C. Leclercas: savo žodį tegul taria teisėjai (18)

C. Leclercas: savo žodį tegul taria teisėjai
logo Birželio 30 d. 18:50, Ferrari

Charlesas Leclercas pirmavo Austrijos GP etape nuo pat lenktynių starto, bet likus trims ratams iki finišo jį aplenkė Maxas Verstappenas. „Ferrari“ pilotas mano, kad tai buvo padaryta nekorektiškai.

Charlesas Leclercas: „Apskritai, lenktynės buvo neblogos, bet padangų degradacija buvo didesnė nei aš galvojau ir Maxas mane aplenkė. Kai dėl incidento su juo, tai tegul savo žodį dėl jo taria teisėjai. Iš mašinos visa tai atrodė gana vienareikšmiškai, bet aš nežinau, kaip visa tai atrodė iš šalies. Pažiūrėsime, kokie bus priimti sprendimai.

Tame posūkyje aš važiavau išorine trajektorija, kaip ir ankstesniame rate, kai viskas buvo normalu, kadangi Maxas paliko man vietos išvažiuojant iš posūkio, bet kitame rate jis to nepadarė, todėl tarp mašinų įvyko kontaktas ir man teko išvažiuoti už trasos ribų. Suprantama, kad po to aš jau neturėjau galimybės atkovoti poziciją. Gaila, kad viskas taip įvyko“.

Komentarai (18)


maxpower
| Birželio 30 d. 23:16
Define
| Birželio 30 d. 20:23

Juokdariai ta raudonuju sekta,Kanadoje tai teisejai gaidziai,o cia tai taisykliu pazeidimas.Ir ten ir cia buvo taisykliu pazeidimai ir baudos teisingos.Tik kai siose lenktynese 4x begiu karaliene taip pat isstume Norris'a tai baudos negavo.Tuo ir skiriasi geri lenktynininkai kurie kovoje bet isvengia susidurimu nuo psichishkai nestabiliu.

Pats sau prieštarauji. Sakai abu kartus buvo pažeidimas, bet vienas gavo bauda, o kitas ne ir tau čia viskas logiška?
Define
| Birželio 30 d. 20:23
Juokdariai ta raudonuju sekta,Kanadoje tai teisejai gaidziai,o cia tai taisykliu pazeidimas.Ir ten ir cia buvo taisykliu pazeidimai ir baudos teisingos.Tik kai siose lenktynese 4x begiu karaliene taip pat isstume Norris'a tai baudos negavo.Tuo ir skiriasi geri lenktynininkai kurie kovoje bet isvengia susidurimu nuo psichishkai nestabiliu.
Telemetrijus
| Birželio 30 d. 20:12
CBRV
| Birželio 30 d. 20:10

isvaziavo idealioj trajektorijoij, ivaziavo ne visai, blockpass buvo, bet isvaziavo tikrai trajektorijoije toje kur visi visas lenktynes vaziavo, bet Lec dar toliau nuo lenktynines trajektorijos buvo, gal tikejos, kad labai velai stabdydamas praleks visai posuki, laiko gi pamastymam nelabai yra, jei grynai is popierines puses Ver labiau kaltas nei nekaltas, nepaliko vietos, bet ir Lec galejo nelysti kur vietos nebera. P.S. jei vaziuoji lenktynine trajektorija, kaip galima i ja gryzti?:) jis gi ne pievele nupjoves gryzo i trasa:)

Gal galima pamatyti FIA suderintą Austrijos GP lenktyninės trajektorijos schemą?
Jei ne, tai kalbos apie idealią trajektoriją šiuo atveju yra niekinės, o taisyklės išmušinėti varžovą už trasos - draudžia.
CBRV
| Birželio 30 d. 20:10
SliMMaz
| Birželio 30 d. 20:03

ne tame esme. Kai prasideda lenkimas, nei vienas negali apeliuot i trajektorija, nes ABU viens kitam turi palikt vietos. Netgi jeiesi puse korpuso vistiek turi palikt vietos presininkui, nes jei jis netilps ir tave apsuks galimai bus LENKTYNINIS INCIDENTAS gryzt i trajektorija gali tik tada, kai presininkas 100% korpusu uz taves. Siuo atveju Verstapenas jokios IDEALIOS trajektorijos kaip sakai neturejo :)

