C. Horneris: nauji jėgainių gamintojai turės problemų

C. Horneris: nauji jėgainių gamintojai turės problemų
logo 2022 Rugpjūčio 28 d. 11:07, Daimler

Red Bull“ komandos vadovas Christianas Horneris mano, kad finansinės lengvatos, kurias gaus naujai ateinantys jėgos agregatų gamintojai nuo 2026 metų, yra nepakankamos. C. Horneris baiminasi, kad nauji tiekėjai (visų pirma „Porsche“, su kuria tikisi bendradarbiauti „Red Bull“), atsidurs pralaiminčiųjų vaidmenyje lyginant su tais gamintojais, kurie jau dabar yra „Formulėje-1“.

Finansinis reglamentas numato, kad nuo 2023 iki 2025 metų gamintojai galės išleisti po 95 mln. JAV dolerių per metus naujojo jėgos agregato konstravimui, o naujiems gamintojams bus leidžiama išleisti po 10 mln. daugiau 2023 ir 2024 metais, o 2025 m. - tik 5 mln. dolerių daugiau.

Belgijoje C. Horneris paragino FIA peržiūrėti šiuos skaičius ir sumas padidinti, kad naujokai galėtų išleisti daugiau jėgainių konstravimui: „Nauji gamintojai susidurs su dviem pagrindiniais sunkumais. Visų pirma, jie jau dabar atsilieka dešimčia metų, kurių metu mes laikėmės galiojančio variklių reglamento ir jiems reikia likviduoti šį atsilikimą.

Biudžetų apribojimo sąlygomis papildomi 10 mln. naujokams yra per maža suma, ypač turint galvoje, kad dabartiniams tiekėjams nereikės kurti vidaus degimo variklio nuo nulio, nes bus galima naudoti dabartinio motoro komponentus.

Kita naujų gamintojų problema – nuosavos bazės kūrimas nuo nulio. Mes per 55 savaites pastatėme nuosavą gamybinę įmonę ir sukūrėme pirmąjį vidaus degimo variklį, o tai galima laikyti dideliu pasiekimu. Tačiau pats bazės statybos procesas užtrunka ilgą laiką, o dabartinėmis finansinių ribojimų sąlygomis yra sunkiai įgyvendinamas.

Mes norime, kad visi turėtų lygias sąlygas. Mes nenorime įgauti pranašumo prieš kitus gamintojus, bet mes norime turėti lygiai tokį patį jėgos agregatą pagal charakteristikas kaip ir kiti.

Iš esmės finansinis apribojimas buvo įvestas tam atveju, jei kuris nors jėgainių gamintojui nesiseks tvarkytis su užduotimis ir jam reikės iš esmės koreguoti savo darbus, o kiti per tą laiką nueis toli į priekį, kaip mes tai matėme 2014 metais, kai prasidėjo V6 turbininių variklių era ir iššovė vienas gamintojas“.

Red Bull Racing
Komanda: Red Bull Racing 2024 sezono taškai: 4
Variklis: Red Bull Powertrains Važiuoklė: RB18
Plačiau


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794