Kai „Mercedes“ smarkiai pagreitėjo tiesiosiose Silverstoune, konkurentai iš „Red Bull“ įtarė, kad varžovai pažeidžia taisykles ir naudoja kur kas šaltesnį orą interkūleryje (tarpiniame oro aušintuve) nei tai leidžia reglamentas, todėl „Mercedes“ bolidas pradėjo labai gerai įsibėgėti išvažiuodamas iš posūkių. Buvo nusiųsta užklausa į FIA, bet jokių pažeidimų nebuvo surasta.
Praėjo keli mėnesiai ir lenktynių Turkijoje metu specialistai atkreipė dėmesį, kad tiesiosiose dėl naujos galinės pakabos konstrukcijos Valtteri Botto mašina truputį keičia prošvaisą, tuo tarsi išjungdama iš darbo difuzorių, o tai sumažina mašinos priešpriešinį pasipriešinimą ir padidina bolido greitį. Išeina savotiška „antra DRS sistema“ - šis čempionų komandos techninis sprendimas yra novatoriškas ir labai sunkiai nukopijuojamas, ypač kai visi resursai jau yra skiriami 2022 m. automobilio konstravimui.
Ostine „Red Bull“ komandos vadovas Christianas Horneris pabandė pakomentuoti situaciją...
Christianas Horneris: „Akivaizdu, kad mes dabar daugiausiai galvojame apie kitus metus, maksimaliai išnaudodami visus resursus darbui su 2022 m. mašina. Bet jei mes surasime ką nors, ką galima būtų sumontuoti bolide dabar, žinoma, mes tai padarysime.
Turime susikoncentruoti ties savo komanda, ties mūsų stipriosiomis pusėmis. Gali būti, jog tai, ką sugalvojo „Mercedes“, ant vienų automobilių veiks geriau, o ant kitų – blogiau.
Šiais metais mes padarėme rimtą pažangą. O jie priversti dėl to rizikuoti ir aukoti patikimumą. Tai labai nebūdinga „Mercedes“, nes jie pastaruosius šešerius ar septynerius metus būdavo etalonu mašinos patikimumo prasme“.
Komanda: | Red Bull Racing | 2024 sezono taškai: | 5 |
Variklis: | Red Bull Powertrains | Važiuoklė: | RB18 |
Komanda: | Mercedes-AMG Petronas Formula One Team | 2024 sezono taškai: | 0 |
Variklis: | Mercedes | Važiuoklė: | W13 |
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |