Dakaras. „Toyota“ vadovas: dėl variklių taisyklių turime pasitikėti FIA

Dakaras. „Toyota“ vadovas: dėl variklių taisyklių turime pasitikėti FIA
logo 2022 Gruodžio 06 d. 10:47, Pexels

Siekdama padidinti konkurencingumą, FIA pakoregavo variklių taisyklės. Ar bus pasiekta norimų rezultatų, paaiškės po pirmų kelių 2023 m. Dakaro ralio greičio ruožų. Taip mano, „Toyota“ komandos vadovas Glynas Hallas.

Pagal naujas taisykles 30 kW galia bus sumažinta galingiausių klasių (T1+ ir T1U) automobiliams, o „Audi“ visureigiai svers 100 kg daugiau nei kiti T1+ klasės automobiliai.

„Turime pasitikėti FIA. Ten dirba daug protingų žmonių. Kartu mes atlikome daug įvairių tyrimų, įvyko nemažai susitikimų, aptarėme įvairius parametrus ir tai, kaip dirba varikliai“, - pasakojo G. Hallas.

„Viskas turėtų paaiškėti trečią arba ketvirtą Dakaro ralio dieną. Tada pamatysime, ar naujos taisyklės padėjo sumažinti skirtumus. FIA idėja buvo sumažinti galią galingiausių klasių, T1+ ir T1U, automobiliams 30 kW. Taip siekiama sumažinti skirtumus tarp dalyvių.“

„Tad bus automobilių iš skirtingų klasių, kurie greičiau įsibėgės ar turės didesnį maksimalų greitį nei mes. Tad turime palaukti ir pamatysime, kaip visa tai suveiks. Bet FIA į tai įdėjo daug pastangų. Tad mes jais pasitikime. O kokia bus situacija ir kokios bus mūsų pozicijos, paaiškės po pirmų trijų ar keturių ralio dienų.“

„Toyota“ ralyje naudos atnaujintą „GR Hilux DKR T1+“ visureigį. Anot komandos vadovo G. Hallo, daugiausia buvo skirta dėmesio varikliui bei problemoms, su kuriomis buvo susidurta praėjusio ralio ir bandymų metu.

„Pagrindinė automobilio DNR išliko ta pati, tik patobulinome visas automobilio sritis. Vienas iš svarbiausių 2023 m. pasikeitimų yra FIA nustatytas galios pokytis, tad T1+ neteks 30 kW galios. Todėl daug dėmesio skyrėme varikliui, kad užtikrintume, jog iš variklio lenktynininkams būtų galima išgauti kiekvieną Niutono dalį.“

„Kalbant apie važiuoklę, nekalbėsiu apie visas problemas, su kuriomis susidūrėme, bet išsprendėme visas bėdas. Todėl lenktynininkai galės važiuoti automobiliu taip stipriai, kaip nori, kiekviename Dakaro kilometre.“

„Praėjusiais metais sukūrėme gerą automobilį, o komanda atliko neįtikėtiną darbą, todėl šiemet reikėjo įveikti daugybę šimtų kilometrų jam patobulinti.“

Priešingai nei šių metų Dakaro ralyje, 2023 m. varžybose „Toyota“ naudos nebe keturis, o tris automobilius. Juos vairuos Nasseras Al-Attiyah ir Ginielis de Villiersas. Prie jų prisijungs Henkas Lateganas, šių metų Dakaro ralyje buvęs greičiausias dvejuose greičio ruožuose.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794