„Red Bull“ ekipoje patarėju dirbantis Davidas Coulthardas mano, kad
FIA apeliacinis teismas balandžio 14 d. posėdyje legalizuos „Brawn“, „Toyota“ ir „
Williams“ ekipų naudojamus difuzorius.
„Nesu inžinierius, tad turiu remtis techninių žmonių iš FIA vertinimais“, - komentavo situaciją austrų sporto portalui „laola1“ škotas.
„Melburne jie pasakė, kad automobiliai atitinka taisykles ir manau, kad FIA patvirtins tai 14 dieną. Kitos septynios komandos greičiausiai turės keisti savo automobilius.“
Vienas iš kontrargumentų, girdimų F-1 pasaulyje, yra toks, jog pripažinus difuzorius atitinkančiais taisyklėms, kitos komandos turėtų skirti milžiniškas pinigų sumas greitam savo bolidų pertvarkymui. O šiuo ekonomikos nuosmukio ir visuotinio taupymo metu tai nėra idealiausia išeitis.
„Tai tiesa, bet tai nereiškia, jog difuzoriai yra neleistini“, - kontratakavo D. Coulthardas.
„Nebūtinai turi būti nubaustas, jei interpretavai taisykles kitaip ir gavai pranašumo. Tos trys ekipos irgi išleido pinigų kuriant savo aerodinamiką, tad tie pinigai irgi būtų išmesti (uždraudus jų difuzorius – red. past.). „Formulė-1“ nėra vien tik pinigų taupymas, tai dar ir čempionatas!“
Beje, pastarosiomis dienomis išaiškėjo įdomus faktas – komandoms, kartu su FIA atstovais kuriant šių metų taisykles – o tai vyko dar praeito sezono metu – tada „Honda“ ekipai atstovaujantis Rossas Brawnas pasiūlė įvesti griežtesnius ribojimus aerodinamikos srityje, tačiau jo siūlymai buvo atmesti. O juk britas, dabar vadovaujantis pergalingai „Brawn“ ekipai, kaip tik turėjo omeny difuzorių, kuriuos dabar naudoja jo ekipa bei dar dvi komandos, draudimą...
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).