D. Ricciardo 2021 m. dėl čempiono titulo norėtų kovoti atstovaudamas „Renault“ komandai (14)

D. Ricciardo 2021 m. dėl čempiono titulo norėtų kovoti atstovaudamas „Renault“ komandai
logo Rugsėjo 24 d. 21:46, Renault Sport

Danielis Ricciardo neslepia, jog ateityje norėtų likti „Renault“ komandoje ir 2021 m. kartu su ja kovoti dėl čempiono titulo. Bet australas perspėjo, jog ekipai lėtai progresuojant, jis gali pereiti į varžovų gretas.

Sportininkas yra pasirašęs dviejų metų sutartį, tad kitais metais toliau atstovaus „Renault“. Jo komandos draugu 2020 m. bus Estebanas Oconas.

Ne taip seniai „Renault“ vadovas Cyrilas Abiteboulas prasitarė, kad ateityje komandoje norėtų matyti vieną iš jaunų pilotų programos narių. Tad ekipa galimai jau galvoja apie tai, jog po kito sezono iš jos gali pasitraukti D. Ricciardo. Tuo tarpu pats australas kol kas nekuria planų trauktis.

„Jei kitais metais žengsime žingsnį atgal, tokiu atveju taip, aš būsiu nusivylęs. Būtų puiku jei ir toliau judėtume į priekį. Norėčiau likti „Renault“ komandoje. Man tai panašu į mano situaciją „Red Bull“ komandoje. Manau, kad penkių metų pakako tam, kad viskas suveiktu. Tikrai norėjau su jais iškovoti čempiono titulą, nes jie padėjo man patekti į F-1.“

„Perėjau į „Renault“. Jei ir toliau progresuotume, norėčiau likti komandoje ir 2021 m. turėti šansą kovoti dėl titulo. Bet jeigu dėl kokių nors priežasčių komandai sunkiai seksis progresuoti toliau, tokiu atveju galbūt teks pereiti kitur.“

Komentarai (14)


Klepsidra
| Rugsėjo 25 d. 23:01
trys komandos turi rolling road dyno ir +- endless resursus kolkas - nesvarbu, ka turi kiti ir kur jie gali pataikyti ar ne - vienintelis dalykas, ko gali tiketis - geriausiu atveju sumazinti atsilikima. Renault sedi tarp dvieju sieno kupetu - nori ir pigiai prasisukti, ir del titulo kovoti. nebus abieju tada.
A85
| Rugsėjo 25 d. 22:30
Tech
| Rugsėjo 25 d. 21:23

Na nebutinai. Aisku pagal tendencijas, tai realu, kad lyderiai nesikeis. Bet kai taip kardinaliai keiciasi taisykles, buna bent jau pradzioje visokiu netiketumu

Labiau būna, kad nepataiko lyderiai, negu, kad pataiko underdog'ai ;) Bet dabar viskas tiek profesionalu, kad net cypia. Be to, vis geriau suprantama, kas bolidus daro greitais, tad tokių netikėtumų turėtų mažėti.

Būtų smagu, kad susilygintų pajėgumais ar būtų kokių netikėtumų, bet net ir F2 labiau profesionalios ir turtingesnės komandos sugeba daugiau išspausti iš vienodų bolidų, nei ne tokios turtingos ir mažiau patyrusios komandos.

Manau, kad vėl daug lems naujos 18" padangos, kurios komandos jas pirmiau ir geriau supras, tos turės pranašumą.

Tai vat, laukiu, įdomu, bet kažkaip didelio entuziazmo, kad viskas bus labai nenuspėjama, neturiu.
Tech
| Rugsėjo 25 d. 21:23
A85
| Rugsėjo 25 d. 20:11

Kas turi daugiausiai resursų ir talento, tas ir pataikys. Tai Mercedes ir Red Bull pagrindiniai kandidatai. Tik RBR niekaip nesugeba bolido gero padaryt nuo pat sezono starto, tai lieka Mercedes. Labiausiai susimaut gali Ferrari dėl savo politikos, nebent Binotto sutvarkys reikalus, kad pagaliau veiktų kaip lenktynių komanda, o ne politinė organizacija. Labiausiai išlošt gali, kad ir kaip keista, McLaren, nes visi teigiami judesiai iš jų pusės matosi. Bet Renault jiem tikrai nepadės. Renault, gi, toliau murgdysis viduriuke, nes nėra to extra step, nebent padarys a la McLaren stiliaus valdymo pertvarką iš pagrindų ir nuims Cyril (o to nelabai bus, nes jis ten kažkokiais giminystės ryšiais susijęs). Racing Point ten kažkas subyrėjo, nes su daugiau resursų kažkokias nesąmones daro. Haas, nu, ką Haas, šimtas su biškiu darbuotojų revoliucijų nepadarys, ypač, kai realiai bolidą Dallara konstruoja, kurie dirba tiek, kiek jiem sumoka. Sauber šiaip maladiec, bet trūksta jiems čiut resursų. O Williams, tai... kol bus Claire, tai kažin ar ten kokios prošvaistos nusimato. Tad kažkokių didelių pokyčių nelabai aš čia matau, žiūrint iš šiandienos pozicijų.

