„BMW
Sauber“ komandos atstovai išreiškė susirūpinimą dėl savo variklių patikimumo kitą savaitgalį vyksiančiose San Marino GP lenktynėse, kur agregatai bus naudojami jau antrąjį kartą.
„Tiek Nickas, tiek Jacques naudos tuos pačius „BMW P86“ variklius, kuriuos naudojo Australijoje. Trumpas naujo tipo variklių kūrimo laikas ir toliau kelia mūsų komandai problemų“, – pareiškė BMW autosporto vadovas Mario Theissenas.
„Abu varikliai atspindi tą tobulinimo etapą, kurį buvome pasiekę Melburne (Australijoje – red. past.). Dėl naudojamos didelės prispaudžiamosios jėgos ir įkalnių, Imola (trasa, kurioje vyks San Marino GP – red. past.) yra labai daug iš variklio reikalaujantis žiedas“, – teigė jis.
„BMW Sauber“ pilotas Jacques
Villeneuve‘as taip pat prisipažino, kad San Marino GP lenktynėse tausodamas variklį turės važiuoti ne taip agresyviai, kaip to norėtų.
„Imoloje važiuoti smagu, tačiau tai bus antrosios lenktynės varikliui, ir mums teks elgtis atsargiau“, – teigė kanadietis.
„BMW Sauber“ problemų su varikliais turėjo jau ne vieneriose šio sezono „Formulės-1“ lenktynėse. Agregatai kovoje buvo sugedę ir Nickui Heidfeldui, ir Jacquesui Villeneuve‘ui.
San Marino GP lenktynėms „BMW Sauber“ yra paruošusi keletą bolido atnaujinimų. Mėlynai balti automobiliai turės naujus priekinius sparnus bei atnaujintą galinės dalies konstrukciją. Be to, komanda šiuo metu aktyviai dirba su partnere „Michelin“ spręsdama per lėto padangų darbinės temperatūros pasiekimo klausimą.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).