bottui suremontuos bolidą.

Rytinės sesijos 7 min. pasirodė raudonos vėliavos – Sergio Perezo „Red Bull“ pametė trasoje vieną aerodinaminį jutiklį. Maršalai pašalino jį iš trasos ir darbas buvo pratęstas.

Oscaras Piastris apsisuko 360 laipsnių devintame posūkyje, australas tęsė važiavimą, bet vėliau ilgam užstrigo garaže, kol mechanikai aiškinosi problemą su jo priekinio sparno tvirtinimu. Pirmą bandymų dieną „McLaren“ priekinį sparną teko tvirtinti papildomais lynais.

„McLaren“ pranešė, kad „atliekami laikini darbai tvirtinant priekinį sparną, kad būtų galima užbaigti šios dienos bandymus. Ši nereikšminga problema bus galutinai išspręsta iki GP pradžios kitą savaitę“.

Vakar „Ferari“ bolidas labiausiai kentėjo nuo šokinėjimo, o šiandien Skuderijos problemos buvo susijusios su galiniu sparnu. Komanda išbandė galinį sparną su didesne prispaudžiamąja jėga. Bet jame pradėjo strigti DRS sistema, todėl komanda sugrįžo prie seno varianto.

Likus valandai iki sesijos pabaigos, vėl pasirodė raudonos vėliavos – V. Botto „Alfa Romeo“ sustojo aštuntame posūkyje dėl pavarų dėžės gedimo – ji užsikirto ties penktu bėgiu.

Rytiniame protokole pirmavo Charlesas Leclercas, ratą nuvažiavęs per 1:31.024 sek. Tai kol kas geriausias visų bandymų rezultatas.

Beje, geriausias penktadienio Guanyu Zhou rezultatas Sakhiro trasoje buvo pagerintas jau pačiame ryte. George'as Russellas ratą su C5 padangomis įveikė per 1:31.442, kol saulė dar nebuvo įkaitinusi asfalto. Tačiau vėliau dar greičiau važiavo Charlesas Leclercas. Praradęs kažkiek laiko sulūžus galiniam sparnui, jis ratą įveikė dar 0,4 sek. greičiau, Tai yra tik trim dešimtosiomis prasčiau nei šios trasos rekordas su žemės efekto bolidais, kuris buvo užfiksuotas pernai per kvalifikaciją.

Toliau sesijos dalyviai suko ilgas ratų serijas, o dvi pirmaujančios pozicijos liko nepasikeitusios iki pat pertraukos. Nėra abejonių, kad po pietų, kai sąlygos vėl bus vėsesnės, o komandos treniruosis kvalifikaciją, galima tikėtis dar geresnių laikų.

Trečioje vietoje netikėtai atsidūrė Felipe Drugovichus su „Aston Martin“. Komandos atsarginis sugrįžo į trasą ir su C5 padangomis užfiksavo 1:32.075. Favortų iš „Red Bull“ komandos pilotas Sergio Perezas buvo tik ketvirtas.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983