C. Sainzas: tepalas starto vietoje – tai nepriimtina (2)

C. Sainzas: tepalas starto vietoje – tai nepriimtina
logo 2023 Lapkričio 20 d. 17:35, Ferrari nuotr.

Prieš Las Vegaso GP etapo startą daug kas atkreipė dėmesį į tai, kad iš gana senų automobilių, kuriais „Formulės-1“ lenktynininkai po trasą buvo vežiojami per pilotų paradą, ant starto-finišo tiesiosios asfalto išsiliejo nemažas kiekis tepalo.

Didelė maršalų brigada skubiai bandė likviduoti tepalo dėmes, tačiau „Ferrari“ sportininkas Carlosas Sainzas mano, kad prie nemažo skaičiaus incidentų pirmame posūkyje privedė būtent šio įvykio pasekmės.

Ispanų pilotas užėmė antrą vietą kvalifikacijoje, tačiau prarado 10 starto pozicijų gavęs baudą, todėl lenktynes pradėjo tik iš šeštos eilės ir ne dėl savo kaltės tapo vienu iš incidentų 1 posūkyje dalyviu.

Žinoma, baudą Carlosas laikė nepelnyta, kadangi ne jo kaltė, kad bolidas Nr.55 pirmos treniruotės pradžioje buvo stipriai apgadintas, užkabinęs nepritvirtintą drenažo sistemos elementą. Mašina buvo tiesiog sumaitota. Dėl to komandai teko Sainzui iš esmės surinkti naują automobilį. Buvo pakeista ir SF-23 baterija – tai trečiasis energijos kaupiklis per sezoną, tuo tarpu kai kiekvienas lenktynininkas be baudos gali per sezoną panaudoti tik du tokius elementus. Kiekvienas kitas keitimas neišvengiamai reiškia baudą ir reglamentas nenumato jokių išimčių.

Žodžiu, Sainzo nuotaika buvo sugadinta jau pirmąją Las Vegaso GP dieną ir lenktynių pradžia tokią ispano nuotaiką tik pagilino.

Kad ir kaip stengėsi trasos techninės tarnybos pašalinti išsiliejusį tepalą starto- finišo tiesiosios kairėje pusėje, visiškai išvalyti asfalto jiems nepavyko.

„Aš mačiau ant trasos daug alyvos, kuri ištekėjo iš mašinų, kurios buvo naudojamos pilotų parade ir tai dar viena problema, į kurią dėmesį privalo atkreipti FIA, - komentavo C. Sainzas po lenktynių, kuriose užėmė 6 vietą. - Manau, kad tai yra neteisinga. Visas tepalas buvo vidinėje trajektorijoje.

Negana to, kad asfaltas ten ir taip buvo purvinas, tai jie ten sustatė savo automobilius, iš kurių ant trasos ištekėjo alyva. Pabrėžiu, kad tai yra nepriimtina. Gali būti, kad būtent dėl to pirmame posūkyje įvyko daug avarijų“.

Sainzas startavo iš kairės trasos pusės ir tapo vienu iš lenktynininkų, kurių nemalonumai neaplenkė. Jo „Ferrari“ nubloškė į trasos išorinę dalį, kur jo bolidas užkabino Lewiso Hamiltono „Mercedes“, prieš kurį apsuko Fernando Alonso. Savo ruožtu „Aston Martin“ atsitrenkė į Valtteri Botto „Alfa Romeo“, kurį iš galo „pasivijo“ Sergio Perezas su „Red Bull“, kuris sulaužė suomio mašinos difuzorių, o sau aplaužė priekinį sparną.

„Aš tik pristabdžiau, bet padangos apsivėlė dulkėmis nuo tų priemonių, kuriomis buvo valomas tepalas, todėl sukibimo su danga visai nebuvo, - tęsė C. Sainzas. - Fernando taip pat apsuko – supraskite, kad net pilotams su milžiniška patirtimi nepavyko užsitikrinti sukibimo su asfaltu. Žodžiu, visi tapo nesėkmingo aplinkybių sutapimo aukomis, bet tuo metu niekas nesitikėjo, kad bus taip blogai.

Aš tik nuspaudžiau stabdžio pedalą, per jį net ne smūgiavau, bet ratai užsiblokavo. Negaliu pasakyti, kad per vėlai stabdžiau – buvau 100 metrų žymos rajone ir prie posūkio artėjau 100 km/h mažesniu greičiu nei įprastiniame kvalifikaciniame rate.

Sutinku, kad šaltos padangos taip pat turėjo įtakos. Įvykiai pirmame rate buvo šokiruojantys ir manau, kad absoliučiai visi turėjo problemų“.

Carlosas Sainzas nukrito į 18-tą poziciją, bet sugebėjo finišuoti 7-tas, o galutiniame protokole užėmė 6 vietą dėl baudos, kurią gavo George'as Russellas.

„Lenktynės nežadėjo būti lengvos, kovoti dėl aukštesnių vietų buvo labai sunku. Kadangi man pavyko prasiveržti praktiškai per visą peletoną ir užimti šeštą vietą, tai dieną galima laikyti gera“, - užbaigė Carlosas.

Prieš finalinį šio sezono etapą Abu Dabyje Sainzas dalinasi ketvirtą vietą asmeninėje įskaitoje su Fernando Alonso, abu jie turi po 200 taškų, bet formaliai Sainzas yra priekyje, nes jo sąskaitoje yra pergalė Singapūre.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
SmoothOperator
IP: a946f1c | 11/20 22:34 Atsakyti
YZF
11/20 22:02

O kodel Sainzas negavo 5sec baudos nors irgi isstume kita bolida uz tr... skaityti daugiau

Nelabai ten Sainzas ir isstume.
YZF
IP: 20135ae | 11/20 22:02 Atsakyti
O kodel Sainzas negavo 5sec baudos nors irgi isstume kita bolida uz trasos, kaip ir Max'as? Dvigubi standartai.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983