FIA atstovas bei F-1 lenktynių direktorius Charlie Whitingas mano, kad „Force India“ pilotui Estebanui Oconui nederėjo Brazilijos GP lenktynėse, atsiliekant ratu, kovoti su tuo metu pirmavusiu „Red Bull“ atstovu Maxu Verstappenu.
Už sukeltą avariją prancūzui buvo skirta 10 sek. bauda, o vėliau ir keli baudos taškai.
C. Whitingo teigimu, taisyklės nedraudė sportininkui lenkti varžovo, tačiau pilotas turėjo geriau įvertinti situaciją.
„Jis turėjo teisę aplenkti varžovą ir susigrąžinti prarastą ratą. Tai yra visiems aišku. Praeityje taip yra nutikę ne kartą“, - kalbėjo FIA specialistas.
„Žinoma, tokiais atvejais tikiesi, kad viskas bus atlikta tvarkingai. Tokie lenkimai turi būti atlikti švariai ir be jokios kovos. Jam nederėjo kovoti su Maxu, kad susigrąžintų prarastą ratą.“
„Jeigu jis tikrai buvo greitesnis, galbūt „Red Bull“ galėjo apie tai įspėti Maxą ir liepti jam praleisti varžovą. Deja, bet Oconas nusprendė kovoti. O tai, kas nutiko, buvo tiesiog nepriimtina.“
C. Whitingo teigimu, tai, jog tuo metu M. Verstappenas buvo lenktynių lyderis, neturėjo jokios įtakos skiriant baudą E. Oconui.
„Nemanau, kad tai turėjo kokios nors reikšmės. Suprantu, jog daugelių žmonių akyse dėl to bausmė turėjo būti griežtesnė, bet teisėjų sprendimui tai įtakos neturėjo.“
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |