Bendroji žiemos bandymų Barselonoje statistika

Bendroji žiemos bandymų Barselonoje statistika
logo 2019 Kovo 03 d. 11:43, Pirelli

Penktadienį Barselonos priemiesčio autodrome baigėsi aštuonias dienas trukę 2019 metų žiemos bandymai, kuriuose dalyvavo 10 komandų ir 21 pilotas – dvidešimt pagrindinės sudėties lenktynininkų ir „Haas“ pilotas bandytojas Pietro Fittipaldi. Oro sąlygos buvo palankios darbui, dienomis oras įšildavo iki 20 laipsnių, naujosios mašinos pasirodė esančios patikimos – iš viso „Formulės-1“ pasaulio čempionato dalyviai nuvažiavo 8739 ratus – daugiau kaip 40 tūkst. kilometrų.

Tikslios distancijos nustatyti neįmanoma – ne visi ratai būdavo pilni, rytais per aerodinaminius bandymus ar pakeitus bolidų nustatymus pilotai dažnai važiuodavo trumpus ratus – nuo išvažiavimo iki įvažiavimo į serviso zoną, bet mes skaičiuosime, kad visi ratai buvo pilni, nors faktiškai nuvažiuota distancija yra mažesnė.

Geriausi antrosios savaitės ratai

„Ferrari“ neslėpė naujojo SF90 bolido greičio. Iš aštuonių bandymų dienų per keturias pirmąją protokolo eilutę užėmė Skuderijos pilotai – du kartus pirmavo Charlesas Leclercas ir dukart – Sebastianas Vettelis. „Mercedes“ vertino greičio potencialą tik per paskutinę bandymų dieną – Lewisas Hamiltonas nusileido vokiečiui tris tūkstantąsias. Atrodo, kad mūsų laukia labai įtemptas sezonas.

Per bandymus lenktynininkai naudojo visų penkių rūšių „Pirelli“ padangas – nuo C1 iki C5, priklausomai nuo minkštumo. Geriausi rezultatai buvo parodyti su pačiomis minkščiausiomis C5, kurių per Ispanijos GP etapą čia nebus.

Geriausias bandymų rezultatas (1:16.221) tik penkiomis šimtosiomis nusileidžia pernykščiam Hamiltono „pole“ pozicijos rezultatui (1:16.173) Ispanijos trasoje, bet Lewisas tą ratą nuvažiavo su lėtesnėmis kietesnėmis padangomis.

Naujojo reglamento sąlygomis mašinos kiek prarado greičio, bet vis dėlto per bandymus Barselonoje iki šiol niekas taip greitai nevažiuodavo. Geriausias Vettelio laikas – naujas trasos rekordas per bandymų sesijas.

Skirtumas tarp geriausio greičiausios mašinos (Vettelis, „Ferrari“) ir geriausiu pačios lėčiausios mašinos (Russellas, „Williams“) rezultatų – truputį mažiau nei dvi sekundės.

Pilotas

Komanda

Variklis

Laikas

Padangos

Diena

Vettelis

Ferrari

Ferrari

1:16.221

C5

8

Hamiltonas

Mercedes

Mercedes

1:16.224

C5

8

Leclercas

Ferrari

Ferrari

1:16.231

C5

7

Bottas

Mercedes

Mercedes

1:16.561

C5

8

Hulkenbergas

Renault

Renault

1:16.843

C5

8

Albonas

Toro Rosso

Honda

1:16.882

C5

7

Kvyatas

Toro Rosso

Honda

1:16.898

С5

8

Sainzas

McLaren

Renault

1:16.913

С5

8

Grosjeanas

Haas

Ferrari

1:17.076

С5

8

Norrisas

McLaren

Renault

1:17.084

C5

7

Gasly

Red Bull

Honda

1:17.091

C5

7

Ricciardo

Renault

Renault

1:17.114

C5

8

Raikkonenas

Alfa Romeo

Ferrari

1:17.239

С5

8

Strollas

Racing Point

Mercedes

1:17.556

C5

7

Magnussenas

Haas

Ferrari

1:17.565

C5

8

Giovinazzi

Alfa Romeo

Ferrari

1:17.639

C5

7

Verstappenas

Red Bull

Honda

1:17.709

С3

8

Perezas

Racing Point

Mercedes

1:17.791

С5

8

Russellas

Williams

Mercedes

1:18.130

C5

7

Kubica

Williams

Mercedes

1:18.993

С5

          8

 

 

 

 

 

 

 

 Pilotų reitingas pagal nuvažiuotą distanciją

Esminė bandymų užduotis – nuvažiuoti maksimaliai įmanomą distanciją, kad būtų surinkta būtina informacija apie mašinos darbą ir būtų galima įsitikinti jos mazgų patikimumu. Akivaizdžiai trūkstant laiko bet koks gedimas ar avarija nustumia komandą atgal ir ji privalo koreguoti programą.

„Mercedes“ naudojo ankstesnę taktiką, kai per vieną dieną dirbo du pilotai, bet vieną sesiją Bottas prarado dėl to kad reikėjo keisti jėgos agregatą – ir antrąją bandymų savaitę Valtteri buvo tik septintas pagal įveiktą distanciją.

Naujųjų bolidų patikimumas palieka įspūdį   - skirtumas pagal šią savaitę įveiktą distanciją nuo antros pozicijos ir žemiau – minimali, nors tarp geriausio ir blogiausio rezultato – gana didelis. Maxas Verstappenas tapo autsaideriu antrą savaitę pagal įveiktą distanciją, mat „Red Bull“ neturėjo tvarkingos atsarginės pavarų dėžės po Pierre Gasly avarijos ketvirtadienį.

Iš debiutantų, kaip ir praėjusią savaitę, daugiausiai iš visų nuvažiavo Alexanderis Albonas. „Toro Rosso“ suteikė jam galimybę susipažinti su mašina. Technika ir „Honda“ jėgainė buvo pakankamai patikimi ir rezultatas paliko įspūdį. Įdomu tai, kad per antrąją savaitę Albonas ir Kvyatas iš „Toro Rosso“ nuvažiavo kur kas daugiau nei vyresniosios „Red Bull“ ekipos pilotai.

Lenktynininkas

Komanda

Variklis

 

Ratai

Km

Hamiltonas

Mercedes

Mercedes

 

331

1541

Magnussenas

Haas

Ferrari

 

278

1294

Ricciardo

Renault

Renault

 

266

1238

Sainzas

McLaren

Renault

 

264

1229

Hulkenbergas

Renault

Renault

 

262

1220

Russellas

Williams

Mercedes

 

259

1206

Bottas

Mercedes

Mercedes

 

248

1154

Raikkonenas

Alfa Romeo

Ferrari

 

245

1140

Kvyatas

Toro Rosso

Honda

 

232

1080

Vettelis

Ferrari

Ferrari

 

231

1075

Albonas

Toro Rosso

Honda

 

221

1029

Kubica

Williams

Mercedes

 

220

1024

Grosjeanas

Haas

Ferrari

 

209

973

Gasly

Red Bull

Honda

 

201

936

Perezas

Racing Point

Mercedes

 

192

894

Strollas

Racing Point

Mercedes

 

185

861

Giovinazzi

Alfa Romeo

Ferrari

 

170

791

Leclercas

Ferrari

Ferrari

 

168

782

Norrisas

McLaren

Renault

 

164

763

Verstappenas

Red Bull

Honda

 

157

731

 

Komandų reitingas pagal įveiktą distanciją

Keletą metų paeiliui „Mercedes“ pirmauja pagal bandymuose įveiktą distanciją, pedantiškai vykdydami privalomąją programą. Per pirmąją savaitę „Mercedes“ nuvažiavo 610 ratų, per antrąją – 579, tai rodo puikų šios ekipos stabilumą.

Per pirmąją bandymų savaitę antrąją eilutę užėmė „Ferrari“ (598 ratai), o į penketuką įėjo ir keturios vidurinės grupės komandos, tarp kurių – ir „Williams“. Paskutinę bandymų dieną „Williams“ prisipažino, jog į Barseloną atsivežtų mazgų resursai užsibaigė, kitų nebuvo, todėl jie bandymus paprasčiausiai „užbaiginėjo“.

„Ferrari“ ir „Red Bull“ dėl gedimų ir avarijų antrąją bandymų savaitę iškrito iš penketuko.

Komanda

Ratai

Km

Mercedes

579

2695

Renault

528

2458

Haas

487

2267

Williams

479

2230

Toro Rosso

453

2109

McLaren

428

1992

Alfa Romeo

415

1932

Ferrari

399

1857

Racing Point

377

1755

Red Bull

358

1666

 

Bendra aštuonių bandymų dienų suvestinė

Bendra bandymų statistika parodo nuveiktų darbų rezultatus ir įtikina, jog dauguma komandų gana gerai pasiruošė naujojo sezono pradžiai. Problemų su patikimumu nėra, todėl Melburne viską lems ekipos greitis ir pilotų meistriškumas.

Iki kvalifikacijos Australijoje liko dvi savaitės ir tik ten mes galėsime realiai įvertinti jėgų išsidėstymą naujojo sezono pradžioje.

Lenktynininkas

Komanda

Ratai

Km

Hamiltonas

Mercedes

638

2970

Bottas

Mercedes

551

2565

Vettelis

Ferrari

534

2486

Hulkenbergas

Renault

509

2369

Raikkonenas

Alfa Romeo

497

2314

Albonas

Toro Rosso

489

2276

Sainzas

McLaren

473

2202

Leclercas

Ferrari

463

2155

Kvyatas

Toro Rosso

446

2076

Gasly

Red Bull

439

2044

Giovinazzi

Alfa Romeo

425

1978

Ricciardo

Renault

418

1946

Grosjeanas

Haas

407

1895

Magnussenas

Haas

403

1876

Norrisas

McLaren

400

1862

Verstappenas

Red Bull

394

1834

Strollas

Racing Point

336

1564

Russellas

Williams

299

1392

Perezas

Racing Point

289

1345

Kubica

Williams

268

1248

Fittipaldi

Haas

61

284

 

Komanda

Ratai

Km

Mercedes

1189

5535

Ferrari

997

4641

Renault

961

4473

Toro Rosso

935

4352

Alfa Romeo

922

4292

McLaren

873

4064

Haas

871

4055

Red Bull

833

3878

Racing Point

625

2909

Williams

567

2639

 



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983