D. Ricciardo avarijos metu išvengė rimtesnių traumų (12)

D. Ricciardo avarijos metu išvengė rimtesnių traumų
logo Liepos 10 d. 21:08, Renault Sport

Šiandien Austrijoje vykusių F-1 treniruočių metu avariją patyręs Danielis Ricciardo rimtesnių traumų nepatyrė ir nesusižeidė. Tiesa, „Renault“ pilotas prasitarė, kad incidento metu susitrenkė kojos kelį į bolido vairo kolonėlę.

Sportininkas automobilio nesuvaldė įveikdamas devintąjį trasos posūkį. Išlėkęs už trasos ribų, „Renault“ bolidas trenkėsi į apsauginę sieną. D. Ricciardo pats išlipo iš sudaužyto automobilio, tačiau buvo nugabentas į medicinos centrą, kur atlikus visus patikrinimus paaiškėjo, kad pilotas rimtesnių traumų nepatyrė.

„Kojos keliu trenkiausi į vairo kolonėlę. Tad truputi susitrenkiau. Mane patikrino medicinos centre. Nieko rimto, viskas gerai. Deja, to paties negalėčiau pasakyti apie savo bolidą“, - pasakojo D. Ricciardo.

Manoma, kad suvaldyti bolidą australui sutrukdė stiprus vėjo gūsis.

„Bandžiau išsiaiškinti kas nutiko. Tai vienas iš tų atvejų, kai viskas įvyksta tiesiog staiga. Sukau į posūkį ir tuo metu vėjas pūtė į bolido galą. Galbūt tai truputi prisidėjo prie to, jog paslydo automobilio galas. Niekas tuo metu nesulūžo, tad dėl incidento esu kaltas aš. Gerai, kad tokių situacijų dažnai nepasitaiko. Bet šį kartą turiu atsiprašyti komandos vyrukų.“

Nepaisant to, jog D. Ricciardo bolidas avarijos metu buvo stipriai sudaužytas, „Renault“ vyriausiasis lenktynių inžinierius Ciaronas Pilbeamas patikino, kad automobilis rytojaus važiavimams bus paruoštas.


Komentarai (12)
bmw v8
IP: 59a066c | 07/11 00:13 Atsakyti
ddt
07/10 22:56

Bet mano klausimas apie vėją, pučiantį į bolido galą. Ačiū.

Vėjas iš priekio didina prispaudimo jėga į galinį sparną, kai tas vėjas staiga dingsta arba sumažėja, dingsta ir prispaudimo jėga... Staigus gūsis gali daliai sekundės automobilio prispaudžiamą jėga sumažinti gana ženkliai, ko pasekoje nuplyšta padangos nuo kelio dangos 😉
DayZ
IP: 0cefd33 | 07/11 08:56 Atsakyti
ddt
07/11 08:01

Šitą aš daugiau nei puikiai suprantu. Juolab mano profesijoje yra tokie dalykai kaip teigiami ar neigiami vėjo poslinkiai (ir t.t.) su kuriais reikia mokėti susitvarkyti, taip kad aš ne tai kad iš "važiavimo bent 150 kmh" žinau, ką reiškia vėjas ir jo krypties įtaka judėjimui :) Mano klausimas principinis - vėjas į galą papūsti automobiliui gali tik tada, jei jo greitis didesnis nei automobilio. Čia yra paprastutis liapsus linguae, kuris logine prasme irgi yra didelis liapsas, bet liaudis jį kažkodėl labai mėgsta, nesvarbu, mokysi tos klaidos išvengt ar nemokysi :) Yra tokie dalykai kaip vėjo gūsiai, jie gali būti priešpriešiniai, bolidas gali važiuoti pavėjui, bet vat šitame saite visada vėjas kažkodėl pučia bolidui į galą... Neblogas toks vėjukas turėtų būti, ne?..

