Belgijoje „pole“ poziciją iškovojo C. Leclercas, S. Vettelis liko antras (81)

Belgijoje „pole“ poziciją iškovojo C. Leclercas, S. Vettelis liko antras
logo 2019 Rugpjūčio 31 d. 17:17, Pirelli

Belgijoje, Spa trasoje, vykusioje F-1 kvalifikacijoje triumfavo „Ferrari“ ekipa. Jos pilotas Charlesas Leclercas varžovus pranoko greičiu ir iškovojo „pole“ poziciją. O antrasis komandos lenktynininkas Sebastianas Vettelis liko antras.

„Mercedes“ pilotai Lewisas Hamiltonas ir Valtteri Bottas pasidalino pozicijas antroje startinėje eilėje.

C. Leclercas buvo greičiausias sportininkams įveikus pirmuosius greitus ratus paskutinėje kvalifikacijos dalyje. Sportininkas vieną ratą įveikė per 1 min. 42,644 sek. Tokio rezultato būtų pakakę „pole“ pozicijai iškovoti. Bet sportininkas važiavimų pabaigoje vieną ratą įveikė dar greičiau, 1 min. 42,519 sek, ir iškovojo pirmą startinę poziciją.

Antruoju bandymu savo rezultatą taip pat gerino L. Hamiltonas, kuris trumpai džiaugėsi antra vieta. Britą iš antrosios pozicijos išstūmė greičiau paskutinį ratą įveikęs antrasis „Ferrari“ pilotas S. Vettelis.

Ketvirtoji startinė pozicija atiteko „Mercedes“ lenktynininkui Valtteri Bottui. Suomis beveik 0,9 sek. atsiliko nuo C. Leclerco ir beveik 0,3 sek. pranoko „Red Bull“ atstovą Maxą Verstappeną.

Šeštą ir septintą pozicijas pasidalino „Renault“ duetas Danielis Ricciardo ir Nico Hulkenbergas. O greičiausiųjų dešimtuką užbaigė Kimi Raikkonenas, Sergio Perezas ir Kevinas Magnussenas.

Važiavimuose labiausiai nepasisekė Robertui Kubicai ir Antonio Giovinazzi. Abu sportininkai buvo priversti baigti savo pasirodymą anksčiau laiko dėl technikos gedimų.

 

Vt.

Pilotas

Q1

Q2

Q3

Ratai

1.

Maxas Verstappenas

1:10.036

1:09.071

1:08.885

14

2.

Lewisas Hamiltonas

1:10.114

1:09.726

1:08.923

16

3.

Valtteri Bottas

1:10.219

1:09.769

1:09.222

16

4.

Pierre'as Gasly

1:10.274

1:09.541

1:09.478

17

5.

Charlesas Leclercas

1:09.829

1:09.437

1:09.527

18

6.

Carlosas Sainzas

1:10.022

1:09.870

1:09.537

19

7.

Antonio Giovinazzi

1:10.050

1:10.033

1:09.590

17

8.

Estebanas Oconas

1:10.179

1:09.919

1:09.933

17

9.

Fernando Alonso

1:10.435

1:10.020

1:09.956

13

10.

Danielis Ricciardo

1:10.255

1:09.865

1:10.166

17

11.

George'as Russellas

1:10.382

1:10.332

13

12.

Lance'as Strollas

1:10.438

1:10.367

13

13.

Lando Norrisas

1:10.489

1:10.406

13

14.

Nicholas Latifi

1:10.093

1:11.161

16

15.

Yuki Tsunoda

1:10.462

1:11.314

15

16.

Sergio Perezas

1:10.530

9

17.

Sebastianas Vettelis

1:10.731

7

18.

Robertas Kubica

1:11.301

9

19.

Mickas Schumacheris

1:11.387

11

20.

Nikita Mazepinas

1:11.875

10


Komentarai (81)
YZF
| 09/01 12:20 Atsakyti
Fekkalli
09/01 11:16

Haha, man tai ziauriai juokinga kai zmogus ant tiek atsidaves komentavimo kultui (suprask gyvenime nera labai uzimtas), kad net screenina jam nepatikusius komentus. Kad veliau galetu neva tai istraukti ir sakyti, va, ziurek, tu taip sakei o taip nera, tu feilas as vierchas.
Gaila zmogaus

Tikrai gaila? Man atrodo nik**a tau nieko negaila :D
Misiulis
| 09/01 11:30 Atsakyti
YZF yra personažas, bet turiu pastebėt, kad pastaraja savaite panormalėjęs. Žiūrėsim ar po šiandienos varžybų vėl nepratrūks
Fekkalli
| 09/01 11:16 Atsakyti
Rokas1 logo rėmėjas
08/31 19:53

Tiek dirbai, tiek ieškojai, o nieko neradai. Kuriam iš tų komentarų sako, kad pergalė tik dėl Hondos? Kalba, kad pirma Hondos pergalė, o vienas dar iš tavęs pasipyzdavojo, užskaudino gal ar ką. Taip kad screenshoting toliau, gal rasi bent kažką

Haha, man tai ziauriai juokinga kai zmogus ant tiek atsidaves komentavimo kultui (suprask gyvenime nera labai uzimtas), kad net screenina jam nepatikusius komentus. Kad veliau galetu neva tai istraukti ir sakyti, va, ziurek, tu taip sakei o taip nera, tu feilas as vierchas.
Gaila zmogaus
Rokas1 logo rėmėjas
| 09/01 09:55 Atsakyti
YZF
09/01 09:49

As sugaisau lygiai 1 minute. Gali del manes nesijaudinti. Ir neissisukinek dabar. Egzpertai niekur nekalba kad laimejo RBR ar laimejo Verstapenas. Minima TIK Honda. Trumpa jusu hebryte atmintis.

Tai ir kalba apie Honda, nes tas faktas, kad laimėjo komanda su jos varikliu yra reikšmingesnis, nei tai, kad laimėjo viena iš 3 galinčių tai padaryti komandų. Bet kad pergalė DĖL Hondos variklio buvo nieks nesakė, taip kad pats vartaisi :)
LewisDNF
| 09/01 09:53 Atsakyti
YZF
09/01 09:49

As sugaisau lygiai 1 minute. Gali del manes nesijaudinti. Ir neissisukinek dabar. Egzpertai niekur nekalba kad laimejo RBR ar laimejo Verstapenas. Minima TIK Honda. Trumpa jusu hebryte atmintis.

Laki tavo vaizduotė :D
YZF
| 09/01 09:49 Atsakyti
Rokas1 logo rėmėjas
08/31 19:53

Tiek dirbai, tiek ieškojai, o nieko neradai. Kuriam iš tų komentarų sako, kad pergalė tik dėl Hondos? Kalba, kad pirma Hondos pergalė, o vienas dar iš tavęs pasipyzdavojo, užskaudino gal ar ką. Taip kad screenshoting toliau, gal rasi bent kažką

As sugaisau lygiai 1 minute. Gali del manes nesijaudinti. Ir neissisukinek dabar. Egzpertai niekur nekalba kad laimejo RBR ar laimejo Verstapenas. Minima TIK Honda. Trumpa jusu hebryte atmintis.
CBRV
| 09/01 09:37 Atsakyti
kart
08/31 23:36

Tai, kad tas auto savo specifikacijom lenkia F1 bolida. Gal tik sunkesnis siek tiek yra.

ir variklis ne 1.6, beje, be jokiu turbo ribotuvu, degalu sanaudu ir t.t. buvo
Rokas1 logo rėmėjas
| 09/01 09:33 Atsakyti
kart
08/31 23:36

Tai, kad tas auto savo specifikacijom lenkia F1 bolida. Gal tik sunkesnis siek tiek yra.

Prispaudžiamosios jėgos irgi turbūt mažiau turi, bet tokioj trasoj tai tik pliusas. Monake net arti F1 nebūtų tas Porsche, ne šiaip sau jie Spa pasirinko
kart
| 09/01 01:46 Atsakyti
parte
09/01 00:50

Idomu koks yra tarp tos trijules varykliu galingumo skirtumas(AG skaiciais), jeigu bolidas su gan vidutiniska aero uzkrauna vieniems 0.7s, o geriausia aero turintiems net 1s!?
Ir kaip laikys tas "party mode" lenktynes )?

Ne varikliai cia viska sprendzia, o bolidu konceptai. Ferrari, Racing Point, Alfa ir sakyciau dar Renault, efektyviau vaziuoja low downforce trasose, bet kitur prasideda bedos, kai tuo tarpu Mersu, McLarenu, RBR'u konceptai orientuoti labiau i vidutines trasas, kuriu yra statistiskai daugiausia.
parte
| 09/01 00:50 Atsakyti
Idomu koks yra tarp tos trijules varykliu galingumo skirtumas(AG skaiciais), jeigu bolidas su gan vidutiniska aero uzkrauna vieniems 0.7s, o geriausia aero turintiems net 1s!?
Ir kaip laikys tas "party mode" lenktynes )?
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas