Brazilijoje „Ferrari“ padės K. Raikkonenui

Brazilijoje „Ferrari“ padės K. Raikkonenui
logo 2007 Spalio 10 d. 07:53, Ferrari
Paskutiniajame sezono etape Brazilijoje „Ferrari“ kovos iš visų jėgų ir stengsis užimti pirmąsias dvi vietas - tokiu atveju būtų padaryta viskas, kad Kimi Raikkonenas pirmąsyk iškovotų čempiono titulą.
Komanda jau džiaugiasi 2007-ųjų konstruktorių taure - iš „McLaren“ buvo atimti visi šį sezoną iškovoti taškai.
K. Raikkoneno pergalė iškovota Kinijoje sumažino atsilikimą nuo Lewiso Hamiltono iki 7 taškų, o nuo Fernando Alonso - iki 3 taškų. Jei suomis ketina aplenkti lyderius, jis turi žūtbūt nugalėti, o Felipe Massa privalo finišuoti antras.
„Turime būti agresyvūs - kito pasirinkimo nėra. Privalome iškovoti pirmąją ir antrąją vietas ir tokia, be abejo, bus mūsų strategija", - mintimis apie kitas lenktynes dalijasi Ferrari sporto direktorius Stefano Domenicali.
Tarp lenktynių Kinijoje ir Brazilijoje nebus jokių bolidų bandymų, tad komandoms palikta itin mažai erdvės bolidų tobulinimui. Kaip bebūtų, visi trys pretendentai paskutiniajame etape naudos naujus variklius, kurie turės tverti tik vienas lenktynes ir tai viena iš sričių, kurioje „Ferrari“ galės labiau rizikuoti nei jų varžovai.
„Ką gi, tai jau buvo numatyta ir paskutiniųjų testų metu variklyje, kuris įprastai turi būti naudojamas dviejose lenktynėse, mes šį tą išbandėme. Motoras turi „atlaikyti“ tik vienerias lenktynes, taigi galite įsivaizduoti, kad turėsime truputį daugiau galios, o tai - visuomet rizikinga", - sako „Ferrari“ trasos operacijų direktorius Luca Baldisseri.
Neramumų italams kelia padangos, kurių tiekėjas „Bridgestone“ į Braziliją atveš minkštos ir super minkštos sudėties gaminius - su šio tipo „apavu“ italų komandai šiemet ne visada pavykdavo pasiekti trokštamų rezultatų. L. Baldisseri linkęs manyti, kad pakartoti praeitų metų laimėjimą Interlagos trasoje „Ferrari“ komandai bus nemenkas iššūkis.
„Praeitais metais mes pasirinkdavome padangas, buvome su „Bridgestone“, tad, iš esmės, patys nuspręsdavome, kokius „batus“ naudosime. Šiais metais yra kitaip - turime naudoti tokią gumą, kokią atveža „Bridgestone“, o jie nusprendė atvežti minkštą ir super minkštą mišinį. Atvirai kalbant, tai nėra mūsų mėgiamas pasirinkimas, nes istoriškai šį sezoną mums būdavo sunku su šio tipo mišinių pora. Niekam ne paslaptis, kad padangos yra ganėtinai svarbios bolido pajėgumui ir jei negali maksimaliai išnaudoti jų galimybių, nesunkiai prarandi dešimtąsias sekundės dalis", - atviravo italas.
Didžiausiu galvos skausmu „Ferrari“ ekipai tapo optimalus super minkštų padangų išnaudojimas vieno greito kvalifikacinio rato metu. Vis dėlto po pastaruoju metu atliktų bandymų L. Baldisseri sakė, kad komanda pažabojo kankinusią bėdą.
„Po Budapešto padirbėjome namuose ir manau, kad perpratome problemą", - sakė jis.
Net jei „Ferrari“ ir pavyks iškovoti taip trokštamą dvigubą pergalę, K. Raikkonenui reikėtų, kad L. Hamiltonas finišuotų ne aukštesnėje kaip šeštoje vietoje tam, kad suomis taptų čempionu.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1178
2. Tadux15 1161
3. Giriby 1155
4. mantioras 1147
5. Modestas99 1144