Daugelis lenktynininkų po Las Vegaso GP kalbėjo, kad sąlygos šiame etape nebuvo pačios palankiausios, pavyzdžiui, Fernando Alonso kalbėjo apie „pavojingumo faktorių“, manydamas, kad dėl prasto sukibimo su danga rizikos laipsnis šiose lenktynėse buvo gana didelis.
Po tėvynainis Carlosas Sainzas, lenktyniaujantis „Ferrari“ sudėtyje, atkreipė dėmesį į specifinę problemą ir pakvietė „Formulę-1“ kartu su FIA surasti kokį nors sprendimą. Kalbama apie tai, kad po didelio skaičiaus incidentų 1 posūkyje po starto, kai buvo įvestas virtualaus saugos automobilio VSC režimas, tai labai neigiamai paveikė padangų temperatūrą, kurios ir taip buvo neįšilusios.
Bolidai smarkiai slidinėjo po trasą ir greitai po restarto Lando Norrisas 3 rate prarado savo „McLaren“ kontrolę ir tai užsibaigė rimta avarija 12 posūkyje. Dėl to pasirodė pirmasis saugos automobilis, o antrasis išvažiavo po incidento tarp Maxo Verstappeno ir George'o Russello.
„Po saugos automobilio restarto metu 1 posūkyje buvo toks pojūtis, tarsi važiuojame ledu, - pasakojo C. Sainzas. - Būtina surasti sprendimą, kad prie tam tikrų scenarijų saugos automobilis važiuotų greičiau. Negaliu paaiškinti, ką mes jaučiame, kai įsibėgėjame iki 340 km/h greičio (Las Vegase būtent Carlosas parodė didžiausią greitį, įsibėgėdamas iki 366 km/h), žinant, kad kai nuspausi stabdžio pedalą, tai mašina nestabdys. Žodžiu, buvo labai nemalonu“.
Saugos automobiliais oficialiai „Formulėje-1“ priklausomai nuo etapo dirba du modeliai - „Mercedes AMG-GT Black Series“ arba „Aston Martin Vantage“.
Tai patys greičiausi supermodeliai, kurie kada nors buvo naudojami „Formulėje-1“ ir jie pasaulio čempionate atsirado dėl to, kad ankstesniais metais lenktynininkai turėdavo pretenzijų ir jų netenkino, kad greitis paskui saugos automobilį yra labai mažas.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1174 |
2. | Tadux15 | 1155 |
3. | Giriby | 1151 |
4. | mantioras | 1151 |
5. | Modetas99 | 1140 |