Kadangi „Red Bull“ komandos partnerystė su „Ford“ koncernui ir amerikiečių automobilių korporacijos sugrįžimas į „Formulę-1“ jau patvirtinta oficialiai, ateityje teoriškai įmanoma situacija, kai „Formulės-1“ lenktynių trasose rungtyniaus du Jungtinių Amerikos Valstijų automobilių gigantai. Tai įvyktų, jei „Andretti/Cadillac“ projektui F-1 būtų uždegta žalia šviesa ir pasaulio čempionate atsirastų nauja, vienuolikta komanda.
Tokio scenarijaus tikimybė smarkiai padidėjo po to, kai FIA paskelbė oficialų naujų paraiškų priėmimo dalyvauti „Formulės-1“ pasaulio čempionate konkursą.
„Red Bull“ komandos vadovas Christianas Horneris vakar naujojo RB19 bolido pristatyme Niujorke leido suprasti, kad „Ford“ koncerno sugrįžimas į „Formulę-1“ niekaip neturėtų atsiliepti „Andretti/Cadillac“ planams.
„Mes džiaugiamės, kad prie mūsų prisijungs „Ford“ ir mes tapsime „Red Bull Ford“ komanda, o mūsų varikliai nuo 2026 metų bus gaminami su šiuo prekės ženklu, - kalbėjo komandos vadovas. - Mums tai puiki naujiena, tačiau kartu prie gerų naujienų galima pridurti ir tai, kad didelį susidomėjimą „Formule-1“ reiškia ir kiti automobilių gamybos koncernai.
Suprantama, jog „General Motors“ yra kita labai stambi JAV automobilių pramonės kompanija. Visa tai dar kartą patvirtina, kad „Formulė-1“ dabar užima labai stiprias pozicijas rinkoje. Žinoma, diskusijos apie naujų komandų atėjimą į pasaulio čempionatą 2026 metais dar priekyje ir visi jie turi atitikti tam tikrus kriterijus, tačiau mums tai nieko nekeičia“.
Komanda: | Red Bull Racing | 2024 sezono taškai: | 5 |
Variklis: | Red Bull Powertrains | Važiuoklė: | RB18 |
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |