Belgijoje dominavo iš 14-os pozicijos startavęs M. Verstappenas (110)

Belgijoje dominavo iš 14-os pozicijos startavęs M. Verstappenas
logo Rugpjūčio 28 d. 17:25, Red Bull Content Pool / Getty Images

Belgijoje surengtose F-1 lenktynėse niekas neprilygo čempionato lyderiui Maxui Verstappenui, kuris nugalėjo startavęs iš 14-os pozicijos. Tuo tarpu Lewisas Hamiltonas, po susidūrimo su Fernando Alonso, buvo vienas iš dviejų sportininkų, nepasiekusių finišo.

Iš „pole“ pozicijos startavęs Carlosas Sainzas sėkmingai pradėjo lenktynes ir įveikęs pirmąjį posūkį išlaikė lyderio poziciją.

Gerai startavęs Fernando Alonso ir Lewisas Hamiltonas aplenkė iš antros pozicijos lenktynes pradėjusį Sergio Perezą. Bet sportininkai nepasidalino vieta viename iš posūkių. L. Hamiltonas buvo beveik aplenkęs F. Alonso, bet nepaliko varžovui pakankamai laisvos vietos. Po kontakto L. Hamiltono automobilis buvo akimirkai pakilęs į orą, o nusileidęs taip ir neįveikė vieno rato. Tad sustojęs trasoje, L. Hamiltonas pasitraukė iš tolimesnės kovos.

Jau antrame lenktynių rate trasoje pasirodė saugos automobilis. Jo prireikė po to, kai suklydo ir Valtteri Botto automobilį kliudė Nicholas Latifi. Jei kanadiečiui pavyko grįžti į trasą ir tęsti lenktynes, tai suomio pasirodymas Belgijoje baigėsi saugos zonoje, žvyre.

Lenktynes pratęsus, iš 14-os pozicijos startavęs M. Verstappenas buvo pakilęs iki 8-os pozicijos. O dvyliktame rate jau važiavo pirmas.

S. Perezas buvo pirmasis iš „Red Bull“ sportininkų, kuris atliko sustojimą. O grįžęs į trasą stengėsi už savęs išlaikyti „Ferrari“ lenktynininką Charlesą Leclercą, kuris dėl į stabdžių sistemą patekusios šalmo stiklo plėvelės sustojimą atliko anksčiau.

Po to, kai M. Verstappenas atsidūrė rikiuotės priekyje, niekas jam taip ir nesugebėjo rimčiau pasipriešinti. Sportininkas nugalėjo antroje vietoje likusį komandos draugą S. Perezą aplenkęs beveik 18 sek. O nuo meksikiečio devyniomis sekundėmis atsilikęs C. Sainzas finišo liniją kirto trečias. Ispanui pavyko lenktynių pabaigoje už savęs išlaikyti „Mercedes“ atstovą George‘ą Russellą.

C. Leclercas lenktynes Belgijoje galėjo baigti penktas, bet varžybų pabaigoje atliko sustojimą tam, kad paskutiniame rate galėtų užfiksuoti geriausią rato įveikimo laiką. Į trasą grįžęs sportininkas prarado poziciją Fernando Alonso, tačiau ją susigrąžino paskutiniame rate. Bet C. Leclercas geriausio rato įveikimo laiko neužfiksavo. Lyg to būtų negana, teisėjai jam skyrė 5 sek. baudą už greičio viršijimą techninio aptarnavimo zonoje. Tad „Ferrari“ sportininkas prarado poziciją ir liko šeštas.

Kitas „Alpine“ pilotas Estebanas Oconas finišo liniją kirto septintas. „Astom Martin“ sportininkas Sebastianas Vettelis varžybas baigė aštuntas. Iš techninio aptarnavimo zonos startavęs Pierre‘as Gasly liko devintas, o paskutinis taškas atiteko „Williams“ atstovui Alexui Albonui, finišavusiam 10-oje vietoje.

Vt.

Pilotas

Laikas

Ratai

1.

Maxas Verstappenas

1:25:52.894

44

2.

Sergio Perezas

+17.841s

44

3.

Carlosas Sainzas

+26.886s

44

4.

George'as Russellas

+29.140s

44

5.

Fernando Alonso

+73.256s

44

6.

Charlesas Leclercas

+74.936s

44

7.

Estebanas Oconas

+75.640s

44

8.

Sebastianas Vettelis

+78.107s

44

9.

Pierre'as Gasly

+92.181s

44

10.

Alexanderis Albonas

+101.900s

44

11.

Lance'as Strollas

+103.078s

44

12.

Lando Norrisas

+104.739s

44

13.

Yuki Tsunoda

+105.217s

44

14.

Guanyu Zhou

+106.252s

44

15.

Danielis Ricciardo

+107.163s

44

16.

Kevinas Magnussenas

+1lap

43

17.

Mickas Schumacheris

+1lap

43

18.

Nicholas Latifi

+1lap

43

19.

Valtteri Bottas

DNF

1

20.

Lewisas Hamiltonas

DNF

0



Komentarai (110)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
tai
IP: 29077fc | 08/29 16:55 Atsakyti
SliMMaz
08/29 15:35

Kuris cia sake, kad Hamiltonas ant fukso laimejo 100 kartu?

ok,ne hamis-mb bolidas
SliMMaz
IP: 5202f81 | 08/29 15:35 Atsakyti
Žilvinas Vanagickas
08/29 13:09

O tai pala, nuo kada su sekunde greitesniu bolidu reikia talento laimėti? Kaip pamename iš kai kurių karštagalvių fanatikų pareiškimų, Vettelis niekada neturėjo vairuotojo talento, Hamiltonas iš viso ant fukso laimėjo 100 kartų. O Verstappenui staiga prireikė! Iš kur toks nenuoseklumas? RBR sekundės gal kokios trumpesnės?

Kuris cia sake, kad Hamiltonas ant fukso laimejo 100 kartu?
Žilvinas Vanagickas
IP: dbe20cf | 08/29 13:09 Atsakyti
crankshaft1
08/29 07:50

gal nekliedek. suprantu, kad nelaimejo kas norejai kad laimetu, bet nebutina taip zemint saves

O tai pala, nuo kada su sekunde greitesniu bolidu reikia talento laimėti? Kaip pamename iš kai kurių karštagalvių fanatikų pareiškimų, Vettelis niekada neturėjo vairuotojo talento, Hamiltonas iš viso ant fukso laimėjo 100 kartų. O Verstappenui staiga prireikė! Iš kur toks nenuoseklumas? RBR sekundės gal kokios trumpesnės?
Žilvinas Vanagickas
IP: dbe20cf | 08/29 13:04 Atsakyti
giedrius kadiša
08/28 23:02

Šiaip jau reikėtų pradėti tyčiotis ir niekinti Maxo pasiekimus, viską priskiriant greitesniam už kitų bolidui, kaip RBR akli fanai elgdavosi MB dominavimo laikais, bet kažkaip tingisi... O ir šiaip, kai šiek tiek supranti autosportą, ginčytis su ambicingais paaugliais portale nėra tikslo.

Sunkus atvejis :) Aišku, kad nerimta niekinti Verstappeno pasiekimus, F1 visada buvo tokia, kokia yra dabar, tokia jos esmė, kad varžosi ne tik pilotai, bet ir inžinieriai. Na ir vadybininkai, kas be ko, kažkas juk turi iš lenktyninės ir inžinierinės dalies sulipdyti sklandžiai veikiančia komandą, o atsiradus finansiniam reglamentui netrukus prisijungs finansų inžinierijos specialistai. Bet kai kurie gudrakakčiai intelektualiai neįgalūs atskirti pasišaipymo iš jų fanatizmo nuo pasišaipymo iš piloto ar komandos.
Žilvinas Vanagickas
IP: dbe20cf | 08/29 12:58 Atsakyti
Arnius
08/28 21:38

Sekundinis bolidas toli gražu ne tas pats,kas 2 sekundinis su prisuktu varikliu(4sec min),mersfaniai kažką bando papersti,bet laaaaabai pro šalį

Na jau na, kam tas dirbtinis kuklumas. Va rašo, kad su nauja važiuokle RB bus dar greitesni, tad kaip ir Mercedes atveju mes nežinome kiek jis greitesnis, gal sekunde, gal penkiomis. Mercedes juk taip neišsidavė, kad persvarą lėmė tik jų pačių sprendimas kokia ji turi būti, tik iš Paddy Lowe sužinojome jam jau baigus darbą komandoje. Taip ir dabar negalime žinoti ar čia jau viskas, ar RBR dar turi rezervų važiuoti sekunde ar keliomis greičiau.
Rasytojelis
IP: d451e9d | 08/29 09:59 Atsakyti
giedrius kadiša
08/28 23:02