isvaziavo idealioj trajektorijoij, ivaziavo ne visai, blockpass buvo, bet isvaziavo tikrai trajektorijoije toje kur visi visas lenktynes vaziavo, bet Lec dar toliau nuo lenktynines trajektorijos buvo, gal tikejos, kad labai velai stabdydamas praleks visai posuki, laiko gi pamastymam nelabai yra, jei grynai is popierines puses Ver labiau kaltas nei nekaltas, nepaliko vietos, bet ir Lec galejo nelysti kur vietos nebera. P.S. jei vaziuoji lenktynine trajektorija, kaip galima i ja gryzti?:) jis gi ne pievele nupjoves gryzo i trasa:)
SliMMaz
| Birželio 30 d. 20:07
deivec
| Birželio 30 d. 20:02

nu jo ishgrusti galima ir atsiliekant... negeras VER, kad prisivijo...
o kad LEC pasirinko isore (kas manau klaida), niekam neuzkliuna ?

Pasirinko tikedamasis kaip rate pries tai anksciau pradet akseleracija ir issilaikyt prieki. Leclerco sprendimas nesuteikia Vertapenui teises nepalikt jam vietos :)
SliMMaz
| Birželio 30 d. 20:03
CBRV
| Birželio 30 d. 19:58

o tai jei duris atidare, tai kodel neuzeit:)? paliko atvira lenktynine trajektorija ir tikejos, kad niekas nevaziuos ten, net Robertelis vidine trecio posukio trajektorija vaziuoja....

ne tame esme. Kai prasideda lenkimas, nei vienas negali apeliuot i trajektorija, nes ABU viens kitam turi palikt vietos. Netgi jeiesi puse korpuso vistiek turi palikt vietos presininkui, nes jei jis netilps ir tave apsuks galimai bus LENKTYNINIS INCIDENTAS gryzt i trajektorija gali tik tada, kai presininkas 100% korpusu uz taves. Siuo atveju Verstapenas jokios IDEALIOS trajektorijos kaip sakai neturejo :)
deivec
| Birželio 30 d. 20:02
Runius
| Birželio 30 d. 19:14

Labai teisingai pasakė, pirmu bandymu lenkimas buvo korektiškas, bet jis nepavyko, o toks kaip Verstapenas greitai įvertino situaciją kad taip Leclerco neaplenks ir antru bandymu viską padarė pagal save, tiesiog išgrūdo priešiniką iš trasos.

nu jo ishgrusti galima ir atsiliekant... negeras VER, kad prisivijo...
o kad LEC pasirinko isore (kas manau klaida), niekam neuzkliuna ?
CBRV
| Birželio 30 d. 19:58
Runius
| Birželio 30 d. 19:55

O kas tau sakė kad jis turi teisę važiuot idealia trajektorije jei šalia yra kitas bolidas? matau nelabai turėjęs reikalų su lenktynėmis gyvenime.

o tai jei duris atidare, tai kodel neuzeit:)? paliko atvira lenktynine trajektorija ir tikejos, kad niekas nevaziuos ten, net Robertelis vidine trecio posukio trajektorija vaziuoja....
Runius
| Birželio 30 d. 19:55
CBRV
| Birželio 30 d. 19:33

pasiziurek dar karta, Ver isvaziavo is posukio idealioj trajektorijoj, i kuria isileido Lec

O kas tau sakė kad jis turi teisę važiuot idealia trajektorije jei šalia yra kitas bolidas? matau nelabai turėjęs reikalų su lenktynėmis gyvenime.
CBRV
| Birželio 30 d. 19:44
beglys
| Birželio 30 d. 19:40

O tu pažiūrėk Verstapeno darbą vairu, Pradžiai susuktas vairas iki galo, tada atleidžia iki vidurio ir įvyksta kontaktas. Jis turėjo galimybę palikti vietos Lec ir manau būtų vistiek sėkmingai jį aplenkęs, bet kažkodėl nusprendė jį išstumti iš trasos. Ideali trajektorija neduoda pranašumo. Pranašumas įgijamas, jei tu bent pusę korpuso esi priekyje. Deja jis jo neturėjo.

teiseju sprendima itakos telemetrija, o del vairo: gali buti nenorejo spino isvaziuodamas (kokius megsta kitas Ferrari pilotas) , cia tikrai sunkesne situacija nei Kanados GP. Beje kai Kanadoij vienas toks norejo istumt, tai is paskos vaziuodamas pyle per stabdzius:gavo uztai bauda
×

F-1.lt pulsas