C. Abiteboulas: „Renault“ tikslas 2022 metais - prizinės vietos

C. Abiteboulas: „Renault“ tikslas 2022 metais - prizinės vietos
logo Kovo 27 d. 11:49, Pirelli

Renault F1“ vadovas Cyrilas Abiteboulas tikisi, kad 2022 metais įsigaliojus naujam techniniam reglamentui, komanda bus pajėgi kovoti dėl prizinių vietų.

„Negalėsime visą laiką slapstytis. Lūkesčiai turi būti realūs. Bet, taip, jei 2022 metais nekovosime dėl prizinių vietų, negalėsime slapstytis. Nesitikime dominuoti, bet mūsų tikslas 2022 m. kovoti dėl prizinių vietų“, - britų leidiniui „Autocar“ sakė C. Abiteboulas.

„Renault“ su savo komanda čempionate varžosi nuo 2016 m. Prieš du metus ekipa sezoną baigė ketvirtoje vietoje, o pernai metus užbaigė viena vieta žemiau.

„Yra tik vienas žodis prasėjusiam sezonui apibūdinti - nusivylimas. Tris metus progresavome. Atėjus į komandą Danieliui tikėjomės toliau judėti į priekį, bet viskas sustojo.“

Nepaisant nesėkmių, C. Abiteboulas tikisi, kad „Renault“ toliau judės tinkama kryptimi.

„Formulėje-1“, kaip variklių gamintojas ar kaip komanda, dalyvaujame 42 metus. Suprantu pastovumo stoką. Iš valdžios pusės buvo įvairių pareiškimų ir pokyčių. Visa tai suprantu. Bet realybė tokia, kad šiuo metu turime dvi gamyklas. Esame pažengusi grupė, kurią sudaro 1200 žmonių. Derybos dėl naujos „Konkordo“ sutarties juda į priekį. Taip pat ateityje įsigalios naujos taisyklės. Tad judame tinkama kryptimi.“

Anot C. Abiteboulo, „Renault“ neplanuoja trauktis iš F-1.

„Suprantu, kad esame dalis automobilių pramonės, kuri šiuo metu išgyvena ne pačius geriausius laikus. Bet ar mes turime rimtesnių bėdų nei „Daimler“? Nesu tuo tikras. Ateityje bus tik geriau. Kaip išnaudosime savo potencialą priklauso tik nuo mūsų pačių. Jei mūsų rezultatai būtų geresni, dabar nereiktų atsakinėti į tam tikrus klausimus.“

C. Abiteboulas nėra vienas iš tų žmonių, kuris teigiamai vertina biudžeto lubų idėją. Bet anot prancūzo, jos yra būtinos.

„Gaila, kad F-1 turi būti įvestos biudžeto lubos. Bet nematau geresnių priemonių dabartinei sistemai sutvarkyti. O dabartinė sistema atsirado dėl dvišalių susitarimų su Bernie Ecclestone‘u siekiant konkrečių tikslų. Jie padarė daug žalos šiam sportui. Biudžeto lubos man nepatinka, bet jos yra būtinos. Galbūt ateityje jas galėsime pakeisti kažkuo kitu.“

„Turime atsikratyti tos dviejų lygių sistemos. Iš vienos pusės, F-1 puikiai padirbėjo su renginiais miestuose ir sutartimi su „Netflix“. Bet jei norime pritraukti daugiau žiūrovų, turime jiems pateikti įdomesnį renginį. Būtent dėl šios priežasties man patinka naujas techninis reglamentas, kuris įsigalios nuo 2022 metų.“


Komentarai (0)
×

F-1.lt pulsas