Bandymų dieną Barselonoje užbaigė lietus ir kruša (16)

Bandymų dieną Barselonoje užbaigė lietus ir kruša
logo 2012 Kovo 03 d. 18:05, Sauber Motorsport
Trečioji bandymų Barselonoje (Ispanija) diena pasižymėjo trumpų, kvalifikaciją primenančių važiavimų gausa, sutrumpinta gana netikėtai prasidėjusio lietaus.
Geriausią rezultatą pasiekė Sergio Perezas iš „Sauber“. Meksikietis trijų ratų atkarpoje pačiomis minkščiausiomis („super soft“) padangomis užfiksavo geriausią iki šiol šiemet rato įveikimo laiką šioje trasoje.
Vos devyniomis tūkstantosiomis bandymų lyderiui nusileido „McLaren“ lenktynininkas Jensonas Buttonas, rezultatą taip pat pasiekęs trumpoje trijų ratų atkarpoje, tačiau lėtesnėmis minkštosiomis („soft“) padangomis. Britas įveikė palyginti nedaug ratų, nes komanda, panašu, pirmąją dienos pusę praleido montuodama paskutinę minutę gautas bolido naujoves.
Mažiau nei dešimtąja nuo lyderio atsiliko ir „Toro Rosso“ pilotas Danielis Ricciardo. Trijų ratų atkarpoje geriausią savo rezultatą pasiekė ir ketvirtoje vietoje likęs „Ferrari“ atstovas Felipe Massa. Jis, kaip ir kiti nuo trečiosios iki septintosios vietos išsirikiavę sportininkai, taip pat važiavo itin minkštomis „Pirelli“ padangomis.
Aštuntoje vietoje likęs Markas Weberis iš „Red Bull“, vairavęs gerokai modifikuotą bolidą, rezultatą taip pat užfiksavo kvalifikacijos tipo trijų ratų atkarpoje, tačiau jis, skirtingai nei taip pat besielgę ir aukščiau likę pilotai, išskyrus J. Buttoną, naudojo lėtesnes minkštąsias padangas.
Mercedes“ lenktynininkas Nico Rosbergas, tuo tarpu, laikų nesivaikė. Vokietis geriausią rezultatą pasiekė 15 ratų atkarpos minkštosiomis padangomis pradžioje. Kaip ir anksčiau, buvo pastebimas staigus padangų dilimas – ratų įveikimo laikai po to greitai ir smarkiai krito. Tiesa, į dienos pabaigą šio lenktynininko tempo kritimas ilgesnių važiavimų metu gerokai sumažėjo.
Palyginti mažai ratų, tik 43, apsuko beveik po mėnesio pertraukos į bolidą sugrįžęs „Lotus“ atstovas Kimi Raikkonenas. Suomis iš ryto, kuomet įveikė tik 17 ratų, skundėsi vairo mechanizmo veikimu. Po pietų jis važiavo tik šiek tiek daugiau.
Tiek K. Raikkonenui, tiek ir kitiems koją pakišo likus valandai ir dvidešimt minučių iki treniruočių pabaigos prasidėjęs lietus, vėliau trumpam peraugęs į ledukų krušą. Sportininkai buvo priversti pereiti prie tarpinėms oro sąlygoms skirtų padangų, o ratų įveikimo laikai krito daugiau nei dvidešimt sekundžių.
Rytoj Barselonoje – paskutinė prieš po dviejų savaičių prasidedantį „Formulės-1“ čempionatą bandymų diena.
[table]
Vt.|Lenktynininkas|Bolidas|Laikas|Ratai
---:|---|---|---:|---:
1|Sergio Perezas |Sauber–Ferrari |1:22.094|112
2|Jensonas Buttonas |McLaren–Mercedes |1:22.103| 44
3|Danielis Ricciardo |Toro Rosso–Ferrari |1:22.155|130
4|Felipe Massa |Ferrari |1:22.413|121
5|Paulas di Resta |Force India–Mercedes|1:22.446|108
6|Bruno Senna |Williams–Renault |1:22.480|111
7|Heikki Kovalainenas |Caterham–Renault |1:22.630| 64
8|Markas Webberis |Red Bull–Renault |1:22.662| 70
9|Nico Rosbergas |Mercedes |1:22.932|128
10|Kimi Raikkonenas |Lotus–Renault |1:25.620| 43
[/table]

Komentarai (16)


