C. Horneris: kontrakto su „Honda“ pagrindas – inžineriniai skaičiavimai

C. Horneris: kontrakto su „Honda“ pagrindas – inžineriniai skaičiavimai
logo 2018 Liepos 18 d. 13:29, Pexels

2018 metais baigiasi 12 metų trukęs „Red Bull“ bendradarbiavimas su „Renault“ motoristais ir kitais metais mašinose, sukurtose Milton Kinse, bus montuojamos japoniškos „Honda“ jėgainės.

Kuo paremtas komandos vadovybės įsitikinimas, kad toks žingsnis yra teisingas? Visi atsimena nešlovingą „Honda“ ir „McLaren“ aljanso finalą, o šiais metais japoniški varikliai, jau stovintys „Toro Rosso“ mašinose, dirba nors ir geriau, tačiau taip pat nėra patikimumo ir efektyvumo pavyzdžiu. Tai ar ne per daug rizikingas toks projektas?

„Tai leis „Red Bull“ užimti padėtį, kai abi komandos turės reikalų su vienodomis jėgainėmis, o tai leis mums užsitikrinti pilną gamintojo dėmesį. – įsitikinęs „Red Bull“ vadovas Christianas Horneris- „Turint galvoje resursus, infrastruktūrą,  „Honda“ investicijas ir pažangą, kurią japonai padarė per pastaruosius pusę metų, tai buvo labai akivaizdus sprendimas.

Susitarimai, pasiekti su japonų kompanija, visų pirma yra orientuoti rezultatams pasiekti ir sprendimas pakeisti jėgainių tiekėją yra paremtas inžineriniais skaičiavimais, o ne ekonomine projekto nauda.

Visiškai akivaizdu, kad dabar, kai „Renault“ turi savo gamyklinę komandą, per pastaruosius keletą sezonų prancūzų motoristų santykius su klientais tik pablogino. Su „Honda“ bus priešingai – ji turi galią, rimtus resursus ir, žinoma, mes gausime iš jų pusės visokeriopą dėmesį.

„Red Bull“ koncerno vadovas Dietrichas Mateschitzas tiki „Honda“ programa ir su optimizmu vertina šio projekto potencialą. Jis supranta pranašumą, kurį duoda bendradarbiavimas su stambiu automobilių gamintoju – tai komandos istorijoje bus pirmą kartą. Mes gauname galimybę labai glaudžiai bendradarbiauti su motoristais ir galėsime pačioje ankstyvojoje stadijoje užsiimti važiuoklės ir jėgos agregato integracija, o ne adaptuotis prie sprendimų, kuriuos faktiškai apsprendė kita komanda.

Be to, kitais metais visa galinė „Toro Rosso“ mašinos dalis bus sukurta „Red Bull Technology“ ir daug kas bus kur kas paprasčiau vien todėl, kad pas mus bus bendras variklių tiekėjas“.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553