Šiaip jau reikėtų pradėti tyčiotis ir niekinti Maxo pasiekimus, viską priskiriant greitesniam už kitų bolidui, kaip RBR akli fanai elgdavosi MB dominavimo laikais, bet kažkaip tingisi... O ir šiaip, kai šiek tiek supranti autosportą, ginčytis su ambicingais paaugliais portale nėra tikslo.

Jau mokslo metai ant nosies, tai jaunimas gal aprims truputį.
No comment
IP: ecabd22 | 08/29 08:18 Atsakyti
ES lenktynininkas Max Verstapen laimejo Belgijos Grand Prix ir tai - puiku! Keke Rosbergas 2016 prase MV, kad nesutrukdytu jo sunui Nico Rosbergui laimeti cempionato... Nesutrukde... Reiskia MV - agresyvus, bet sukalbamas ... ir jo ateitis busimu cempionatu nugaletojas. Siemet pirmi metai, kai MV turi puiku bolida. Pirmi, o ne astunti metai. Tai didelis skirtumas ir ko cia stebetis, kad Europos publika, o ypac olandai dziaugiasi. O va, Alonso labai idomiai ir lakoniskai pasake, tai, ka kai kas noretu nepastebeti.
crankshaft1
IP: 723837e | 08/29 07:50 Atsakyti
Žilvinas Vanagickas
08/28 18:00

Panašu, kad šiais metais turėsime naują bėgių čempioną. Drakonas mirė, šlovė drakonui.

gal nekliedek. suprantu, kad nelaimejo kas norejai kad laimetu, bet nebutina taip zemint saves
Rasytojelis
IP: 13fb4f8 | 08/29 01:00 Atsakyti
RAM4S
08/28 17:40

Tai kaip ir 2022 čempionatas baigtas, su kuo visus ir sveikinu, susitiksim 2023.
Šių metų titulai
WDC: Verstapen
WCC: RedBull
Kvailiausios strategijos ir protu nepaaiškinamų sprendimų čempionai: Scuderia po vasaros pertraukos viską laimėsim Ferrari.
Metų kibiras: Mercedes W13.

Šiaip tai metų gelda Mclaren, nes jie iš šio sezono tikėjosi labai daug, o gavosi pravalturas.
Foma
IP: 822ef3f | 08/29 00:52 Atsakyti
giedrius kadiša
08/28 23:02

Šiaip jau reikėtų pradėti tyčiotis ir niekinti Maxo pasiekimus, viską priskiriant greitesniam už kitų bolidui, kaip RBR akli fanai elgdavosi MB dominavimo laikais, bet kažkaip tingisi... O ir šiaip, kai šiek tiek supranti autosportą, ginčytis su ambicingais paaugliais portale nėra tikslo.

Pabandykim įvertinti be blevyzgu:1 ver-mašiniukas traukia ir pats baranką sukioti moka, strategiją parink bele kokią2 per-mašiniukas traukia, starte susivėlė, strategija kaip strategija3sain-triperis sulėtėjo kažko tai, suvažiavo be priekaištų, strategija bandom pagaut nepagauna mus ir vos patys neįkliūnam4ras-bolidas kaip ir visada šį sezoną, duoda važiuot pirmam-kodėl gi ne, su taktika čia neprifeilinsi5alo-alpine 4 šį sezoną, startas + o daugiau kaip visada, strategija lankstesnė galėtų būti6lec-mašina palėtėjo, kokios galim]ybės taip ir važiuoja, karštas, strategija velniop tikriausiai tokią7oco-4 mašina, naujas variklis, dėl vairavimo prikišt nieko negalima, strategija lankstesnė-vet gelda, ir kaip iššoko taip aukštai du ++, strategiją diktavo sąlygos9gas-nevažiuojanti gelda, važiavo be priekaištų, matyt liuks10alb-tikras grabas, spaudė kiek galėjo, strategija pasiteisino ir t.t.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas