C. Horneris: T. Wolffo vietoje aš patylėčiau (22)

C. Horneris: T. Wolffo vietoje aš patylėčiau
logo Birželio 04 d. 20:15, Red Bull Content Pool / Getty Images

Red Bull“ vadovo Christiano Hornerio teigimu, „Mercedes“ vadovas Toto Wolffas kalbomis bei protestais dėl galinių bolidų sparnų „rizikuoja atidaryti kirminų skardinę“. Anot brito, austrui derėtų patylėti.

T. Wolffas anksčiau ne kartą yra sakęs, kad Azerbaidžane, kur šį savaitgalį vysk F-1 lenktynės, komanda gali pateikti protestą dėl varžovų bolidų galinių sparnų.

„Akivaizdu, jog iki šiol apie tai buvo daug kalbėta. Ypač daug apie tai pasisakė „Mercedes“. Tiesa ta, jog jei bolidas atitinka techninį reglamentą, jis įveikia visus testus. FIA sugalvojo tuos testus“, - sakė C. Horneris.

Šiandien Baku miesto trasoje vykusiose treniruotėse tiek „Red Bull“, tiek „Mercedes“ naudojo kitokius nei anksčiau galinius sparnus.

„Tas „Mercedes“ galinis sparnas atrodo prasčiau nei mūsų. Akivaizdu, jog iki šiol daug buvo kalbėta apie galinius sparnus. Bet jei jau kalbame apie vieną bolido dalį, šiuo atveju galinę, tai reiktų atkreipti dėmesį ir į priekinę. Negalime teigi, jog taisyklės galioja tik vienai bolido daliai. Tad galbūt reiktų būti atsargesniems su išsakomais norais. Žinant koks priekinis sparnas yra sumontuotas ant „Mercedes“ bolido, aš Toto vietoje patylėčiau.“

Nauji FIA testai, skirti galiniam bolido sparnui, bus naudojami nuo etapo Prancūzijoje. „Mercedes“ ir „McLaren“ atstovai nėra tuo patenkinti. Jų manymu, nauji testai turėjo būti atlikti dar prieš šį etapą. Tuo tarpu C. Hornerio teigimu, komandoms reikia daugiau laiko tam, kad jos galėtų modifikuoti galinę bolido dalį.

„Visi bolidai turi lanksčių elementų. Svoris, kuris tenka tiems sparnams... Neįmanoma sukurti visiškai standžios konstrukcijos, kai ją veikia didžiulė prispaudžiamoji jėga. Tad net tokios komandos kaip „Alfa Romeo“, „Haas“, turi sunkumų ruošdamos naujus sparnus, kurie turi įveikti naujus FIA testus. Taigi, tai nieko naujo. Tai egzistuoja jau daugelį metų. Ir, žinoma, yra labai griežti testai, kurie atliekami po kiekvienos sesijos.“


Komentarai (22)
deivec
IP: 1c3e8ea | 06/05 15:12 Atsakyti
Liepia kazkam patyleti kai is pacio burnos vien tik BS ir koks VES geras
Negalima tiek ilgai gerti skardiniu su sparnais. Smegenelem kenkia
kart
IP: ff4c1cb | 06/05 13:10 Atsakyti
antiklepsius
06/05 12:20

gal tu dar kartą pažiūrėk įdėmiai video ir stebėk bet kurios pusės galinės dalies viršutinės briaunos atstumą nuo linijos kada be drs ir kada su drs, nežinau ką tu matai, bet aš akivaizdžiai matau kada greitis didėja tada didėja ir tarpas tarp sparno ir atskaitos linijos, kada atidaromas sparnas tada tarpas kaip ir išlieka panašus, bet atkreipk dėmesį į tarpą tarp sakykim kairės pusės viršutinės briaunos dalies ir atskaitos linijos - matosi kad visi konstrukciją pakyla į viršų, nes pasipriešinimas sumažėja, o kad tarpelis lieką atidarius drs tai apsprendžia tik drs tvirtinimo taškas

Gal ir tavo tiesa. Apsigavau žiūrėdamas į sparno plokštumą.
Rokas1 logo rėmėjas
IP: 45a8443 | 06/05 12:32 Atsakyti
jv
06/05 11:19

Man tik iskilo klausimas, galvojau kad lankstosi tik virsutine sparno dalis, bet is video matosi (ypac stabdant), kad realiai zemyn lenkiasi visa sparno konstrukcija, o ne pats sparnas? Kas nors gali patikslint?

Nesu įsitikinęs, bet lygtais taisyklėse rašo, kad atskiros sparno detalės gali kažkiek lankstytis, tik pati konstrukcija turi išlikt stabili. Galiniai sparnai juda su visa konstrukcija (nors matosi, kad vertikalios detalės juda mažiau) ir kaip suprantu būtent dėl visos konstrukcijos judėjimo ir atsirado šita tema.
Tas pats liečia ir priekinį sparną. Visi tie maži sparneliai visada judėdavo, klausimas ar visa konstrukcija lenkiasi.
Bet aišku, čia tik iš nuogirdų kalbu, tikslaus reglamento punkto nepamenu
Swaggy
IP: 5444d5d | 06/05 12:27 Atsakyti
Crashtappens :DD
antiklepsius
IP: c0c4f29 | 06/05 12:21 Atsakyti
jv
06/05 11:19

Man tik iskilo klausimas, galvojau kad lankstosi tik virsutine sparno dalis, bet is video matosi (ypac stabdant), kad realiai zemyn lenkiasi visa sparno konstrukcija, o ne pats sparnas? Kas nors gali patikslint?

taip ir yra, akivaizdžiai matosi video
antiklepsius
IP: c0c4f29 | 06/05 12:20 Atsakyti
kart
06/05 09:35

Įjungus DRS, oro pasipriešinimas sumažėja - sumažėja jėga kuri veikia sparną. Jeigu linktų tik nuo oro srauto, tai įjungus DRS, jis nestovėtų nulinkęs kaip įkaltas.

gal tu dar kartą pažiūrėk įdėmiai video ir stebėk bet kurios pusės galinės dalies viršutinės briaunos atstumą nuo linijos kada be drs ir kada su drs, nežinau ką tu matai, bet aš akivaizdžiai matau kada greitis didėja tada didėja ir tarpas tarp sparno ir atskaitos linijos, kada atidaromas sparnas tada tarpas kaip ir išlieka panašus, bet atkreipk dėmesį į tarpą tarp sakykim kairės pusės viršutinės briaunos dalies ir atskaitos linijos - matosi kad visi konstrukciją pakyla į viršų, nes pasipriešinimas sumažėja, o kad tarpelis lieką atidarius drs tai apsprendžia tik drs tvirtinimo taškas
jv
IP: 0ce9769 | 06/05 11:19 Atsakyti
Man tik iskilo klausimas, galvojau kad lankstosi tik virsutine sparno dalis, bet is video matosi (ypac stabdant), kad realiai zemyn lenkiasi visa sparno konstrukcija, o ne pats sparnas? Kas nors gali patikslint?
TomTom
IP: d1cf999 | 06/05 11:02 Atsakyti
Aciu uz video jums. Pagal juos matosi kad kai isejo pirmas tai RBR lenkesi kai lapas nuo vejo, MB stovejo geriau. Dabar gi viskas vyksta kaip ir vienodai. Arba RBR "pataise" savaji, arba MB sukure toki pati net ir vienoms lenktynems.
Del priekinio.. nzn, video matau, bet kazkodel nelabai kas isskyrus Horneri prie to kabinasi.
Visas sitas reikalas kaip tas is sky sake - linksta pas visus, klausimas tik kur ta riba ir ar ji perzengta.
maxpower
IP: 7886c44 | 06/05 09:39 Atsakyti
TomTom
06/04 20:57

Kuo jis adekvatesnis? Gasdina gasdina bet panasu kad neturi kuo, nes tokiam sporte kur tokios saibos tai jie ten vieni kitus stebi kaip sakalai ir vos tik kazka pamato nelegalaus is kart skundzia. Tuo labiau kai tai yra dvi del cempo besikapojancios komandos. O cia mazdaug jeigu skusit musu sparna galini tai mes paskusim jusu priekini! Tiek kad galinio RBR sparno video viska pasako, o priekinio MB sparno video kaip nera taip nera...

Gal tiesiog žino kad nieko neduos tie protestai nes viskas atitinka pagal dabartines taisykles
kart
IP: a45339f | 06/05 09:35 Atsakyti
antiklepsius
06/05 09:06

nu kažin nuo ko, video akivaidžiai matosi kaip visa galinė dalis ne tik sparnas, nuo oro srauto linksta todėl ir su drs ji lieka toje pačioje vietoje

Įjungus DRS, oro pasipriešinimas sumažėja - sumažėja jėga kuri veikia sparną. Jeigu linktų tik nuo oro srauto, tai įjungus DRS, jis nestovėtų nulinkęs kaip įkaltas.
×

TOP naujienos