Jordan geriau ne Cosworth varikliu purtytusi, o ieskotu remeju,galetu pasieskoti geru derybininku, ir tobulintu airodinamika su vaziuokle!
Kokia jusu nuomone? Gal kas turitt varikliu xarakteristikas?
Jordan geriau ne Cosworth varikliu purtytusi, o ieskotu remeju,galetu pasieskoti geru derybininku, ir tobulintu airodinamika su vaziuokle!
Kokia jusu nuomone? Gal kas turitt varikliu xarakteristikas?
:)
Pagal tave, geri remetai ir darbuotojai ant medziu auga! Netaip lengva padaryti, kaip pasakyti. Kad imkit ir tobulininkit... Manau cia jusu geras ejimas. Gal nebus tok gerai zinomas ir patvarus! Bet nors greitas! Manau, kad cia jie tik islose!
jei taip lengva butu rast geru remeju, tai jie ju ir ieshkotu...
Truputis statistikos:
"Ford" formulėje nuo1963m. 522-GP,176-Pergalės,1174927.5-km.
"Toyota" formulėje nuo 2002m.45-GP,0-Pergalių,20709,47km.
Taigi kas liečia istoriją tai Cosworth į vienus vartus ne tik "Toyota" padarytu.
Dabartinėje situacijoje japonų varikliai laikomi galingiausiais,bet artėja reglamento pakeitimai varikliams,po kurių situacija vėlgi gali keistis.Todėl labai sunku nuspėti kaip atrodys Ford-Cosworth ateityje.
Kas liečia pačius "Jordan" tai jie rinksis pigesnį variantą,nebent financinė situacija komandoje pasikeistų ir pasitvirtintų gandai dėl komandos nupirkimo.
na bet paskutiniu metu Ford varikliai nieko gero nerodo, todel nemanau kad ir kitais metais jie kazkuo pageres. O kas seniau buvo, tai nereishkia kad ir dabar taip bus :)
Vodka> bet jeigu kazkada sugebejo sukurti gerus variklius,kodel to negaletu padaryti dabar?
Jacques >> o vat tu ju ir paklausk, nes matai pokolkas neziba fordai :P
Vodka> tikriausiai mazai jie ten stengiasi,gamina serijiniu budu ir dziaugiasi,kad atsiranda idiotu kurie perka...
Jacques > kad ir kaip graudu, bet susidaro butent toks ispudis...
Jacques>Del to, kad laikai pasikeite! Jai anksciau lietuva valde Mindaugas, tai dar nereiskia, kad ir dabar galetu! :)
Gincius>> O kada Ford paskutini kart laimejo? A vat Toyota turi potenciala zengt i prieki...
Jamboree Ford paskutini karta laimejo 2003 Brazilijos GP ;)
F>> O stulbinantis Baumgartneris paskutini karta taskus Minardi komandai atveze 2004 JAV GP :D
Kuo toliau tuo Jordan labiau i dugna ritasi!
As manau, kad geriau Jordan bus jei ji gaus Toyota variklius, bet aisku tai negarantuos, kad pakils keletu laipteliu auksciau bendroje iskaitoje.
Kaip Gincius sake, jei Jordan kita sezona naudos Toyota viriklius, tai tik todel, kad jie bus pigesni, matyt tokia galimybe yra numatyta sutartyje tarp Jordan ir Ford. taip galima spresti is naujienos paskelbtos 07.30 diena: http://www.f-1.lt/naujiena.php?id=4475
atkreipkite demesi i toje naujienoje esanti paskutini sakini/citata...
na ir?
ferariliuks > apie ka tu sneki. Kodel taip Sumacheristai ziuri tik y statistika ir nieko daugiau aplink nemato. A ten laimejimas, kad pasiseke todel, kad Kimis benzino sustojo uzsipilt? Kad puse grybu is trasos isleke? Cia rimtas Fordo zingsnis y prieky? Taj gal ir Minardis jau pradejo lyderius vytis - va taska gavo?
Mda... Cosworth reikia laiko!
Coswort ir Toyota galimybiu net lygint negalima.Kas yra Coswort?Ford sportiniu varikliu padalinys,turintis gilias tradicijas.Biedni kaip pasiures ziurke.Variklio kurimas uz 5 litus.Aisku,tradicijos gilios,kazkada vos ne 80% komandu naudojo ju V8,bet tik tiek.Toyota,nesulyginama.Nei pagal masteli,nei pagal idedamas lesas,nei pagal siekius F1.Aisku,klientinis motoras bus silpnesnis,bet as uzsimerkes statyciau uz Toyota.
Vytia tai gal turi pasiulymu, kaip galima butu atgaivinti Cosworth? Uzpilti pinigais?
Cosworth yra nemazai pasiekusi pergaliu tiek ralyje tiek f-1 ir ju nurasyti kaip visiskai netikusius negalima. As manau, kad Jordan bedos ne variklyje, o visame automobilyje ir variklio gamintoja pakeitus niekas nepasikeis. Neblogas pavizdys Sauber. As likciau Jordan vietoj su Ford. Mano manymu senus partnerius kaip ir draugus reikia vertinti.
Gal Cosworth tikrai truksta pinigu.Abejoju, ar Fordas galetu uzpilti juos slamanciais. Kita kalba apie Toyota.Gamina pacias populiariausias masinas pasaulyje.Tradiciju laikytis reikia, bet kartais nauji vejai gali labai pagelbeti.Pvz.: Rover ir Honda bendradarbiavimas
xr3 > turi sutikti su Vytia. Pastaruosius kelis metus kosvortus naudojantys buvo rikiuotes gale. Gaila prie padangu neraso variklio gamintojo. Kosvortas tada labai gedytusi.
Sutinku, kad ralyje yra kitaip, Taceu tai du skirtingi dalykai. Visko Kosvortas neapzioja. O tojota net ir serijinese masinikese garseja varikliais. Net neabejoju, kad dar kelis metus kosvortas tikrai neinvestuos dideliu bapkiu y varikly butent Formulei.
As uz Tojota - variklio kurimui reikia daug pastangu, bandymu, simuliaciju, laiko, kantrybes. Tokius bruozus japonai turi.
1_Protingas > is dalies sutinku, bet reikia pripazinti, kad Jordan bedos ne vien variklyje, nemanau, kad zymei pageretu ju rezultatai su Toyotos varikliu. Beto Jaguar su tuo paciu varikliu tikrai ispudingiau vaziuoja, nors gal ne vienodos kartos variklius gauna.
Jordan rezultatai jau praeitais metais buvo nekokie. Negali būti, kad kai tik pradėjo naudotis Cosworth varikliais paprastėjo ir jų važiuoklė, o variklis-geras. Honda tikrai buvo geriau, bet su Ford varikliais jiems geriau nepasilikt, todėl tarpinis variantas būtų Toyota, bet vargu ar jie ims brangesnį variklį... :(
Dubleris>> Matyt dar neteko susipazinti su pasikeitimais Jordan (Team Dubai :D) vadovybeje ;)
Jamboree>> Teko, bet kokius jie variklius dės? "Variklis Dubai" turbūt nebus išrastas, o kokį variklį dės? Turbūt liks ištikimi Ford... ;)
Na ish tiesu problema, nera variklyje! jei komanda sugebetu viska paruosti tnkamai, tai manau jie butu tikrai stiprus vidutiniokai, o su laiku liptu ir auksciau
Gal kas zinot kaip ten yra su tais varikliu gamintojais. Kaip as suprantu vienos komandos perka variklius uz savo lesas, bet kaikurioms komandoms varikliu tiekejai duoda variklius + tam tikra finansine parama? Ar ne?
xr3 Pvz. Sauber naudoja "Petronas" t.y. pereitu metu Ferrari variklius, be to jie dar gauna vaziuokle ir airodinamika is Ferrari komandos. Kai raudonieji turi tiek pinigu, nera blogai tureti dukterine komanda, su kuria galima atlikti tam tkrus bandymus ir sutaupyti laiko. Na o pvz. Jordan arba Minardi yra niekam nereikalingi, todel perka variklius ish Jaguar komandos, kurie nera tokie blogi, bet visumoje neistrauke siu komandu ish duobes, nors ir kainuoja apvalia sumele, kuria komandos turi sumeoketi ish savo lesu. Kazkada Jordan dar sugebejo su identiskais varikliais vaziuoti geriau nei Jaguar. Jie gaudavo abloma neviena karta, bet su laiku smuko dar zemiau, todel kad ne variklyje beda, o visame paciame bolide! Tai stai tokia situacija nors kalbeti tikrai galima butu daug ir dar apie labai daug ka diskutuoti.
Dabar girdejau, kad neliks Jaguar pavadinimo... Bus tiiesiog Ford ir viskas! Bet remejai nelabai nori to leisti!
O rimtai gal kas turit tikslesnes tu varikliu xarakteristikas?
Kodel visi toie uzmige? :"(
Bent kol kas neatrodo, kad Fordas butu geresnis nei Toyota.
Nezinau kiek placiai lyginat, bet lyginti reiktu galbut Honda ir Toyota. Ir ne tik F1 ribose. Gamintojai konkuruoja visose motosportuose. Tiesa Toyota dar i MotoGP neatejo. Idomiausia, kad pati Toyota ar Honda bijo mato konkurentus tik japonu gamintojus, t.y vienas kitas. Bet cia tradiciskas poziuris dar nuo konkuravimo keleiviniu masinu rinkoje. Dar idomus faktas, kad jie net padangas pasirinko ne japonu gamintoju del tos pacios priezasties. Na kol kas, sakau kol kas nes japonu mentalite nera savokos nusileisk, Hondai sekasi geriau. Ta siemet irodo ypac sekmingas BAR pasirodymas F1 arba Indy Racing League, kur net 9 komandos turi Honda variklius, 7 - Toyota, 6 - Cosworth. Sita gamintoju konkurencija persikelia net i gatves pvz. street racing.
Tai tiek blevyzgu, nes kaip pasirode diskusija truputi ne apie tai... o apie Jordan variklio problemas.
SenisBS viskas ok! Svarbu pasaiai tai, ka noreja pasakyti! Sutinku su tavim! Tik idomu butu pamatyti tu varikliu statistikas, bet raliai ar kazin, kad paprasti megejai jas turetu...
Kasmet yra vis ta pati problema, gauti bent kazkokias variklio specifikacijas. Informacijos yra labai syksciai ir visiskai suprantama, konkurentai alsuoja uz nugaros. cia reiktu techniniu spionazu uzsiimineti ;)
Champ Car World Series co-owner'is Kevin Kalkhoven atrodo turi rimciausiu (suprask didziausia pinigine) ketinimu pripirkti "Cosworth". Tai gali atsiliepti konkurentams Indy RL, nes Chevrolet naudoja Cosworth varikliukus ir truputi deda i kelnes.
Tai atrodo, kad Ford'ui pavyks turgelis ir bus atsikratyta tiek Cosworth, tiek Jaguar F1.
Man rodos Ford koncernas permete visas lesas i WRC! Bet Cosworth pardavimas, tai nevykes zingsnis... mano nuomone geriau jie butu pasitrauke kuriam laikui is F-1, o paskui sugriztu su trenksmu...
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |