„Red Bull“ vadovas Christianas Horneris stojo ginti ekipos piloto Maxo Verstappeno ir visiems, kurie kaltino sportininką dėl šiandien Singapūre įvykusios avarijos, siūlė pasitikrinti regėjimą.
Po starto prasčiau startavęs minėtasis M. Verstappenas atsidūrė tarp dviejų „Ferrari“ pilotų Sebastiano Vettelio ir Kimi Raikkoneno.
Vokietis, galimai nežinodamas, kad vidine trajektorija važiuoja ir jo komandos draugas, pasuko į kairę pusę. Užspaustas M. Verstappenas po akimirkos trenkėsi į greta važiavusį K. Raikkoneno automobilį.
Po kontakto suomio bolidas trenkėsi į S. Vettelio automobilį ir nuslydęs iki pirmojo posūkio dar taranavo M. Verstappeno ir Fernando Alonso automobilius.
Po avarijos abu „Ferrari“ lenktynininkai ir „Red Bull“ pilotas buvo pakviesti pas teisėjus papasakoti savo avarijos versijas. Tuo tarpu italų ekipa socialiniame tinkle „Twitter“ dėl incidento kaltino M. Verstappeną.
VER took #Kimi7 out and then he went to #Seb5 #SingaporeGP
— Scuderia Ferrari (@ScuderiaFerrari) September 17, 2017
Po lenktynių „Red Bull“ vadovas Christianas Horneris stebėjosi tokiais varžovų veiksmais.
„Kaip po velnių peržiūrėjus pakartojimą to kas nutiko dėl avarijos gali kaltinti Maxą? Akivaizdu, kad Sebastianas agresyviai pasuko į kairę pusę. Kimi pasuko į dešinę, tad Maxui nebeliko vietos. Jis važiavo tiesiai ir jam tiesiog nepasisekė. Matėme, jog Sebas suko į kairę ir nepaliko Maxui vietos. Tai lenktynės. Tai vienas iš tų atvejų, kai į pirmą posūkį atvažiuoja trys bolidai vienas šalia kito. Maxas tokioje situacijoje tikrai negalėjo nieko padaryti“, - pasakojo C. Horneris.
„Manau, kad Sebas tiesiog nematė, jog greta Maxo važiuoja Kimi. Jis elgėsi agresyviai ir gynėsi nuo Maxo. Tuo tarpu Kimi važiavo greta jų. Visi, kurie dėl avarijos bando suversti kaltę Maxui, turėtų pasitikrinti regėjimą.“
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |