„Red Bull“ vadovas Christianas Horneris mano, kad įsigaliojus naujoms aerodinamikos taisyklėms 2019 m. padidės laiko skirtumai tarp komandų.
Kitais metais, kai įsigalios naujosios taisyklės, komandos ant savo bolidų montuos paprastesnius priekinius sparnus, stabdžių aušinimo angas bei platesnius ir ilgesnius galinius sparnus. Visa tai tam, kad sportininkas trasoje galėtų važiuoti arčiau varžovo.
„Kalbame apie rimtus pokyčius. Vienas dalykas turės įtakos kitam. Ir žinoma, visai tai kainuos nemenką sumą pinigų“, - sakė C. Horneris.
„Ar tai leis pilotams važiuoti vienas arčiau kito? Galbūt truputi. Galų gale naujomis taisyklėmis vieni pasinaudos geriau nei kiti. Viena aišku, kad skirtumai tarp komandų padidės. Geriausias būdas sumažinti skirtumus - nekeisti taisyklių ir išsaugoti stabilumą.“
„Deja, bet Rosso Brawno idėjoms pritarė ne tik FIA, bet ir „Mercedes“, „Ferrari“. Anksčiau ar vėliau komandos susiprotės, kad nederėjo taip skubėti su naujomis taisyklėmis. Galutinius vertinimus derėtų pasilikti kitiems metams. Po pirmų keturių ar penkių lenktynių matysime kokias bus situacija.“
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |