C. Horneris: T. Wolffui vieną dieną gali prireikti „Red Bull“ variklių (19)

C. Horneris: T. Wolffui vieną dieną gali prireikti „Red Bull“ variklių
logo Gegužės 30 d. 11:16, Red Bull Content Pool / Getty Images

Interviu „Autocar“ „Red Bull“ komandos vadovas Christianas Horneris kalbėjo apie nuosavos jėgos agregatų kūrimo bazės Milton Keynese perspektyvas...

Christianas Horneris: „Mes esame labai reiklūs užsakovai. Mes visada laiku apmokame visas sąskaitas, todėl visuomet norime gauti tai, kas yra geriausia ir tai kartais sukelia diskomfortą tiekėjams. Supratę, kad negalime nusipirkti pačių geriausių jėgainių, nutarėme jas gamintis patys.

Taip susiklostė aplinkybės. Pastaruosius kelis metus turėjome labai gerus santykius su „Honda“, bet jie nusprendė pasitraukti iš „Formulės-1“, o vėl tapti kurio nors motorų gamintojo klientu nenorėjome – reikėtų ieškoti begalių kompromisų. Galiausiai priėmėme drąsų sprendimą sukurti nuosavą jėgos agregatų gamybos padalinį, juolab, kad „Red Bull“ niekada nebijodavo drąsių sprendimų.

Mes galėjome priimti tokį sprendimą tik po to, kai buvo „įšaldytas“ jėgainių tobulinimo reglamentas, kurio mums pavyko pasiekti su FIA pagalba šį vasarį. „Honda“ labai padėjo, nes leido mums toliau naudotis jų intelektine nuosavybe, bet mūsų tikslas – sukurti savo motoristų komandą, kuri būtų pajėgi sukurti kitos kartos jėgos agregatų koncepciją 2025 ar 2026 metams, kai pasikeis motorų reglamentas. Todėl mes samdome naujus darbuotojus ir norime pasikviesti pačius geriausius specialistus.

Jie tiki mūsų nauju projektu, todėl ryžomės tokiam ambicingam žingsniui. Bet tai nėra mūsų aklas noras pasirodyti, jie mato, kokių rezultatų Red Bull“ yra pavykę pasiekti „Formulėje-1“, jie žino, kaip mes žiūrime į naują darbą. Be to, mūsų bazė tėra tik 30 mylių atstumu nuo „Mercedes“ bazės – naujiems mūsų darbuotojams neteks niekur kraustytis ir leisti vaikų į kitas mokyklas, bet jie galės pradėti kurti naują projektą nuo nulio.

Akivaizdu, kad pirmaisiais metais mums variklių gamybos projektas kainuos labai brangiai, bet vėliau turėtų įsigalioti jėgos agregatų kainos ribojimo taisyklės. Dabar yra svarstoma 50 mln. JAV dolerių suma tyrimams ir konstravimui – tai gana reali suma.

Kokį mes norime matyti naują jėgainių reglamentą? Aš norėčiau 5,0 litrų darbinio tūrio V12 variklio su ypač aukštais sūkiais, bet abejoju, kad toks reglamentas būtų patvirtintas. Manau, kad turėsime gerokai patobulintą dabartinių jėgos agregatų versiją, kuri turės būti labiau ekologiškesnė ir efektyvesnė, bet su kur kas didesniu garsu.

Nuosava gamyba užlopys skylę mūsų projekte, kuri būdavo Achilo kulnu iki ateinant „Honda“ koncernui – mes nekontroliuodavome savo likimo ir būdavome priklausomi nuo jėgainių tiekėjo. O dabar būsime labai naudingi tiek „Liberty Media“, tiek ir „Formulei-1“, kadangi reikalui esant, galėsime tiekti variklius ir kitoms komandoms. Jėgainių gamintojai ateina ir išeina, o „Liberty Media“ bus naudinga turėti „Red Bul Powertrains“ kaip nepriklausomą tiekėją.

Mums reikia tikrai konkurencingos jėgainės ir pasirinkome, mūsų galva, vienintelį teisingą kelią. „Mercedes“ neduotų mums savo motorų, o „Renault“ taip pat nenorėjo to daryti, todėl mes neturėjome kito pasirinkimo. Tikiuosi, kad Toto Wolffas pasigailės dėl savo tokio sprendimo. Visai realu, kad Toto vieną dieną pačiam prireiks mūsų jėgos agregatų“.

Red Bull Racing Honda
Komanda: Red Bull Racing Honda 2021 sezono taškai: 344.5
Variklis: „Honda“ Važiuoklė: RB16B
Plačiau

Komentarai (19)
HOX
IP: 4131aab | 06/01 15:46 Atsakyti
svecias787
05/31 21:21

Na man nei sitam vertime, nei autosport originale nepavyko perskaityti, kad jis taip kalba kaip sakai ;) senstu turbut

tai tikrai tau galas :D
svecias787
IP: be284e8 | 05/31 21:21 Atsakyti
HOX
05/31 19:47

jie kalba kad visiems dalins tuos variklius. bus privaloma tureti rbr varikli jei noresi dalyvauti f1 ;)
ir nuotoliniu budu prisukines, kad maxas galetu visus lenkti :D

Na man nei sitam vertime, nei autosport originale nepavyko perskaityti, kad jis taip kalba kaip sakai ;) senstu turbut
HOX
IP: 4131aab | 05/31 19:47 Atsakyti
svecias787
05/31 16:41

o kokiu budu rbr tada mersams gales prisukti?

jie kalba kad visiems dalins tuos variklius. bus privaloma tureti rbr varikli jei noresi dalyvauti f1 ;)
ir nuotoliniu budu prisukines, kad maxas galetu visus lenkti :D
svecias787
IP: be284e8 | 05/31 16:41 Atsakyti
HOX
05/31 15:20

ber mercedes dabar negali hondos prisukti ir ferrari, o konkurentu su merc varikliais nera

o kokiu budu rbr tada mersams gales prisukti?
HOX
IP: 4131aab | 05/31 15:20 Atsakyti
svecias787
05/31 14:39

galima butu suprasti, kad mercedes dabar to nedaro.

ber mercedes dabar negali hondos prisukti ir ferrari, o konkurentu su merc varikliais nera
svecias787
IP: be284e8 | 05/31 14:39 Atsakyti
HOX
05/31 13:44

rbr powertrains labai bus naudinga :D ateityje gales prisukti visiems variklius, o patys naudoti max versija :DDDD

galima butu suprasti, kad mercedes dabar to nedaro.
HOX
IP: 4131aab | 05/31 13:44 Atsakyti
rbr powertrains labai bus naudinga :D ateityje gales prisukti visiems variklius, o patys naudoti max versija :DDDD
maxpower
IP: 181988c | 05/31 10:25 Atsakyti
ddt
05/30 15:56

Pamodeliuokim realistiškiau. "Pusė" (kokie iš viso penki) per pusmetį pavarė ir ant Hondos bazės sukalė stebuklą. Kol tuo tarpu Mersai dabar miega ir 2022 nesiruošia. Hmm, kažin kaip čia bus...

Cia gal labiau kalbama apie dalini (pasiliks pakankamai nedideli akciju paketa) arba visiska Mersu pasitraukima ir truputi i tolimesni laikotarpi nei 2022
Sharingan
IP: fa3679c | 05/31 09:26 Atsakyti
Nu bet yra tikimybė - Toto yra susijęs bent su dviem komandom akcijomis - o tai jau 20% visų dalyvių. Atmeskim RBR ir AT ir Ferrari - jau ir visi 28%. Tai jei žiūrėti per akcijų prizmę - nėra visiškas brėdas. Tai jei Horneris kalba apie Toto kaip apskritai kažkaip susijusį asmenį - gal ir teisus. Bet tokiu atveju ir daugiau tokių asmenų yra, nors smagu kad Toto išskiria.

O šiaip Toto gerai įsisukęs verslo prasme
Yuzefas
IP: af1347c | 05/30 20:02 Atsakyti
Nu neralus optimistas
×

TOP naujienos