Dar kartą užprotestuoti difuzoriai

Dar kartą užprotestuoti difuzoriai
logo 2009 Balandžio 04 d. 18:30, Getty Images
„BMW Sauber“ šiandien pateikė dar vieną protestą dėl „Brawn“, „Toyota“ ir „Williams“ komandų naudojamų difuzorių. Malaizijos GP lenktynių teisėjai negaišdami laiko atmetė jį, tačiau ekipa apeliavo tokį arbitrų sprendimą.
Tai jau nepirmas protestas dėl ginčytinos konstrukcijos difozurių. Praėjusį savaitgalį Australijoje analogišką skundą buvo pateikusios „Ferrari“, „Red Bull“ ir „Renault“ komandos, tačiau ir tąkart teisėjai nesutiko su ekipų argumentais. „BMW Sauber“ tuomet prie protesto prisijungti pavėlavo.
„Brawn“, „Toyota“ ir „Williams“ naudojamų difuzorių likimas bus sprendžiamas Tarptautinės automobilių federacijos (FIA) Tarptautiniame apeliaciniame teisme (ICA), kuris svarstyti šį klausimą rinksis balandžio 14 d.
Dar kartą pateikti protestą „BMW Sauber“ komanda nusprendė tam, kad klausimą nagrinėsiantys teisėjai, esant reikalui, galėtų peržiūrėti ne tik Australijos GP rezultatus, bet ir šį savaitgalį rengiamo Malaizijos GP varžybų baigtį.
„Protestas tėra formalumas. Jis teikiamas siekiant užtikrinti, kad teisėjų sprendime svarstant apeliaciją balandžio 14-ąją būtų apgalvoti ir rezultatai Malaizijoje“, - komentuodamas tokius veiksmus, pareiškė ekipos atstovas spaudai.
Anksčiau protestuojančios komandos vengė įvardinti, jog siekia „Brawn“, „Toyota“ ir „Williams“ pasiektų rezultatų anuliavimo, ir tvirtino, kad nori tik „Formulės-1“ techninio reglamento išaiškinimo. Prie protesto prisijungusios „BMW Sauber“ atstovai taip pat bandė šiuo klausimu kalbėti aptakiai.
„Apeliacinis teismas priims sprendimą, dalis jo lies ir taškų klausimą. Mes neprašome konkrečių sprendimų ar rezultatų, mes tik išsakome savo nuomonę ir pagrindžiame ją dokumentais. Kalbant apie Melburną, mums tai vistiek nepadėtų“, - kalbėjo komandos vadovas Mario Theissenas.
Priminsime, kad „Brawn“, „Toyota“ ir „Williams“ ekipų bolidai išsiskiria didesniais difuzoriais, nei esą buvo iš pradžių numatyta taisyklėse. Komandos šiam elementui padidinti panaudojo smūgiui sugerti būtiną konstrukciją automobilio gale.
Manoma, kad šis ginčytinas techninis sprendimas gerokai pagerina bolido galo aerodinamikos efektyvumą ir sukibimą su trasa, nedidinant oro pasipriešinimo. Tvirtinama, jog tai trasoje suteikia iki pusės sekundės per ratą pranašumą.
Specialistų manymu, FIA ICA patenkinus apeliaciją, pirmųjų dvejų šių metų „Formulės-1“ čempionato etapų rezultatai nebus pakeisti, o minėtos trys komandos tik turės pakeisti ginčytiną difuzoriaus konstrukciją. Tiesa, gali būti, jog arbitrai atims taškus iš ekipų, tačiau paliks lenktynininkams. Atmetus skundą, šį techninį sprendimą ims taikyti visos čempionato dalyvės.
Vis dėlto, jei teisėjai nuspręstų anuliuoti „Brawn“, „Toyota“ ir „Williams“ komandų bei lenktynininkų pasiektus rezultatus, pakoreguota Australijos GP klasifikacija atrodytų taip:
1. Fernando Alonso („Renault“)
2. Sebastienas Buemi („Toro Rosso“)
3. Sebastienas Bourdais („Toro Rosso“)
4. Adrianas Sutilas („Force India“)
5. Nickas Heidfeldas („BMW Sauber“)
6. Giancarlo Fisichella („Force India“)
7. Markas Webberis („Red Bull“)
8. Sebastianas Vettelis („Red Bull“)
9. Robertas Kubica („BMW Sauber“)
10. Kimi Raikkonenas („Ferrari“)


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983