„Brawn“ komandos vadovas Rossas Brawnas britų televizijai BBC prasitarė, kad ekipa jau nuo birželio pradžios visą dėmesį skyrė 2010 m. bolido kūrimui.
Specialistas atskleidė, kad toks sprendimas buvo priimtas sezono pradžioje matant didžiulį komandos pranašumą prieš artimiausius varžovus – ekipos pilotas Jensonas Buttonas laimėjo 6 iš 7 pirmųjų šių metų „Formulės-1“ čempionato etapų.
Brito teigimu, pirmuosius čempionato mėnesius komanda dar kiek tobulino savo techniką, tačiau Turkijos GP lenktynių savaitgalio metu jis inžinieriams liepė savo dėmesį skirti 2010 m. bolido kūrimui.
Vis dėlto, „Brawn“ nuo kitų metų technikos kūrimo teko trumpam atsitraukti liepos pabaigoje. Pamačius, kad turime pranašumo gali nepakakti čempionų vardams pelnyti, komanda prieš didžiąją vasaros pertrauką savaitei sugrįžo prie šių metų bolido tobulinimo. Visas kitas laikas buvo skirtas naujo automobilio kūrimui.
Pergalingas šių metų „Brawn“ komandos bolidas galėjo būti dar geresnis, tačiau prieš sezono pradžią ekipa turėjo sparčiai jį pritaikyti ne „
Honda“, o „Mercedes“ variklių montavimui. Dėl to buvo neoptimaliai išdėstyta aušinimo sistema bei pavarų dėžė. Kuriant kitų metų bolidą šios problemos, be abejo, turėtų būti išspręstos.
„Brawn“ ekipa buvo ne vienintelė, anksti skyrusi didžiąją savo išteklių dalį 2010 m. sezonui skirtos technikos kūrimui. „Ferrari“ į naujojo bolido kūrimą visą dėmesį sutelkė po liepos pabaigoje vykusių varžybų Vengrijoje, o „
Renault“ šių metų techniką nustojo tobulinti dar birželį.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).