C. Sainzas: aš nekomentuoju gandų apie „Ferrari“

C. Sainzas: aš nekomentuoju gandų apie „Ferrari“
logo 2020 Balandžio 18 d. 09:21, McLaren F1

Interviu Ispanijos spaudai „McLaren“ pilotas Carlosas Sainzas svarstė apie reikalus „Formulėje-1“, santykius su ekipos draugu Lando Norrisu ir savo perspektyvas pereiti į „Ferrari“...

  • Kaip jūs asmeniškai leidžiate karantino dienas? Kaip žiūrite į tai, kad vieni ragina visai atšaukti sezoną?
  • Būna dienų, kai nuotaika gera, bet ir būna, kai esu nusiteikęs ne taip optimistiškai. Apskritai, aš manau, kad sezoną reikia surengti, net jei lenktynių ir būtų nedaug. Čempionato atšaukimas būtų rimtu smūgiu, kurį būtų sunku priimti. Tai gali privesti prie darbo vietų mažinimo, o tame – nieko gero.
  • Ar atšaukus Australijos GP etapą „Formulė-1“ pradės kruopščiau planuoti savo veiksmus?
  • Kažkuria prasme lenktynių Melburne atšaukimas tapo pamoka, bet manau, kad šis virusas moko visus – vyriausybes, sporto renginių organizatorius. „Formulė-1“ to taip pat neišvengs. Koronaviruso epidemija peraugo į globalią pandemiją, bet dabar mes geriau suprantame šio viruso ypatumus ir žinome, ką reikia daryti, kad jis būtų sustabdytas. „McLaren“ Melburne veikė gana ryžtingai ir likusieji „Formulės-1“ dalyviai pasekė mūsų pavyzdžiu.
  • Kiek, jūsų nuomone, šiais metais gali įvykti lenktynių?
  • Dabar yra svarstomi keli variantai. Asmeniškai aš manau, kad sezone labiau bus 10, o ne 20 lenktynių. Greičiausiai, bus kažkur tarp 8 ir 14 etapų. Sezonas bus trumpesnis nei suplanuota, kai kurios varžybos gali įvykti prie tuščių tribūnų, gali būti, jog kai kuriose trasose įvyks po keletą lenktynių, taip pat visai įmanoma, kad etapai bus sutrumpinti nuo trijų iki dviejų dienų. Šis sezonas smarkiai skirsis nuo tų, ką mes esame anksčiau matę „Formulės-1“ istorijoje.
  • Tapo žinoma, kad jūs kartu su Lando Norrisu sutikote susimažinti atlyginimus, kad padėtumėt „McLaren“. Kaip tai atsitiko?
  • Aš visą laiką palaikiau santykius su komanda ir žinojau, kaip vystosi situacija. Tuo metu, kai laikas ėjo, o lenktynių nebuvo, teko priiminėti sprendimus, kurie atsiliepė ekipos darbuotojams. Man tapo aišku, kad būtų teisinga sutikti susimažinti algą kartu su kitais komandos bendradarbiais. Tai buvo logiška ir teisinga. Visi pergyvena sudėtingą situaciją, aš taip pat esu komandos darbuotojas. Tikiuosi, kad viskas greitai pasibaigs ir priimti sprendimai padės išsaugoti darbo vietas ilgalaikėje perspektyvoje.
  • Ekspertas Martinas Brundle mano, kad jūs esate tinkamas kandidatas „Ferrari“ komandai. Ką apie tai galvojate?
  • Malonu, kai tavo darbą gerai vertina žmonės iš profesionalios F-1 aplinkos. Šiais metais daugeliui pilotų baigiasi kontraktai, todėl gandai yra neišvengiami. Manau, kad visi žino, jog aš esu laimingas „McLaren“ ekipoje, aš labai tikiu šiuo projektu ir žmonėmis šioje komandoje. Kai pasirašinėjau, kontraktą, žinojau, kad man teks spręsti rimtą užduotį. „McLaren“ buvo toli nuo pirmaujančių pozicijų. Todėl aš turėjau vesti komandą paskui save ir daryti viską, kas įmanoma, kad mes galėtumėm sukurti gerą bolidą. Manau, kad mes susitvarkėme ir 2019 m. žengėme didelį žingsnį į priekį. Šių metų pradžioje mes pradėjome pirmines derybas su komanda, bet dabar viskas yra sustoję. Prireiks laiko, kad viskas vėl pradėtų veikti. Kai dėl galimo perėjimo į „Ferrari“, tai aš esu linkęs nekomentuoti gandų. Esu susitelkęs ties darbu „McLaren“.
  • Kiek sudėtingas „McLaren“ komandai bus perėjimas prie „Mercedes“ jėgos agregatų kitais metais turint važiuoklę, pritaikytą prie „Renault“ jėgainės?
  • Esu linkęs manyti, kad perėjimas duos mums naudą. Jei „Mercedes“ variklis bus geresnis, tai bus šaunu. Kiek aš suprantu, FIA leido mums tam tikrose ribose perdaryti važiuoklę, kad ji būtų adaptuota prie „Mercedes“ jėgainės. Aišku, kad tam mes išleisime pinigus, bet šios išlaidos buvo suplanuotos iš anksto. Jei mes galėsime dar labiau pasitempti, tai pinigai nebus išleisti veltui.
  • Ar esate nusivylęs, kad perėjimas prie naujo reglamento atidėtas iki 2022 metų?
  • „McLaren“ – viena iš komandų, kuri norėjo pereiti prie naujo reglamento, kadangi manome, kad jis duos mums naujas galimybes. Gaila, kad šis perėjimas 2021 m. neįvyks, bet tai – logiškas ir teisingas sprendimas, kuriuo neverta abejoti. Jei tai yra būtina, kad komandos išgyventų, mes galime ir palaukti.
  • Ar nesibaiminate, kad jūsų santykiai su Lando Norrisu pablogės, jei komanda pradės kovoti dėl aukštesnių pozicijų?
  • Mūsų santykiai su Lando yra labai geri ir aš manau, kad mes sugebėsime kovoti, neprarasdami pagarbos vienas kitam. Kai jūs kovojate dėl podiumų ir pergalių, tai visai normalu, kad santykiuose su partneriu atsiranda įtampa. Tai neišvengiama. Penkta ar šešta vietos yra svarbios mums, bet nėra abejonių, kad kovos dėl podiumų padarytų mūsų santykius kur kas labiau įtemptus.
  • Kiek sunku palaikyti fizinę formą nežinant, kada atsinaujins sezonas?
  • Kai nėra lenktynių, tai labai veikia kaklo raumenis. Kad ir kiek jūs besitreniruotumėt namuose, neįmanoma sugeneruoti apkrovų, kurias jūs jaučiate vairuodamas F-1 mašiną. Trasa, kurioje įvyks pirmosios lenktynės, turės įtakos, kiek sportininkui skaudės kaklą po kelių mėnesių be lenktynių. Dabar viskas klostosi link to, kad mes sezoną pradėsime Austrijoje. Ten – ne pati sudėtingiausia trasa, bet greituose posūkiuose gali iškilti problemų. O jei pirmieji etapai įvyktų Vengrijoje ar Singapūre, tai daugelis pilotų nenuvažiuotų iki finišo dėl fizinių perkrovų. Paprasti žmonės neįsivaizduoja streso, kokį jaučia organizmas GP metu. Vienintelis būdas susigrąžinti sportinę formą – pilotuoti „Formulės-1“ mašiną.
  • Kiek jums yra įdomios virtualios lenktynės?
  • Virtualios lenktynės, tokios kaip „Gran Turismo Sport“ daro įspūdį savo grafika, trasų tikslumu ir mašinos nustatymų pasirinkimu. Antra vertus, neabejoju, kad namuose neįmanoma sumodeliuoti sąlygų, kokias patiria lenktynininkas, atakuodamas prie realios „Formulės-1“ mašinos vairo. Manau, kad yra mažai galimybių pereiti į tikrą „Formulę-1“ dalyvaujant tik virtualiose varžybose. Man tai daugiau pramoga nei treniruotė. Tačiau dalyvavimas virtualiame gyvenime padeda man išlaikyti konkurencijos kibirkštėlę.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794