C. Horneris: „Difuzorių grupuotės“ greitis – ne stebuklas

logo 2009 Kovo 27 d. 14:03, Red Bull
„Red Bull“ vadovas Christianas Horneris pareiškė, kad Australijos GP penktadienio treniruočių metu dominavusios „Williams“, „Brawn“ ir „Toyota“ ekipos jo nestebina, mat papildomo greičio ekipoms suteikia jų naudojami difuzoriai, kuriuos vakar teisėjai pripažino legaliais.
C. Horneris pareiškė, kad jei Tarptautinės automobilių federacijos (FIA) apeliacinis teismas irgi pripažins, jog difuzoriai atitinka taisykles, kitoms ekipoms neliks kito kelio, kaip tik nukopijuoti šių elementų dizainą.
Kai specialisto buvo paklausta, ar puikūs trijų ekipų rezultatai yra tik sutapimas, C. Horneris atsakė neigiamai.
„Manau, kad taisyklių interpretavimas suteikia jiems pranašumo, tad kitos ekipos, jei šis sprendimas dabar bus leidžiamas, irgi sukurs savus jo variantus.“
Po penktadienio treniruočių kai kurie prakalbo, kad dabar „Formulė-1“ yra tarsi dviejų rūšių pirmenybės – vienos ekipos naudoja įžymiuosius difuzorius, o kitos – ne. Šioje vietoje „Red Bull“ atstovas leido sau dar labiau pašmaikštauti.
„Galima net sakyti, kad kova yra tripusė – komandos su KERS ir be jos ir tos, kurios naudoja dvigubo denio difuzorius ir kitos, kur važiuoja be jo!“ – kalbėjo C. Horneris.
„Apmaudu, kad FIA pripažino jų automobilius legaliais. Mes turime teisę apeliuoti šį sprendimą, bet mes čia tam, kad lenktyniautume, tad atliksime geriausią darbą, kokį tik įmanomą. Tikėkimės, kad busime kaip įmanoma arčiau rikiuotės priekio.“
Nors „Red Bull“ planuoja prisijungti prie „Ferrari“ ir „Renault“ apeliacijos dėl Australijos GP teisėjų sprendimo, ekipos vadovas patvirtino, kad laiko veltui gaišti neverta ir komanda pradėjo kurti savo dvigubo denio difuzorių tam atvejui, jei ir apeliacinis FIA teismas pripažins, jog „Williams“, „Brawn“ ir „Toyota“ konstrukcijos atitinka taisykles.
„Negalima leisti sau laukti“, - teigė „Red Bull“ vadovas.
„Tad mes jau pradėjome ieškoti alternatyvių sprendimų.“
Tuo pat metu jis pažymėjo, kad ekipos bolido RB5 galinės pakabos konstrukcija yra tokia, kad greitai pritaikyti naujos koncepcijos difuzorių bus itin problematiška.
„Tai įmanoma, bet priklauso nuo to, kaip toli norima nueiti“, - aiškino britas.
„Potencialiai reikalingas ilgas laiko tarpas, kad galima būtų sutvarkyti viską iki maksimumo ir kalba eina apie pusės automobilio perdarymą. Tad tai nėra greitas ar pigus sprendimas.“


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1174
2. Tadux15 1155
3. Giriby 1151
4. mantioras 1151
5. Modetas99 1140