BMW variklis galingiausias?

2002 Rugsėjo 15 d. 17:17

Pernai,Bmw-Williams komandai niekas neprylygo trasose kurios yra wadinamos greichiausiomis Formuleje-1.Bet shiais metais BMW labai mazhai ka patobulino, o Ferrari juos aplenke wiskuo.Bet kaip irodo Monzos GP BMW variklis yra pranashesnis uzh Ferrari tik skirtumas tox,kad BMW-Williams turi silpna aerodinamika.Shiais metais jau wiskas aishku bet 2003 sezonas zhada gera ateiti BMW-Williams komandai.

2002 Rugsėjo 15 d. 17:25

Jooooo...mateme Monzoj kokie ach*jiet prnashesni:)))

2002 Rugsėjo 15 d. 17:27

Pritariu Ralfai...Siaip variklio galia ir siais metais nieks negali prilykti BMW,taciau aerodinamika ir padangos paveda truputi...dar man nepatiko kad tie nauji BMW-Power varikliai neatrodo patikimi...

2002 Rugsėjo 15 d. 17:28

tai juk pac JPM mopntoya sake, kad siais metais BMW beveik nepazenge i prieki... O Ferrari padare dideli progresa... taigi tikekimes kitais metais BMW parodys ko jie verti......

2002 Rugsėjo 15 d. 17:49

Jip bachuriukai:)

2002 Rugsėjo 15 d. 18:04

Ralfas, kodel tau neuzvedus dar poros diskusiju apie Williams-BMW sekme 2003 m. sezone? :)

2002 Rugsėjo 15 d. 18:14

Daimyo jos tik 2

2002 Rugsėjo 15 d. 18:19

Daimyo>o ka sakai BMW neturi shansu pasiprieshinti Ferrari 2003? :)

2002 Rugsėjo 15 d. 18:21

turi, bet nedauk

2002 Rugsėjo 15 d. 18:24

Ferrari tikrai nezhengs tokio zhingsnio koki zhenge shiemet!

2002 Rugsėjo 15 d. 18:26

is kur zinai? be to jei ir zengtu mazesni, tai dar nereiskia kad Williamsai zengs didesni. O jei ir zengtu vistiek jiem dar toli iki Ferrari butu.

2002 Rugsėjo 15 d. 18:32

Ferrari pranashuma turi tik letose trasose ir Spa :) bet Hokenheime ir Monzoi Williams turi pranashuma. O Vidutinio greichio trasose kaip Melburnas, Malaizija jos apylyges.

2002 Rugsėjo 15 d. 18:36

Ralfas> kas tau sakė kad BMW galingiausias? Williams? :) ||

Mįslė visiems: kodėl Ferrari niekada nesigiria kokį variklį sukūrė? A? Aš tai galvoju kad nėra ko rėkauti, jei ką gerai padarai... :)

O BMW gal ir sukasi greičiausiai ir AG galbūt didžiausias, bet tai nėra pagrindinis galios rodiklis, kaip jau tai n kartų buvo minėta įskaitant f-1.lt forumus.

O tarkim, kad BMW yra geriausias šio sezono variklis visomis charakteristikomis. Tik kas iš to jei Williams lenktynėse nuolat kovoja su savo važiuokle? taip pat netikiu, kad Williams kitais metais turės puikią važiuoklę, nes vienas geras konstruktorius išėjo į BAR, o kiti inžinieriai - žvaigždės taip pat dirba ne Williams komandoje...

Taigis jei niekas nepasikeis, 2002 situacija vėl pasikartos. Greičiau jau kai kas kitas sukurs konkurentabilų variklį ir...


2002 Rugsėjo 15 d. 18:37

Hockenhaimo nebera!!! T.y jis restauruotas ir ten dabar nebera greicio trasa... :( Todel ten Williams nelabai ir turi pranasuma ;P

2002 Rugsėjo 15 d. 18:40

MP4-13>beda ta, kad Williams nera neturi labai dsaug pinigu... kaip rase F-1.lt, williams yra labai neturtinga, palyginus su ferrari ar mclaren... manau cia ir yra ta beda del vaziuokles ir kitu aerodinaminiu savybiu.

2002 Rugsėjo 15 d. 18:41

saras> sakai nera o juk MS su RS kowojo del poles, o per gonkes irgi pagrindine kowa wyko tarp MS ir RS tik kol Michelin igijo darbine temperatura MS spejo pabegti, o ralfas suko greichiausius ratus tachiau po pito wiskas suzhlugo :(

2002 Rugsėjo 15 d. 18:42

MP4-13> pagywensim pamatysim :)

2002 Rugsėjo 15 d. 19:17

[SaRaS]> bėda tikrai ne tame, Williams nors ir neturi tiek $$$ kiek Ferrari, bet tikrai nėra vargšai :) BTW esu 95% tikras, kad mažiausiai 2-4 komandos su mažesniais biudžetais (neskaitant Ferrari ir McLaren) turi geresnę važiuoklę. Trūksta tik to ką jau turi Williams...

O gal Williams važiuoklė nėra tokia jau bloga? Tiesiog tas galingas BMW variklis ją laužo... :)

2002 Rugsėjo 15 d. 22:14

BMW variklis yra jega,tai nieks nenugincys.O kad Willjams stabdo su vaziuokle ir aerodinamika,tai aisku kaip diena.BMW ir Jordan irgi butu ne prastesne komanda nei Willjams

2002 Rugsėjo 15 d. 22:20

gal ir butu. Dabar ko reikia Williams, tai tik nauju zmoniu, labai patyrusiu savo darbe. Kokiu Pit-Babes :lol: cia kad JPM ir RS butu linxmiau :D Geru inzinieriu ir gero tarpusavio sutarimo :beer: turedami visus isvardntus dalykus, apnestu ferrari kai rejkalas :D

2002 Rugsėjo 15 d. 23:13

Saras, Bimeris> bla bla bla...Wiliamsams kai ir jum maziau liezuviu malt reikia ir daugiau galva bei rankytemis darbuotis be to ir vienas kitas geresnis lenktynininkas praverstu.

2002 Rugsėjo 15 d. 23:58

Duce>liezuviais cia visi mala jei nepastebejai.Man Willjams tai tik dar viena komanda.Siaip noreciau ,kad BMW butu atskira komanda.vat jie ir galva ir rankytemis darbuojasi.

2002 Rugsėjo 16 d. 12:18

Net neabejoju, kad bus. Ir jie tikrai bus galingesni uz Williams. Tokios nudienos Formules 1 tendencijos - gamintojai verziasi i trasa. Nu, va ir ash pamaliau liezuviu...eee greiciau rankomis:)

2002 Rugsėjo 20 d. 21:28

Nera jokiu abejoniu, kad BMW varikliai galia lenkia absoliuciai visus varzovus. Elementarus irodymas - JPM pole-pozicijos ir Monza rekordai.

Taciau lenktynese vien variklio galia nenugalesi. FW-24 turi rimtu vaziuokles problemu. Del to netolygiai ir greitai ima dilti galines padangos ir prarandamas optimalus vaziuokles balansas (si problema tiesiogiai susijusi ir su Michelin padangu "nestabilumu", ka prancuzai karstligiskai bando pasalinti. Deja, kol kas nesekmingai... Ir toliau bus sunku, nes Fer ir Bridg dirba viena kitai, tuo tarpu Mich skiria vienoda demesi McL ir Will).

Taip pat nedziugina (lyginant su Ferr ar McL) ir FW-24 aerodinamika. Problema ta, kad ji praktiskai nesiskiria nuo FW-23. Tai laikinas reiskinys, mat FW-24 pradejo kurti Geoff'as Willis, kuris nebaiges darbu perbego i BAR. Willis buvo Will aero "galva". Negaves reikalauto atlyginimo is Franko Willis nebuvo suinteresuotas "ardytis" FW garbei. Tuo tarpu pradeta darba teko baigti aero srityje ne itin patyrusiam Gavin'ui Fisher'iui.

FW-25 bus revoliucinis bolidas. Jei lyginti su kitu komandu technika, tai reikia laukti kompaktiskos F-2002 galo komponuotes bei Sergio Rinland'o (C20, o siemet A-23 bei kopijos ir evoliucijos MP4-17, EJ12) "nepriklausomo" priekiniu apatiniu priekines pakabos svirciu tvirtinimo layout'o.

Tikiu, kad F-1 "gyvenimas" vyksta ciklais - vienos ekipos dominavimas tesiasi ne amzinai.

2002 Rugsėjo 20 d. 21:50

KristisK> Dekui uz issamu posta!

2002 Rugsėjo 20 d. 21:55

Nu ir kas kad jie galingiause varikli turi bet netobuliausia. Taigi Formuleje 1 neviskas priklauso nuo variklio galios ir jo apsuku ar pan... Pvz ne bet kas kitas kaip Williams. Paziurekit jus i Ferus viskas tobula.
Nerasi jokio trukumo jokio bereikalingo lesu svaistymo (isskyrus Sumis )
Geriau visi imtu kopijuoti Ferus kaip nusprende daryti Mclaren, nes kitaip nieko nebus jie atitruks ir lenksi visus po pora ratu per lenktynes xexe :)

2002 Rugsėjo 20 d. 22:14

gal ir galingiausias bet vos vos galingesnis uz "Ferrari" ir tikrai daug kartu nepatikimesnis!

2002 Rugsėjo 20 d. 22:43

o kai tures toki patikima varikli kaip Ferrary ir stoves ant podiumo bent 10 lenktyniu is eiles tai bus galima sakyti kad jis tikrai galingiausias. O dabar tik snipstas, nors gal ir galingas, bet.............ne galingume esme, o patvarume

2002 Rugsėjo 20 d. 23:55

Ferrari irgo galejo pamusti rekordus bet suletino gale lenktyniu greiti. Taigi nemanau kad lenktyninis BMW variklis kiek nors geresnis.

2002 Rugsėjo 21 d. 10:20

KristisK> sutinku 100% :) mafaz>negink jau taip "savo" Ferrariu

2002 Rugsėjo 21 d. 12:23

P.S Michelin galetu labiau roopintis BMW ekipa, nes McLaren nepateisina lukeschiu ;) O BMW.Williams daug zhadanti ekipa ateityje tad reiketu spjauti i McLaren ir Michelin bootoo 100% uzh Williams :D Ir Michelin kaip ir Williams dirbtu wiena kitai ir tada turetu galimybiu prisiwyti Ferrari :)

F-1.lt pulsas