Na nebutinai. Aisku pagal tendencijas, tai realu, kad lyderiai nesikeis. Bet kai taip kardinaliai keiciasi taisykles, buna bent jau pradzioje visokiu netiketumu
A85
| Rugsėjo 25 d. 20:11
Tech
| Rugsėjo 25 d. 08:34

Tai 2021 ne uz kalnu. Kas pataikys su nauja bolidu koncepsija, kas ne, sunku Pasakyt.

Kas turi daugiausiai resursų ir talento, tas ir pataikys. Tai Mercedes ir Red Bull pagrindiniai kandidatai. Tik RBR niekaip nesugeba bolido gero padaryt nuo pat sezono starto, tai lieka Mercedes. Labiausiai susimaut gali Ferrari dėl savo politikos, nebent Binotto sutvarkys reikalus, kad pagaliau veiktų kaip lenktynių komanda, o ne politinė organizacija. Labiausiai išlošt gali, kad ir kaip keista, McLaren, nes visi teigiami judesiai iš jų pusės matosi. Bet Renault jiem tikrai nepadės. Renault, gi, toliau murgdysis viduriuke, nes nėra to extra step, nebent padarys a la McLaren stiliaus valdymo pertvarką iš pagrindų ir nuims Cyril (o to nelabai bus, nes jis ten kažkokiais giminystės ryšiais susijęs). Racing Point ten kažkas subyrėjo, nes su daugiau resursų kažkokias nesąmones daro. Haas, nu, ką Haas, šimtas su biškiu darbuotojų revoliucijų nepadarys, ypač, kai realiai bolidą Dallara konstruoja, kurie dirba tiek, kiek jiem sumoka. Sauber šiaip maladiec, bet trūksta jiems čiut resursų. O Williams, tai... kol bus Claire, tai kažin ar ten kokios prošvaistos nusimato. Tad kažkokių didelių pokyčių nelabai aš čia matau, žiūrint iš šiandienos pozicijų.
Fekkalli
| Rugsėjo 25 d. 20:04
a9
| Rugsėjo 25 d. 02:48

Kalba taip, tarsi visos komandos pasiruošusio išskėstomis rankomis jį priimti. Labai abejoju.

Kad turbut nera tokios komandos kuri esant galimybei nesvarstytu rikio kandidaturos.
Tik va kad kaip nr2 nelabai tinkamas, o nr1 visur yra kas galetu ipirkt ji.
Lexxus
| Rugsėjo 25 d. 17:01
Paulius Barysas1708901819162923
| Rugsėjo 25 d. 14:14

Nu nepamirskime Toyotos atvejo. Pinigu, kaip sieno o buvo graudu ziureti, Honda irgi nieko labai ypatingo kaip gamykline komanda irgi nenuveike, Nu bet tikiuosi kad Renault bus isimtis. Kol kas tokie vidutiniokai

Su tais ištraukimais iš praeities ir lyginimais atsargiai, nes dvi minėtos turėjo pergalių pačios ar kaip variklių tiekėjai, trečioji irgi pablizgėjusi yra... F1 ne nuo 2015-tų vyksta, verta pasidomėt.
Paulius Barysas1708901819162923
| Rugsėjo 25 d. 14:14
Nu nepamirskime Toyotos atvejo. Pinigu, kaip sieno o buvo graudu ziureti, Honda irgi nieko labai ypatingo kaip gamykline komanda irgi nenuveike, Nu bet tikiuosi kad Renault bus isimtis. Kol kas tokie vidutiniokai
nma
| Rugsėjo 25 d. 13:11
i kuria Formula E komanda jis cia planuoja pereiti 2021?
Tech
| Rugsėjo 25 d. 08:34
RBR
| Rugsėjo 25 d. 08:15

Tuscios viltys ir tusti zodziai. Renault bent jau artimiausiu metu tikrai nekovos del cempionu ttulo, o tas perejimas labai slidus dalykas. Kur pereiti? Mercedes ar Ferrari? Ir ten, ir ten talentu ir norinciu kovoti del cempionu pilna.

Tai 2021 ne uz kalnu. Kas pataikys su nauja bolidu koncepsija, kas ne, sunku Pasakyt.
RBR
| Rugsėjo 25 d. 08:15
Tuscios viltys ir tusti zodziai. Renault bent jau artimiausiu metu tikrai nekovos del cempionu ttulo, o tas perejimas labai slidus dalykas. Kur pereiti? Mercedes ar Ferrari? Ir ten, ir ten talentu ir norinciu kovoti del cempionu pilna.
×

F-1.lt pulsas