„
Red Bull“ vadovas Christianas Horneris pareiškė, kad komanda galutinai pašalins visas problemas tik tada, kai savo bėdas išspręs F-1 variklių gamintoja „Renault“.
Po itin sunkiai susiklosčiųjų bandymų žiemos pertraukos metu, britų komanda gana gerai pasirodė pirmose šių metų F-1 sezono lenktynėse. Ekipos pilotas Danielis Ricciardo finišo liniją Melburno (Australija) trasoje kirto antras. Australas nuo nugalėtojo Nico Rosbergo atsiliko 25 sek. Skirtumas galėjo būti ir dar didesnis, jei ne trasoje vienu metu pasirodęs saugos automobilis.
C. Horneris išlieka optimistiškai nusiteikęs kalbėdamas apie „Red Bull“ šansus šių metų sezone. Tačiau britas pridūrė, kad komandos naudojamas „Renault“ variklis stipriai nusileidžia „Mercedes“ motorui.
„Remiantis faktu, kad per vieną ratą nuo „Mercedes“ atsiliekame po 1 sekundę, leisiu patiems padaryti išvadas...“, – atsakė C. Horneris, paklaustas apie „Renault“ variklį.
„Sakyčiau, jog vidutiniškai atsiliekame sekunde per vieną ratą. Taigi, tokį atsilikimą turime sumažinti. Kaip matėte „Williams“ taip pat yra greita. Jei jiems nebūtų iškilę jokių problemų, manau, kad būtume juos išvydę pirmame trejete.“
Nors naujieji F-1 varikliai yra homologuoti, C. Horneris mano, kad tiek komanda, tiek „Renault“ turi kur patobulėti iki kitų F-1 lenktynių Malaizijoje.
„90 proc. problemų yra susiję su programine įranga. Taigi, turime kur patobulėti. Kai turime bėdų su bolido elgesiu trasoje, normalu, kad dėl to nukenčia mūsų greitis tiesiosiose. Turime tikrai daug kur patobulėti.“
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).