Dvigubi taskai - retrospektyva

2013 Gruodžio 11 d. 10:51

Jei si dviprasmiska ir kvescionuojama tvarka galiotu nuo pat 1950-uju, matytume pakitusi cempionu sarasa del siu sezonu:


1956
Real points: 1 Fangio, 30; 2 Moss, 27
Revised points: 1 Moss, 36; 2 Fangio, 32

1958
Real points: 1 Hawthorn, 42; 2 Moss, 41
Revised points: 1 Moss, 50; 2 Hawthorn, 48

1970
Real points: 1 Rindt, 45; 2 Ickx, 40
Revised points: 1 Ickx, 49; 2 Rindt, 45

1979
Real points: 1 Scheckter, 51; 2 Villeneuve, 47
Revised points: 1 Villeneuve 56; 2 Scheckter, 51

1981
Real points: 1 Piquet, 50; 2 Reutemann, 49; 3 Jones, 46
Revised points: 1 Jones, 55; 2 Piquet, 52; 3 Reutemann, 49

1984
Real points: 1 Lauda, 72; 2 Prost, 71.5
Revised points: 1 Prost 80.5; 2 Lauda, 78

2003
Real points: 1 Schumacher, 93; 2 Raikkonen, 91
Revised points: 1 Raikkonen, 99; 2 Schumacher 94

2008
Real points: 1 Hamilton, 98; 2 Massa, 97
Revised points: 1 Massa, 107; 2 Hamilton 102

2012
Real points: 1 Vettel, 281; 2 Alonso, 278
Revised points: 1 Alonso, 296; 2 Vettel, 289

2013 Gruodžio 11 d. 11:00

O titulu suvestine butu tokia:

6 Michael Schumacher
5 Alain Prost
4 Juan Manuel Fangio

3 Ayrton Senna
3 Jackie Stewart
3 Jack Brabham
3 Fernando Alonso
3 Sebastian Vettel

2 Niki Lauda
2 Nelson Piquet
2 Alberto Ascari
2 Jim Clark
2 Graham Hill
2 Emerson Fittipaldi
2 Stirling Moss
2 Alan Jones
2 Mika Häkkinen
2 Kimi Raikkonen

1 Nino Farina
1 Phil Hill
1 John Surtees
1 Denny Hulme
1 Jacky Ickx
1 James Hunt
1 Mario Andretti
1 Gilles Villeneuve
1 Keke Rosberg
1 Nigel Mansell
1 Damon Hill
1 Jacques Villeneuve
1 Felipe Massa
1 Jenson Button

2013 Gruodžio 11 d. 11:01

Is dabar lenktyniaujanciu:

3 Sebastian Vettel
3 Fernando Alonso
2 Kimi Raikkonen
1 Felipe Massa
1 Jenson Button

2013 Gruodžio 11 d. 11:58

Papildomi titulai Moss, Ickx, G Villeneuve, Raikkonen, Alonso, netgi sakyčiau užtarnauti. Gal tik Jones ir Massa variantai man maziau patrauklus. O Lauda ir Prostas abu verti vienas kito (geriausia kad abu gautu uz ta sezona po titula)

Taigi tai tik patvirtina kad dvigubi taskai toli grazu nera toks siaubas baubas kaip visi cia rekia.

2013 Gruodžio 11 d. 13:18

Is paskutiniu 7 cempionatu net 4 (07;08;10;12) tesesi iki paskutinio etapo ir baigesi dramatiskai. Loxams to neuztenka, jiems reikia SHOW. SHOW KIEKVIENAIS metais. Ziurekit Monster Trucks, drag racinga, WWF ar koki kita bruda. F1 (buvo) intelektualus sportas, kuriuo megautis gali daugiau maziau intelektualus ziurovas. Not anymore.

DonRomaso>> Tai tik patvirtina, kad strategija butu visiskai kitokia pries ta paskutini etapa, tad nemanau, kad kas nors butu pasikeite. Be to jei turetume Massa cempionu, tai sporto vardas butu nepataisomai suteptas.

2013 Gruodžio 11 d. 13:42

Lochai moka pinigus ir vaziuoja i lenktynes - sita dali uzmirsai. I Viasat ziuretoju nuomone maziau atsizvelgia

2013 Gruodžio 11 d. 14:02

Siaip jau tokia sistema naudojama ir kitose motosporto sakose, pvz Anglijos Super Bike lenktyniu chempionate (BSB) anksciau buvo dvigubinami taskai. Nu ir ka, nieko. Visiems vienodos taisykles, visi pagal jas ir vaziuoja. Is esmes lyg butu du etapai viename.

Juk dabar, kai turime 25 taskus uz pirma vieta, irgi galima sakyti kad kazkas kovojo visa sezona, taskas i taska varzesi ir stai liko paskutinis etapas ir vienu mostu gali gauti +25 tasku pranasuma. Bet problemos nekelia niekas del to. Tai po metu dvieju ir apie sita dalyka niekas nesnekes.

2013 Gruodžio 11 d. 14:02

Klepsidra>> Aisku i Abu dabi vaziuoja kiek geresnes prabos ***, turbut todel uz ji ir daugiau tasku :) Suprantu ka nori pasakyti, kad tai grynai komercinis sprendimas, bet va del to ir pikta

2013 Gruodžio 11 d. 14:10

Xtremez>> Palyginimas su 25 tai nelabai, nes uz kiekviena etapa yra 25, ir viename gali 25 gauti, o kitame 25 prarasti. O cia du etapus del savo kaltes i siena trenksies, o paskutiniam laimesi ir atsigriebsi vienu ypu. Not fair.

As dar suprasciau jei paimtu SPA, Suzuka, Monaco - prailgintu lenktyniu distancija ir tada uz ja duotu tarkim 35 taskus. Prestizinis etapas su pasunkintom salygom yra vertas daugiau tasku, manau, labai priestaraujanciu nebutu. O dabar Abu Dabis .... zzzz..zzzzz.zzzzz.zzzz - 50 tasku ir jokiu pastangu

2013 Gruodžio 11 d. 14:44

gilles82> nu tai gerai, atsigriebti visaip imanoma, bet visi su tuo sutinka ir vienodos taisykles. Visi zinos kad Abudabio kiekvienas ratas yra 2x vertingesnis. Gali jame laimeti o gali lygiai taip pat ir prarasti. Jokios dramos cia nera ir nebus.

2013 Gruodžio 11 d. 17:17

Patinka Gilles82 mintys del prailgintu luxury etapu ir tarkim 35 tasku, o del situa 50 paskutiniame, tai manau jei neatsauks, per pora metu priprasim ir pamirsim. Visiems bus lygios salygos, paskutinis etapas, turetu visiems dar labiau rankos drebeti, beje gi ne visada AbuDabis bus paskutinis etapas. Zodziu is esmes man tai neigiamumo per daug nera. As nieko pries.

2013 Gruodžio 11 d. 18:06

Xtremez >> Yra dar toks dalykėlis, kaip bolido elgesys tam tikroje trasoje ir jei jis veikė daugumoje trasų gerai, tai nereiškia, kad jis Abu Dabį veiks taip pat, ta prasme, jei jis buvo nesustabdomas Brazilijoje, tai nereiškia, kad jis toks pat bus ir Abu Dabį, o "statyti" bolidą visą žiemą vien tam, kad jis tikrai puikiai veiktų ir Abu Dabį, manau neįmanoma. Tam pvz. manau nereikia vardinti, tiesa vieną duosiu, kaip tarkim totalus "RedBull" pranašumas Japonijoje, Korėjoje, Indijoje ir taip visada būna, nors visą sezoną iki šių etapų, tokio pranašumo nebūdavo, tik viename, kitame etape. Kitas dalykas, manau Abu Dabis yra pats kvailiausiais pasirinkimas, iš įmanomų trasų, dvigubinti taškus, gal dar kvailesnis būtų Monakas, dėl paprasto dalyko, kadangi visai realu, jog sekmadienis Abu Dabį, gali būti visiškai nebeįdomus. Šiaip, ar taip idėja gal ir nėra apgailėtina, bet etapas tikrai ne tas, va Brazilija manau būtų kur kas geriau.

2013 Gruodžio 11 d. 20:53

Aciu uz idomia info Af1 tu cia tikras sviesulys sitam puslapi;)

2013 Gruodžio 11 d. 21:13

Siaip ok, tegul buna tie dvigubi taskai bet why etape, kur normaliom salygom net lenkimai neimanomi?

2014 Kovo 14 d. 13:38

Aš asmeniškai labai tikiuosi, kad šio sezono čempiono titulas paaiškės anksčiau nei ateis paskutinės lenktynės ir tada Bernie galės bandyt trigubinti taškus 2015 sezonui. IR labai tikiuosi, kad pakankamai nemaža dalis fanų boikotuos ir nežiūrės paskutinių lenktynių (Pakankamai dažnas pasiūlymas užsienio forumuose). Xtremez: Palyginimas su kitomis sporto šakomis daug garbės formulei-1 nedaro.. Tada kodėl neatsisakius kvalifikacijos ir neišdalinus starto pozicijų pagal praeitų lenktynių rezultatus tik apkeičiant vietomis pirmą aštuntuką kaip GP2? Arba nepridėt trasoje tramplinų ir shorcutų kaip Rallycrosse? Labai tikiuosi, kad šita taisyklė po šio sezono nusės giliai į stalčius ir liks tik kaip konraversiškas prisiminimas kaip kokie šešiaračiai bolidai...

2014 Kovo 15 d. 10:23

AF1ui turbūt labai patinka 2003 metu variantas ;)

2014 Kovo 15 d. 21:43

Aisku, ta taisykle yra visiskas absurdas, bet sita analize parode, kiek mazai tereikia norint is esmes pakoreguoti cempionu lentele.

TOP naujienos

F-1.lt pulsas