„Coca-Cola“ tapo „Lotus“ komandos rėmėja

„Coca-Cola“ tapo „Lotus“ komandos rėmėja
logo 2012 Lapkričio 22 d. 17:07, Lotus F1 Team/LAT Photographic
„Coca-Cola“ nuo 2013 m. sezono rems „Lotus“ komandą, reklamuodama energinius gėrimus „burn“, šiandien buvo patvirtinta oficialiai.
Rėmimo apimtys ir prekės ženklo reklamos pobūdis ant ekipos bolidų kol kas nėra žinomas. Tai ketinama paskelbti prieš kitų metų sezoną, veikiausiai naujojo bolido pristatymo metu.
„Mes didžiuojamės, kad „The Coca-Cola Company“ pasirinko „Lotus“ F-1 komandą geriausiu būdu populiarinti „burn“ prekės ženklą aukščiausio lygio ir matomumo partneryste“, – taip žinią komentavo komandos vadovas Ericas Boullier.
„Laukia įdomi partnerystė su „burn“, kuriant naują ir inovatyvų rėmimo modelį, kuriame bus suderinti įvairūs potyriai, turinio kūrimas ir socialiniai tinklai.“
Naujųjų rėmėjų atstovai pridūrė, kad partnerystė su „Lotus“ komanda išsiskirs iš tipinių F-1 rėmimo kampanijų, papildant ją menais ir muzika.
„burn“ lenktynių arenoje stos į tiesioginę konkurenciją su jau kuris laikas čia reklamuojamais kitais energinių gėrimų prekių ženklais: net dvi komandas valdančiu „Red Bull“ bei „McLaren“ remiančiu „Lucozade/Boost“.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1178
2. Tadux15 1161
3. Giriby 1155
4. mantioras 1147
5. Modestas99 1144