Šią savaitę „Renault“ komanda atidirbo dvi dienas bandymuose Spielberge su 2018 metų mašina. Pirmasis prie vairo buvo atsisėdęs Danielis Ricciardo – australo žodžiais, bandymai leido jam įvertinti, kokios rimtos pažangos komandai pavyko pasiekti per dvejus metus.
Danielis Ricciardo: „Buvo šaunu sugrįžti prie vairo. Pirmuosius kelis ratus jaučiau, kad mes tarsi esame ne savo ratuose, bet kai kažkuo užsiimi visą gyvenimą, tai gana greitai prisimeni, kas yra kas. Džiaugiuosi, ką mes padarėme ir dabar jaučiuosi geriau pasiruošęs.
Paaiškėjo, kad 2018 m. mašina nėra tokia jau gera. Pernai mes pasiekėme didelės pažangos, o ir R.S.20, kurią pavyko išbandyti prieš pandemijos pradžią, tapo žingsniu į priekį. Pavažiavęs su 2018 m. mašina, aš supratau, kokį kelią komanda nuėjo per dvejus metus ir kokio progreso pasiekė.
Turint galvoje tai, ką mes matėme per bandymus vasarį, kova šiais metais tarp atskirų komandų bus labai glausta. Mes atlikome analizę, norėdami išsiaiškinti jėgų išsidėstymą. Dabar dar sunku pasakyti, ar mūsų bolidas yra pats geriausias tarp vidurinės grupės komandų, ar ne.
Kalbėdamas apie perėjimą į „McLaren“ 2021 metais, Ricciardo pažymėjo: „Nebuvo vieno kokio nors faktoriaus, nulėmusio mano apsisprendimą dėl perėjimo. Situacija skiriasi nuo tos, kuri buvo „Red Bull“. Aš jaučiau, kad mano laikas „Red Bull“ pasibaigė – aš daug metų praleidau toje komandoje, mes laimėjome lenktynes, bet taip ir netapome čempionais. Man reikėjo esminių permainų.
Sprendimas apie perėjimą į „McLaren“ nebuvo akivaizdus. Taip, praėjusiais metais mes nepasiekėme tikslų, bet aš ir nesitikėjau, kad mes galėsime kovoti dėl pergalių. Man teko priimti labai sudėtingą sprendimą, bet tik laikas parodys, teisus buvau aš ar ne“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |