„Cosworth“ intensyviai ruošia variklį

„Cosworth“ intensyviai ruošia variklį
logo 2009 Liepos 20 d. 23:59, WilliamsF1
2010 m. į „Formulę-1“ planuojanti sugrįžti variklių tiekėja „Cosworth“ tvirtina jau toli pažengusi kurdama motorą, kurį turėtų naudoti trys naujos pirmenybių komandos.
Agregatą britai projektuoja 2006 m. „Williams“ tiekto aparato pagrindu, pritaikydami variklį 18 000 aps./min. ribai vietoje tuo metu galiojusio 20 000 aps./min. limito. Įmonės specialistai, kitaip nei konkurentai, turintys veikti motorų tobulinimo draudimo sąlygomis, turi progą kaip reikiant pagerinti savo produktą. Be to, jie turi galimybę suderinti agregatą dabartinei sūkių ribai, o ne 19 000 aps./min. limitui, kuriam pritaikytos kitos bolidų širdys.
„Nėra jokių abejonių, kad komandos per pastaruosius kelis metus pasiekė pasakišką pažangą variklių patikimumo srityje. Du svarbiausi dalykai – mes turime patiekti patikimą ir konkurencingą variklį“, - pareiškė „Cosworth“ vadovas Timas Routsis.
„Jis bus daug ekonomiškesnis, jis bus suderintas 18 000 aps./min. limitui vietoje 20 000 aps./min. ribos. Mes atliekama gana daug darbo tam, kad jis būtų optimizuotas, kad duotume konkurencingą variklį. Taigi, nors ir padėjus abu variklius vieną šalia kito būtų galima įžvelgti šeimyninių panašumų, tačiau žiūrėdami iš arčiau pamatytume daug skirtumų“, - apie naująjį variklį pasakojo jo gamintojų atstovas.
„Mes tyrinėjame įvairius pastarųjų trejų metų dalykėlius ir diegiame juos variklyje, jei šie turi prasmės. Mes turime galimybę atlikti tinkamą suderinimą (18 000 aps./min. ribai – red. past.). Mūsų varžovai per pastaruosius trejus metus skyrė neįtikėtinai daug dėmesio sritims, kuriose jiems buvo leista dirbti, kas reiškia neįtikėtinas pastangas ir mažus postūmius. Mes stengiamės dėmesį skirtį tokiems dalykams, kurie atneštų daug naudos“, - pažymėjo jis.
Kompanijos teigimu, naujojo „Cosworth“ variklio projektas atrodo daug žadančiai. Tvirtinama, kad jis turėtų būti pajėgesnis už šiuo metu rikiuotėje naudojamus agregatus, net už pačiu galingiausiu laikomą „Mercedes“.
„Supratome, kad niekas neturės jokios ateities, jei mes susimausime su nekonkurencingu varikliu. Norėjome įsitikinti, kad priėmėme teisingus sprendimus. Mes sukūrėme sudėtingą variklio pajėgumo, koks jis bus 2010 m., modelį, ir davėme jį trečiajai šaliai, turinčiai daugiausiai surinktų duomenų. Mes uždavėme jiems klausimą: „Jei mes paimtume visus trijų geriausių komandų šiemet pasiektus rezultatus ir jų boliduose esantį variklį pakeistume savuoju, ar tai turėtų kokios nors įtakos lenktynių baigčiai?“ Tai vienintelis tikras būdas pamatuoti variklio konkurencingumą“, - sakė T. Routsis.
„Gauti rezultatai liudijo, kad sumontavus mūsų kitam sezonui siūlomą variklį bet kuriame iš pergalę pelniusių bolidų, šis vis tiek būtų nugalėjęs. Jei jis būtų buvęs kuriame nors iš antroje vietoje finišavusių, šie vis tiek būtų buvę antri, o vienu ar dviem atvejais, net pelnę pergalę“, - pažymėjo jis.
2010 m. „Cosworth“ variklius turėtų naudoti trys „Formulės-1“ čempionato naujokės: „Campos“, „Manor“ ir US F1. Tiesa, kyla gandų, jog pastaroji bando užsitikrinti „Toyota“ agregatų tiekimą.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794