C. Abiteboulas: lemiamu momentu N. Hulkenbergas prarado pasitikėjimą savimi (29)

C. Abiteboulas: lemiamu momentu N. Hulkenbergas prarado pasitikėjimą savimi
logo Rugpjūčio 01 d. 11:27, Renault Sport

Vokietijoje Nico Hulkenbergas turėjo šansą pakovoti dėl vietos ant podiumo, bet namų lenktynės jam užsibaigė pasitraukimu iš distancijos. „Renault“ komandos vadovas Cyrilas Abiteboulas nepatenkintas incidentu ir sukritikavo vokiečių pilotą.

Cyrilas Abiteboulas: „Mūsų sportas labai žiaurus. Sėkmingos lenktynės galėjo papuošti mums nepaprastą sezoną, o taip pat – įkvėpti komandą. Atvirai kalbant, mums dabar reikia kur kas greitesnės mašinos ir mes turime padidinti jos aerodinaminį efektyvumą – kol kas ji neatitinka mūsų lūkesčių. Viskas labai paprasta.

Tačiau neturėtų būti taip, kad mes pasiekiame sėkmės tik kartą per dvejus metus ir tai tik per lietaus lenktynes. Praėjusį kartą per lietų mes lenktyniavome 2017 metais Singapūre ir mes nesiruošiame laukti 2021 metų, kad vėl galėtumėm pasakyti: „Gali būti, jog dabar mes gausime šansą pasiekti gero rezultato“.

Sėkmė Vokietijoje galėjo įkvėpti komandą, mes išvažiuotumėm atostogų su puikia nuotaika ir galima sėkmė galėjo tapti gera dovana Nico. Bet paskutinės lenktynių minutės nubraukė viso savaitgalio rezultatus, kurie mums buvo neblogi. Hulkenbergas parodė gerą laiką antroje kvalifikacijos dalyje, o po to puikiai startavo lenktynėse ir protingai veikė sudėtingomis sąlygomis.

Jis nuolat palaikė ryšį su savo lenktynių inžinieriumi Marku Slade‘u. Komanda priėmė teisingą sprendimą lemiamu momentu. Nico tada pasirodė geriausiai iš visų. Tik mums pavyko nepatekti į spąstus su pernelyg ankstyvu sustojimu. Tačiau visos mūsų pastangos buvo bereikalingos – Nico pasitraukimas mus supykdė ir smarkiai nuvylė. Visa komanda po to verkė. Labai sunku taip nukristi po greito pakilimo į viršūnę.

Pasakysiu atvirai: dabar mes vedame svarbias derybas apie ateitį ir turime atsižvelgti į šį incidentą. Mes analizuojame įvairius variantus ir Hulkenbergas tai žino. Čia įsipainioję ir asmeniniai santykiai, juk Nico mūsų komandoje lenktyniauja jau trejus metus. Tačiau yra keletas „bet“.

Visų pirma, tai Nico pasirodymas kvalifikacijos finale, kai jis negalėjo pakartoti savo antrosios sesijos laiko. Kai jis sugrįžo į boksus antros kvalifikacijos dalies pabaigoje ir pamatė rezultatą, iš jo buvo matyti, jog jam bus labai sudėtinga pasiekti sėkmės finale.

Susidaro toks jausmas, kad kai jis turi neblogus šansus, ar tai būtų šeštoji vieta lenktynėse ar dar kas nors, jis juos praranda. Jis pradeda abejoti savimi. Ar norėtų jis su šia problema padirbėti su psichologu? Ne. Mes kalbėjomės su juo apie tai, nes mus tai jaudina. Bet kai būna teigiamų momentų, mes negalime jo kaltinti viskuo“.

Komentarai (29)


Micius
| Rugpjūčio 03 d. 13:14
Niekur neradau video, kai Hulkas trenkiasi, o Abitebulis susinervavęs trenkia į pultą :D
Ezo
| Rugpjūčio 03 d. 11:54
SharasXT
| Rugpjūčio 02 d. 21:35

Kai rašai “idijotas”, tai pats atrodai kaip idiotas, tokiems tai aisku patylet, sutinku

Ačiū už pastabą, sarmata.
SharasXT
| Rugpjūčio 02 d. 21:35
Ezo
| Rugpjūčio 02 d. 20:51

Istikro tai pats parodai savo kultura. Is kur tas noras visus smerkt ir kritikuot? Labai visi megsta siais laikais prie kompo atsisede baisius egzpertus vaidint ir kritikuot profus, kai patys nieko panasaus nesugeba padaryt. Kritikuok ir mokyk toje sferoje kurioje pats esi kietas, o kitu sriciu profus kritikuodamas atrodai kaip kaimo idijotas.

Kai rašai “idijotas”, tai pats atrodai kaip idiotas, tokiems tai aisku patylet, sutinku
Ezo
| Rugpjūčio 02 d. 20:51
SharasXT
| Rugpjūčio 02 d. 14:23

Tai kalba ir eina apie tai, kad ne ramiai jis tam 20 dabar sedi ir artimiausiu metu išlėks iš jo. O tas klausimas ką pasiekęs gyvenime tai dieve dieve... jau tokį mąstymo siaurumą parodo.. Pagal tokią logiką pažiūrėjęs šūdiną filmą negali pasakyt, kad šūdas buvo, nes tu matai nepasiekęs tiek kiek režisierius, kuris tą šūdą sukūrė. F-1 elitas yra tik dėl to, kad sirgaliai jį tokiu laiko, ir labai jau plačiąją prasme, bet jie ir moka atlyginimus pilotams ir komandas išlaiko, tai tas pats sirgalius matydamas, kad šūdinai važiuoja elito atstovas neturi matai teisės irgi pasakyt nieko gink dieve, nes matai mažiau uždirba. BUvo čia futbolistas LT rinktinės kur siūlė žurnalistui paspirt kamuolį, va čia būtent tas lygis, nusilenkime visi turtingesniems nes jie yra elitaz

Istikro tai pats parodai savo kultura. Is kur tas noras visus smerkt ir kritikuot? Labai visi megsta siais laikais prie kompo atsisede baisius egzpertus vaidint ir kritikuot profus, kai patys nieko panasaus nesugeba padaryt. Kritikuok ir mokyk toje sferoje kurioje pats esi kietas, o kitu sriciu profus kritikuodamas atrodai kaip kaimo idijotas.
Fernandoisfasterthanyou
| Rugpjūčio 02 d. 14:53
Is tiesu nelabai suprantu, ko cia ant Hulkenbergo burbat. Taip, nieko realiai nepasieke, bet jis niekada ir neturejo masinos aukstiems pasiekimams. Strollui baku ir Kvyatui tie podiumai kaip vistai grudas nukrito, praeitam sezone susitvarke su sainzu ir siaip dabar nepamenu, bet manau rezultatai pries komandos draugus jo karjeroje tikrai neblogi tai reziumuojant, is sudo dviracio nenulipdysi, vaziuoja palei savo ir savo technikos galimybes. O apie gerb. Cyrila, tai manau jam reiktu labiau rupintis, kad bent jau bolidai finisa reguliariai pradetu pasiekineti, o po to jau i pilotus baksnoti
SharasXT
| Rugpjūčio 02 d. 14:23
tribeca
| Rugpjūčio 02 d. 08:03

Hulkenbergas uzdirba 4,500,000 $ per metus ir savo srityje ramiai patenka i geriausiu pasaulyje 20-tuka, o jus pats ka pasieket savo gyvenime?

Tai kalba ir eina apie tai, kad ne ramiai jis tam 20 dabar sedi ir artimiausiu metu išlėks iš jo. O tas klausimas ką pasiekęs gyvenime tai dieve dieve... jau tokį mąstymo siaurumą parodo.. Pagal tokią logiką pažiūrėjęs šūdiną filmą negali pasakyt, kad šūdas buvo, nes tu matai nepasiekęs tiek kiek režisierius, kuris tą šūdą sukūrė. F-1 elitas yra tik dėl to, kad sirgaliai jį tokiu laiko, ir labai jau plačiąją prasme, bet jie ir moka atlyginimus pilotams ir komandas išlaiko, tai tas pats sirgalius matydamas, kad šūdinai važiuoja elito atstovas neturi matai teisės irgi pasakyt nieko gink dieve, nes matai mažiau uždirba. BUvo čia futbolistas LT rinktinės kur siūlė žurnalistui paspirt kamuolį, va čia būtent tas lygis, nusilenkime visi turtingesniems nes jie yra elitaz
Tuzikas
| Rugpjūčio 02 d. 14:17
Laukiau komentaro apie mano algą ir pasiekimus gyvenime. Bėda ta, kad aš nevažiuoju Renault (nors tai yra mano favoritė komanda) ir maniau čia žmonės diskuotuoja apie Abiteboulo žodžius, o ne pereina į delfio lygio purvadrabstį. Ir niekada nesakiau, kad HUL yra niekam tikęs...tiesiog jis vidutiniokas ir manau, kad geriausios jo lenktynės jau praeityje. Todėl man asmeniškai miela malonu stebėti VER kaip jo jaunatviškas avantiūrizmas užviriną kraują net man.
SliMMaz
| Rugpjūčio 02 d. 09:37
maxpower
| Rugpjūčio 02 d. 09:17

Sakai nevykelis vaziuoja autosporto elite?

Juokinga sureiksmint ta elita.... Gal ten tas tailandu princas kuris F3 vazinejosi labai jau elitinis driveris? O gal Kubica "elitiskesnis" uz De vries? Ne. jei F1 butu kazkoks sportinis principas, Hulkas seniai suktu ratus DTM'e. Again, bent jau as nebandau uzgincyt, kad Hulkas ar net tas pats Ide vaikysteje idejo zveriskai daug darbo i tai, kad bent atsisestu i F1 bolida. Bet sakyt, kad va cia elitas, kai is esmes sporte nevyksta jokia rotacija ar tokie kaip Mazepinas vaziuoja tik todel, nes tevas pinigu turi, klaidinga :)
maxpower
| Rugpjūčio 02 d. 09:17
SliMMaz
| Rugpjūčio 02 d. 09:05

Kas per mada taip lygint? Tai jei uzdirbi 4.5mln tada gali kritikuot? Kaip islindo sitas "pateisinimas/; 93-ais taip iki siol naudojamas, nesvarbu, kad jis nelogiskas :) Gal ir neuzdirba tu 5mln Tuzikas, bet tai nekeicia to, kad Hulkenbergas nevykelis toje "savo" srityje. 58-metus formuleje vaziuot ir neturet ne vieno podiumo, kaip kitaip ji pavadint?

Sakai nevykelis vaziuoja autosporto elite?
SliMMaz
| Rugpjūčio 02 d. 09:05
tribeca
| Rugpjūčio 02 d. 08:03

Hulkenbergas uzdirba 4,500,000 $ per metus ir savo srityje ramiai patenka i geriausiu pasaulyje 20-tuka, o jus pats ka pasieket savo gyvenime?

Kas per mada taip lygint? Tai jei uzdirbi 4.5mln tada gali kritikuot? Kaip islindo sitas "pateisinimas/; 93-ais taip iki siol naudojamas, nesvarbu, kad jis nelogiskas :) Gal ir neuzdirba tu 5mln Tuzikas, bet tai nekeicia to, kad Hulkenbergas nevykelis toje "savo" srityje. 58-metus formuleje vaziuot ir neturet ne vieno podiumo, kaip kitaip ji pavadint?
×

F-1.lt pulsas