Poslinki, tu poslinki. Jei suprastum kaip teigi, vaikisku klausymu neuzdavynetum cia.
kart
IP: b0016c7 | 07/10 23:01 Atsakyti
ddt
07/10 22:56

Bet mano klausimas apie vėją, pučiantį į bolido galą. Ačiū.

Nu ir kas čia tokio neįtikėtino? Gavo gūsį ir viskas. Dabartiniai bolidai labai jautrūs aplamai oro srauto pasikeitimams. O su vėju yra taip, kad vieną akimirką tu gauni prispaudimo, kitą ne.
CBRV
IP: e3b3085 | 07/11 13:43 Atsakyti
DayZ
07/11 13:17

na ne visi raštingi... aš tokiu bent nesiskelbiu.

nelabai rastingas ir as.... bet bent jau perskaityti reiktu ka parasai
Micius
IP: 15d615f | 07/11 15:35 Atsakyti
Mano pilotas... Ar tik negresia Vetelio likimas ? RBR viskas buvo gerai, kai tik išėjo, prasidėjo nesėkmės...
ddt
IP: 21ec4ad | 07/10 21:19 Atsakyti
Kokiu greičiu turi pūsti vėjas, kad papūstų į kokius 200 km/h važiuojančio bolido galą? Nu taip parašyta gi. Tai čia lygtai ketvirtos kategorijos uraganas turėjo būt...
kart
IP: b0016c7 | 07/10 21:53 Atsakyti
ddt
07/10 21:19

Kokiu greičiu turi pūsti vėjas, kad papūstų į kokius 200 km/h važiuojančio bolido galą? Nu taip parašyta gi. Tai čia lygtai ketvirtos kategorijos uraganas turėjo būt...

Bandęs kada vėjuotą dieną važiuoti su automobiliu bent 150km/h? Pabandyk ir suprasi, kaip paprastas vėjas tampa "uraganu".
ddt
IP: 21ec4ad | 07/10 22:56 Atsakyti
kart
07/10 21:53

Bandęs kada vėjuotą dieną važiuoti su automobiliu bent 150km/h? Pabandyk ir suprasi, kaip paprastas vėjas tampa "uraganu".

Bet mano klausimas apie vėją, pučiantį į bolido galą. Ačiū.
ddt
IP: 21ec4ad | 07/11 08:01 Atsakyti
bmw v8
07/11 00:13

Vėjas iš priekio didina prispaudimo jėga į galinį sparną, kai tas vėjas staiga dingsta arba sumažėja, dingsta ir prispaudimo jėga... Staigus gūsis gali daliai sekundės automobilio prispaudžiamą jėga sumažinti gana ženkliai, ko pasekoje nuplyšta padangos nuo kelio dangos 😉

Šitą aš daugiau nei puikiai suprantu. Juolab mano profesijoje yra tokie dalykai kaip teigiami ar neigiami vėjo poslinkiai (ir t.t.) su kuriais reikia mokėti susitvarkyti, taip kad aš ne tai kad iš "važiavimo bent 150 kmh" žinau, ką reiškia vėjas ir jo krypties įtaka judėjimui :) Mano klausimas principinis - vėjas į galą papūsti automobiliui gali tik tada, jei jo greitis didesnis nei automobilio. Čia yra paprastutis liapsus linguae, kuris logine prasme irgi yra didelis liapsas, bet liaudis jį kažkodėl labai mėgsta, nesvarbu, mokysi tos klaidos išvengt ar nemokysi :) Yra tokie dalykai kaip vėjo gūsiai, jie gali būti priešpriešiniai, bolidas gali važiuoti pavėjui, bet vat šitame saite visada vėjas kažkodėl pučia bolidui į galą... Neblogas toks vėjukas turėtų būti, ne?..
CBRV
IP: e3b3085 | 07/11 12:17 Atsakyti
DayZ
07/11 08:56

Poslinki, tu poslinki. Jei suprastum kaip teigi, vaikisku klausymu neuzdavynetum cia.

klausyyyyyymu neuzdavyyyyynetum, ko tai slavizmu paduoda.....
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas