Greičiausias penktadienio rytą Silverstouno trasoje buvo „Red Bull“ atstovas Pierre‘as Gasly, ratą įveikęs per 1:27.173 sek. „Mercedes“ pilotas Valtteri Bottas jam nusileido 0.456 sek., o komandos kolega Maxas Verstappenas – 0.836 sek.
Šiais metais Silverstoune vėl pakeitė asfaltą. Nauja danga buvo visai juoda, todėl labai greitai įšilo ir tapo slidžia. Lenktynininkai neskubėdami didino greičius, laukdami, kol lenktyninė trajektorija pasidengs atidirbta guma ir sukibimas su danga pagerės.
Rytą daug kas dėmesį skyrė aerodinaminiams bandymams, nuvažiuodami ratus nedideliu greičiu ir sugrįždami į boksus bolidų konfigūracijai keisti. Autodromo tribūnos buvo beveik pilnos dar pirmosios treniruotės pradžioje.
Asfaltas iš tiesų buvo slidus. Grosjeaną apsuko išvažiuojant iš techninio aptarnavimo juostos – jis sulaužė priekinį sparną, bet buvo priverstas nuvažiuoti su juo vieną ratą, kad galėtų vėl pasiekti boksus. Kelioms minutėms buvo paskelbtas virtualaus saugos automobilio VSC režimas, kad būtų galima surinkti nuolaužas.
Russellas buvo išlėkęs iš trasos išvažiuojant iš 6 posūkio, ten pat vos neapsuko ir Leclerco. 18 posūkyje apsuko Norrisą.
39 min. sesija buvo sustabdyta raudonomis vėliavomis – Raikkoneno bolidas prarado greitį, išleido dūmų debesį ir apmirė trasoje atsisakius jėgos agregatui. Maršalai „Alfa Romeo“ mašiną su ant jos sėdinčiu Kimiu nurideno į saugos kišenę. Po 8 min. pilotai išvažiavo vėl.
Vėliau Grosjeaną ir vėl apsuko 6 posūkyje, iš trasos buvo išlėkę Elbonas ir Verstappenas – smulkių incidentų buvo daug, bet rimtesnių pasekmių jie nesukėlė.
Iki treniruotės pabaigos likus pusvalandžiui, pradėjo krapnoti lietutis, lenktynininkai sugrįžo į serviso zoną, bet vėl pasirodė saulė, asfaltas greitai išdžiūvo ir darbas buvo tęsiamas.
Vt. |
Pilotas |
Laikas |
Skirtumas |
Ratai |
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 816 |
2. | Giriby | 812 |
3. | mantioras | 805 |
4. | Gudas | 796 |
5. | Kęstutis Šimkus | 794 |