C. Horneris: F-1 turi pasistengti, kad išlaikytų „Red Bull“ (14)

C. Horneris: F-1 turi pasistengti, kad išlaikytų „Red Bull“
logo Kovo 11 d. 19:47, Red Bull Content Pool / Getty Images

Christianas Horneris teigia, kad F-1 atstovai turi atlikti savo darbą ir pasistengti čempionate išlaikyti energetinių gėrimų gamintoją „Red Bull“, kuriam priklauso dvi komandos.

Čempionate dalyvaujančios komandos dar nėra pasirašiusios naujos Konkordo sutarties. Jos sąlygos gali patikti ne visiems. Anksčiau F-1 atstovai prasitarė, kad ekipos, kurioms buvo sukurtos palankios sąlygos tuo metu, kai viskam vadovavo Bernie Ecclestone‘as, turės susitaikyti su mažesnėmis išmokomis.

C. Horneris pareiškė, kad jei naujos sutarties sąlygos neįtiks „Red Bull“ vadovui Dietrich Mateschitz, kompanija gali pasitraukti iš čempionato.

„Žinoma, jis turi tokią teisę. Jam netrūksta aistros šiam sportui, F-1. Jis su entuziazmu žiūri į mūsų naują partnerystę su „Honda“. Tačiau F-1 turi atlikti savo darbą ir pasistengti dėl „Red Bull“, - sakė „Red Bull“ komandos vadovas C. Horneris.

„Ji turi būti įdomi, finansiškai efektyvi. Lenktynės turi būti puikios. Mums turi būti sukurtos sąlygos varžytis su automobilių gamintojais, kurie dalyvauja čempionate. Manau, kad kaip ir visi kiti, jam įdomu kas laukia F-1 po 2020 m. sezono.“

„Dietrichui niekada netrūko motyvacijos. Tiek geru, tiek blogu laikotarpiu jis buvo išreiškęs savo palaikymą ir investavo į šį sportą turbūt daugiau nei bet kuris kitas. Dvi komandos, vienas „Grand Prix“ etapas ir visa ta „Red Bull“ reklama, kuri susijusi su F-1. Tai nežmoniškai didelės investicijos. Jis nesielgtų taip jei būtų praradęs tikėjimą šiuo sportu.“

Komentarai (14)


kart
| Kovo 13 d. 00:42
fnatic
| Kovo 12 d. 17:51

Turėjo omenį, kai F1 priklausė Bernio laikais, bet tai praktiškai tas pats buvo - jis sakydavo aš dirbau savo darbą ir kaliau pinigus iš to...

Žinau ką turėjo omenyje, tik nesuprantu klausimo esmės, nes šiuo atveju kalbu apie Liberty amerikonus, kuriuos ir paminėjo A85. Kai neskaito žmonės iki galo, tai taip ir gaunasi :)
fnatic
| Kovo 12 d. 17:51
kart
| Kovo 12 d. 14:35

O prie ko cia ne amerikonai, jei dabar kalba eina apie amerikonus?

Turėjo omenį, kai F1 priklausė Bernio laikais, bet tai praktiškai tas pats buvo - jis sakydavo aš dirbau savo darbą ir kaliau pinigus iš to...
kart
| Kovo 12 d. 14:35
Senas_Kareivis
| Kovo 12 d. 09:33

O ne amerikonai taip nesugalvoja?

O prie ko cia ne amerikonai, jei dabar kalba eina apie amerikonus?
Senas_Kareivis
| Kovo 12 d. 09:33
kart
| Kovo 12 d. 01:27

Amerikonai dar ir kaip žino, koks verslas yra F1, nes ką jau ką, bet amerikonai daryti pinigus moka ir jų nekiša bet kur. Jų tikslas ne puoselėti F1, o kelti akcijas ir uždirbti. Parduos dalį akcijų, kitą dalį atgaus padarę gryno pelno ir investicijos atsipirkę. Daugiau jiems iš F1 tikrai nereikia. O jeigu kažkas galvoja, kad ten kažkas sentimentus sportui jaučia, tai nesąmonė :)

O ne amerikonai taip nesugalvoja?
kart
| Kovo 12 d. 01:27
A85
| Kovo 11 d. 20:18

Biškį naiviai kolegos žiūrit. Jeigu Ferrari grąsinimai man tokie vandenėliu dvelkia, tai RB, kaip kompanija, veikia labai agresyviai. Tai jiem išeit – nieko tokio, nes tai tik dalis, nors ir ženkli, visos RB remiamo sporto imperijos. O F1, jei liks su 8 komandom (o kol kas, taip šviečiasi, nes nei nauji variklių gamintojai pritraukti, nei labai kas veržiasi į tą F1 dabartinėm sąlygom), ar 7, jei Williams užsilenks, tai toks produktas labai abejotinai atrodys. O, kad RBR nelabai domina F1 galima matyti iš visiškai užbuksavusios RBR jaunųjų pilotų rengimo programos.

Žodžiu, taip, tai tik dalelė spaudimo Liberty. Su savo reikalavimais dar išeis ir tie patys Ferrari, ir Mercedes. Kitų pieškų norai nelabai kam įdomūs bus. Renault, gi, yra įsipareigoję dalyvauti iki 2024, nes Bernie, planavo bbz kiek į ateitį, tai blogiausiu atveju F1 taptų F-Renault, aišku, toks produktas irgi nelabai kam įdomus būtų, bet, realiai, mažiausiai svertų kažką spausti dabar turi Renault.

Įdomi man Liberty strategija. Su Bernie buvo viskas aišku – skaldyk ir valdyk. O su amerikonais nesuprantu :D Dar tie gandai apie dalinį ar visišką F1 pardavimą labai džiuginančiai nenuteikia. Toks vaizdas, kad chebriukai nelabai supranta koks verslas F1 yra iš viso. Na, bet gal bus viskas gerai, ir nebus čia trankymosi durim.

Jei gerai atsimenu, RBR buvo tie, kurie prieš ankstesnį Konkordą gana aiškiai parėmė Bernie. Žodžiu, laukia labai įdomus derybų laikotarpis. Bet matant Liberty bejėgiškumą su variklių reglamentu, bijau, kad kažkokių pozityvių judesių gali ir neatsirasti.

Amerikonai dar ir kaip žino, koks verslas yra F1, nes ką jau ką, bet amerikonai daryti pinigus moka ir jų nekiša bet kur. Jų tikslas ne puoselėti F1, o kelti akcijas ir uždirbti. Parduos dalį akcijų, kitą dalį atgaus padarę gryno pelno ir investicijos atsipirkę. Daugiau jiems iš F1 tikrai nereikia. O jeigu kažkas galvoja, kad ten kažkas sentimentus sportui jaučia, tai nesąmonė :)
mercedesss
| Kovo 12 d. 00:53
Prasidėjo derybos tarp Red Bull ir Liberty... :)
Loyal to Ferrari
| Kovo 11 d. 20:42
Tai kodėl jau grasina, kai jų apskaičiavimais turi geriausią PU ir ims titulą su Verstappenu? :/
A85
| Kovo 11 d. 20:30
fnatic
| Kovo 11 d. 20:20

Į F1 ateitų tų komandų tikrai bet jei priimtų užsimerkę į jų biudžetus, kurie siektų turbūt tik vienam sezonui gale būtų rotacija, kaip kažkada senai ir buvo.

Manau, kad didžiausia problema atėjimui, kad išmokas gali gauti tik po 3 (!) sezonų ir tai, jei bent vienam iš tų sezonų turi būti Top-10. Žodžiu, finansine prasme dabartinė sistema subalansuota būtent 10 komandų. Ir niekas nesuinteresuotas iš dabartinių komandų, kad tiek keistųsi šita sistema, tiek, kad ateitų nauja pajėgi komanda, kuri atimtų paskutinį kasnį iš Williams, pvz. Kadangi varikliai liks tokie patys, išlaidų lubų nesimato, o prizinių pinigų perskirstymas, panašu, keisis ne itin reikšmingai, naujoms komandoms ateiti bus vis dar sunku. Na, žinoma, gali Liberty paspausti FIA pekesiti komandų priėmimo taisykles, kad atsirastų visokie Stefan GP. Pagyvensim – pamatysim.
fnatic
| Kovo 11 d. 20:20
Į F1 ateitų tų komandų tikrai bet jei priimtų užsimerkę į jų biudžetus, kurie siektų turbūt tik vienam sezonui gale būtų rotacija, kaip kažkada senai ir buvo.
A85
| Kovo 11 d. 20:18
Biškį naiviai kolegos žiūrit. Jeigu Ferrari grąsinimai man tokie vandenėliu dvelkia, tai RB, kaip kompanija, veikia labai agresyviai. Tai jiem išeit – nieko tokio, nes tai tik dalis, nors ir ženkli, visos RB remiamo sporto imperijos. O F1, jei liks su 8 komandom (o kol kas, taip šviečiasi, nes nei nauji variklių gamintojai pritraukti, nei labai kas veržiasi į tą F1 dabartinėm sąlygom), ar 7, jei Williams užsilenks, tai toks produktas labai abejotinai atrodys. O, kad RBR nelabai domina F1 galima matyti iš visiškai užbuksavusios RBR jaunųjų pilotų rengimo programos.

Žodžiu, taip, tai tik dalelė spaudimo Liberty. Su savo reikalavimais dar išeis ir tie patys Ferrari, ir Mercedes. Kitų pieškų norai nelabai kam įdomūs bus. Renault, gi, yra įsipareigoję dalyvauti iki 2024, nes Bernie, planavo bbz kiek į ateitį, tai blogiausiu atveju F1 taptų F-Renault, aišku, toks produktas irgi nelabai kam įdomus būtų, bet, realiai, mažiausiai svertų kažką spausti dabar turi Renault.

Įdomi man Liberty strategija. Su Bernie buvo viskas aišku – skaldyk ir valdyk. O su amerikonais nesuprantu :D Dar tie gandai apie dalinį ar visišką F1 pardavimą labai džiuginančiai nenuteikia. Toks vaizdas, kad chebriukai nelabai supranta koks verslas F1 yra iš viso. Na, bet gal bus viskas gerai, ir nebus čia trankymosi durim.

Jei gerai atsimenu, RBR buvo tie, kurie prieš ankstesnį Konkordą gana aiškiai parėmė Bernie. Žodžiu, laukia labai įdomus derybų laikotarpis. Bet matant Liberty bejėgiškumą su variklių reglamentu, bijau, kad kažkokių pozityvių judesių gali ir neatsirasti.
×

F-1.lt pulsas