Patikimi šaltiniai iš „Ferrari“ vidaus virtuvės pranešė „motorsport.com“, kad komanda prieš Turkijos etapą pakeis jėgos agregatą Carloso Sainzo SF21 bolide, todėl būsimąsias lenktynes Stambule ispanas pradės iš paskutinės vietos.
Pagrindinis naujosios jėgainės skirtumas – modernizuota hibridinė sistema, kurią kitas „Ferrari“ pilotas Charlesas Leclercas jau išbandė Rusijos GP etape. Kai kurių ekspertų vertinimu, naujosios jėgainės galios padidėjimas lyginant su senesne versija yra apie 10-15 AG.
Kadangi C. Sainzas jau išnaudojo per sezoną leidžiamus tris jėgos agregatus, Turkijoje jam bus skirta bauda ir jis turės startuoti iš peletono pabaigos. Verta prisiminti, kad pirminiame variante naujojo agregato debiutas buvo numatytas Stambule, tačiau komanda nutarė jį Leclercui sumontuoti dviem savaitėmis anksčiau, nes monakiečio motoras buvo pažeistas per startą Vengrijoje.
Laukiama, kad naujoji „Ferrari“ jėgainės nebus rimtai keičiama 2022 metais, tačiau dar bus tobulinamas vidaus degimo variklio blokas, kuris turės „supergreitą“ degalų deginimo sistemą dėl specifinės degimo kamerų formos ir dar aukštesnio įpurškimo slėgio.
Komanda: | Scuderia Ferrari | 2024 sezono taškai: | 151 |
Variklis: | „Ferrari“ | Važiuoklė: | F1-75 |
Pilotas: | Carlosas Sainzas | 2024 sezono taškai: | |
Komanda: | Ferrari | Amžius: | 29 m. |
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |