Jau ne vienas sportininkas išsakė savo nuomonę apie šių metų bolidus ir kaip juos kamuojanti šokinėjimo problema kenkia ne tik komandų rezultatams, bet ir pačių lenktynininkų sveikatai.
Carloso Sainzo teigimu, jis jaučia kaklo ir nugaros skausmus, pilotuodamas šių metų „Ferrari“ bolidą, kuriam nėra svetima šokinėjimo problema.
„Kalbam apie tai, kiek savo sveikata turi sumokėti sportininkas vadovaujantis dabartine automobilių filosofija? Manau, kad turime daugiau apie tai diskutuoti“, - sakė C. Sainzas.
„Mano nuomone, dabartinis reglamentas yra puikus. Žvelgiant tik į lenktynes, gavome tai, ko norėjome. Bet ar tikrai bolido pakaba turi būti tokia kieta, jog kenčia ne tik sportininko kaklas, bet ir nugara? Atlikau įprastus nugaros ir kaklo patikrinimus ir žinau, kad mano raumenys dabar yra labiau įsitempę nei bet kada anksčiau. Aš tai jaučiu pilotuodamas bolidą. Man nereikia eksperto, kuris pasakytų, kas manęs laukia po 10 metų, jei niekas nesikeis. Teks labiau padirbėti su mobilumu ir lankstumu.“
„McLaren“ atstovas Lando Norrisas taip pat pripažįsta, kad situacija nėra gera.
„Maniau, kad pasekmės bus rimtesnės sudaužius bolidą ir patyrus 50-60 G išcentrinę jėgą. Bet pasirodo, jog klydau“, - teigė L. Norrisas.
„Yra daug būdų, kuriais galima išspręsti bolido šokinėjimo problemą. Pavyzdžiui pakelti bolidą aukščiau nuo žemės 20 mm.“
Pilotas: | Carlosas Sainzas | 2025 sezono taškai: | |
Komanda: | Ferrari | Amžius: | 30 m. |