„Coca-Cola“ nuo 2013 m. sezono rems „Lotus“ komandą, reklamuodama energinius gėrimus „burn“, šiandien buvo patvirtinta oficialiai.
Rėmimo apimtys ir prekės ženklo reklamos pobūdis ant ekipos bolidų kol kas nėra žinomas. Tai ketinama paskelbti prieš kitų metų sezoną, veikiausiai naujojo bolido pristatymo metu.
„Mes didžiuojamės, kad „The Coca-Cola Company“ pasirinko „Lotus“ F-1 komandą geriausiu būdu populiarinti „burn“ prekės ženklą aukščiausio lygio ir matomumo partneryste“, – taip žinią komentavo komandos vadovas Ericas Boullier.
„Laukia įdomi partnerystė su „burn“, kuriant naują ir inovatyvų rėmimo modelį, kuriame bus suderinti įvairūs potyriai, turinio kūrimas ir socialiniai tinklai.“
Naujųjų rėmėjų atstovai pridūrė, kad partnerystė su „Lotus“ komanda išsiskirs iš tipinių F-1 rėmimo kampanijų, papildant ją menais ir muzika.
„burn“ lenktynių arenoje stos į tiesioginę konkurenciją su jau kuris laikas čia reklamuojamais kitais energinių gėrimų prekių ženklais: net dvi komandas valdančiu „
Red Bull“ bei „
McLaren“ remiančiu „Lucozade/Boost“.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).