Ispanijos GP etapas baigėsi antru šiame sezone „Red Bull“ pergalingu dubliu. Pasiekusi šio rezultato, komanda išsiveržė į pirmą vietą Konstruktorių taurės įskaitoje, 26 taškai lenkdama „Ferrari“. Po lenktynių finišo „Red Bull“ vadovas Christianas Horneris paaiškino komandinę taktiką ir priežastis, dėl kurių pirmavusio Sergio Perezo paprašė į priekį praleisti Maxą Verstappeną.
Christianas Horneris: „Lenktynės buvo gana sudėtingos. Atrodė, kad pirmuose ratuose pas mus niekas gerai neveikė. Maxo automobilyje iškilo problemų su DRS, o po to jį apsuko 4 posūkyje dėl vėjo gūsio. Jis susitvarkė su situacija ir iš žvyro sugrįžo į trasą.
Po to Maxas įstrigo paskui George'ą Russellą ir tada mes nutarėme Verstappeną pervesti į trijų sustojimų strategiją. Šis variantas buvo naudingesnis. Šiandien bolidas buvo labai labai greitas. Gaila, kad Leclercas pasitraukė, nes galėjo būti labai įdomi kova su juo antroje lenktynių dalyje.
Noriu padėkoti Sergio Perezui už komandinį žaidimą. Šiandien mūsų sportininkai nekovojo vienas su kitu, jie važiavo skirtingomis strategijomis ir Sergio taip pat puikiai susitvarkė. Iškilo problemų su perkaitimu ir mažiausia, ko mes norėjome, tai pasitraukti iš distancijos, užimdami pirmą ir antrą vietas.
Jau sakiau, kad mūsų pilotai buvo skirtingose strategijose, todėl jie nekovojo tiesiogiai tarpusavyje. Sergio padangos nebūtų išlaikiusios iki finišo, todėl likus nedaug iki finišo jis užvažiavo į boksus, o po to parodė greičiausią ratą. Perezas negalėjo matyti, kokią ilgą atkarpą jis nuvažiavo su vidutinėmis padangomis ir kokį pranašumą turėjo Maxas dėl padangų. Kaip komanda mes privalėjome išvengti perdėtos rizikos“.
Komanda: | Red Bull Racing | 2024 sezono taškai: | 5 |
Variklis: | Red Bull Powertrains | Važiuoklė: | RB18 |
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |