Nera jokiu abejoniu, kad BMW varikliai galia lenkia absoliuciai visus varzovus. Elementarus irodymas - JPM pole-pozicijos ir Monza rekordai.
Taciau lenktynese vien variklio galia nenugalesi. FW-24 turi rimtu vaziuokles problemu. Del to netolygiai ir greitai ima dilti galines padangos ir prarandamas optimalus vaziuokles balansas (si problema tiesiogiai susijusi ir su Michelin padangu "nestabilumu", ka prancuzai karstligiskai bando pasalinti. Deja, kol kas nesekmingai... Ir toliau bus sunku, nes Fer ir Bridg dirba viena kitai, tuo tarpu Mich skiria vienoda demesi McL ir Will).
Taip pat nedziugina (lyginant su Ferr ar McL) ir FW-24 aerodinamika. Problema ta, kad ji praktiskai nesiskiria nuo FW-23. Tai laikinas reiskinys, mat FW-24 pradejo kurti Geoff'as Willis, kuris nebaiges darbu perbego i BAR. Willis buvo Will aero "galva". Negaves reikalauto atlyginimo is Franko Willis nebuvo suinteresuotas "ardytis" FW garbei. Tuo tarpu pradeta darba teko baigti aero srityje ne itin patyrusiam Gavin'ui Fisher'iui.
FW-25 bus revoliucinis bolidas. Jei lyginti su kitu komandu technika, tai reikia laukti kompaktiskos F-2002 galo komponuotes bei Sergio Rinland'o (C20, o siemet A-23 bei kopijos ir evoliucijos MP4-17, EJ12) "nepriklausomo" priekiniu apatiniu priekines pakabos svirciu tvirtinimo layout'o.
Tikiu, kad F-1 "gyvenimas" vyksta ciklais - vienos ekipos dominavimas tesiasi ne amzinai.