Ramzes
| 2012 Kovo 05 d. 13:16
Nekoks tas Raikonen, per daug Finliandijos gere matyt per pertrauka, slykstus suomis blin:((( vat Grosjeana tai geras ir perspektyvus , jau dabar matosi kad Raikonen nuo jo gaus sezone.
ProMod
| 2012 Kovo 04 d. 04:12
komentuota "isties i tema"... Kol ekipos neuzlips ant realios trasos, tol niekas nebus aisku!
Sarunas Petrauskas
| 2012 Kovo 03 d. 22:18
LewisNr1
| 2012 Kovo 03 d. 21:28
STFU >>> Tai šiaip galėtum paskaityti kas ten parašyta mano poste, suprastum, jog ne apie tai ten kalbu, ne apie "McLaren" įveiktus ratus, kuriais kaip minėjau nelabai giliai domiuosi. Rašiau tame poste apie tai, kad nereikėtų didelio dėmesio kreipti į tai ką ekipos parodė ir nereikėtų pagal parodytus laikus visko vertinti, nes viskas pasikeis Australijoje. Aš net nematau, kodėl aš turėjau rašyti, kad suklydau? Aš juk neteigiau, kad Jensonas tiek nuvažiavo ir t.t., aš rašiau "jei atmintis neapleidžia", tai prie ko čia man atsiprašyti ir kur aš čia suklydau? Jei bučiau tvirtinęs, tai ką rašiau, tai būčiau ir parašęs, kad vis tik suklydau.
STFU
| 2012 Kovo 03 d. 21:14
lewisnr1> visa posta surasei be reikalo, reikejo atrasyt a9 tik tiek: sorry suklydau, nes pries tai pakankamai itaigei rasei apie jensono iveiktus ratus, o kai a9 patikrino pasirodo, jau nereikia i nieka kreipti demesio, kaip cia taip gaunas? kas del paciu bandymu, tikiuos merc padangu valgymas yra del kokio tais reguliavimo, ar tai tiesiog, bus kompensuojama greiciu, nes jei taip, tai jie apie 3 vieta sunkiai svajot gales
Gorilazas
| 2012 Kovo 03 d. 19:58
Klepsidra> aha tiksliai nesamonė, i dar už tos šeštos pagal pajėgumą komandos vairo Massa, o jei būtų Alonzo su savo -0,6 sekundėm tai būtų pirmas... kas per nesąmonė, kur žiūri britų eGZpertai??? :D
LewisNr1
| 2012 Kovo 03 d. 19:51
a9 >> Supranti, aš nenoriu vertinti nei "McLaren", nei "Lotus" ateinančiam etapui. Taip mes galime konstatuoti ką matėme, galima pasakyti, kaip padangos devėjosi tokioje trasoje, tą dieną, tokiu oru. Bet, reikia atsiminti, kad pirmos lenktynės ne Barselonoje bus, o Melburne, kad trasos charakteristikos keisis, kad oro temperatūros tiek dangos tiek oro keisis, kad aerodinamika bus kitaip reguliuojama, kad greitis bus tikrai didesnis, tad kaip dėvėsis padangos ten ir kas jas valgys labiausiai, o kas mažiausiai, labai, labai sunku pasakyti. Kodėl, aš manau, kad "Mercedes" labai valgo padangas, dėl to, kad jie patys tai sakė, į laikus ir panašius dalykus net nežiūrėjau, nes nematau didelės prasmės tam, kaip minėjau bus krūvos pasikeitimų, kaip prasidės oficialus sezonas, į tą pačią Barselonas trasą komandos grįš, labai pasikeitusiomis sąlygomis.
a9
| 2012 Kovo 03 d. 19:44
LewisNr1> dirstelėjau į McLarenų padangų dėvėjimąsi ilgose distancijose (mclarenf-1.com): geriausias rezultatas - vasario 21d. Barselona, Hamiltonas, 14 ratų atkarpoje išlaikytas vienodas 1:29 tempas. Puikus rezultatas, bet Lotus 18 ratų dar puikesnis.
LewisNr1
| 2012 Kovo 03 d. 19:35
Klepsidra >>> Nevykusi ironija. Tada gal pakalbėkime apie "Sauber", juos vertino dar prasčiau už "Ferrari", bet jie pirmi, tai kas per ekspertai? :D Nenusivilk taip, kad tavo mėgstamą komandą vertina prasčiau, tie patys ekspertai net neabejoju, supranta, kad "Ferrari" bus kur kas aukščiau 6-os pozicijos.
Klepsidra
| 2012 Kovo 03 d. 19:30
Kas per nesamone - sesta pagal pajeguma ferrari kazkokioj ketvirtoj vietoj. Kur ziuri britu eGZpertai?
×

F-1.lt pulsas