„Red Bull“ vadovas Christianas Horneris yra įsitikinęs, kad komanda naujam sezonui paruošė gerą bolidą, tad „Alfa Romeo“ bei „Ferrari“ techniniai sprendimai jam nekelia nerimo.
Įsigaliojus naujoms aerodinamikos taisyklėms, visos čempionato dalyvės turėjo priimti atitinkamus sprendimus ir sukurti naujus bolidus. Labiausiai pakito priekinis bolido sparnas, kuris dabar yra ne tik platesnis, bet ir paprastesnis aerodinaminių elementų atžvilgiu.
Jei „Red Bull“ ir „Mercedes“ priekiniai sparnai iš minios neišsiskyrė, tai „Alfa Romeo“ ir „Ferrari“ sprendimai atkreipė daugelio dėmesį. Bet C. Horneris yra įsitikinęs, kad „Red Bull“ priekinio sparno koncepcija yra geriausia.
„Sakyti, jog esame sunerimę būtų klaidinga. Įdomu pamatyti kitokius sprendimus. Dar bus įdomiau pamatyti ką komandos atsiveš į pirmas sezono lenktynes“, - kalbėjo C. Horneris.
„Priekinis sparnas ir visi jo elementai turi didelę įtaką visam oro srautui. Tad negali tiesiog pakeisti tik vieną menką detalę. Menkas pakeitimas turės įtakos visam srautui. Mes kol kas esame patenkinti pasirinkta koncepcija. Bus įdomu kaip viskas keisis sezono metu.“
„Svarstėme įvairius variantus. Tas variantas, kurį mes pasirinkome, manome, kad mums yra geriausias. Tai nereiškia, kad mūsų koncepcija puikiai tiktų ir „Ferrari“ bolidui. Net neabejoju, kad viskas keisis sezono metu. Nemanau, kad bolidai, kuriuos matote dabar, bus panašūs į tuos, kuriuos pamatysite Australijoje.“
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 816 |
2. | Giriby | 812 |
3. | mantioras | 805 |
4. | Gudas | 796 |
5. | Kęstutis Šimkus | 794 |