E. Oconas: darbas su nauja mašina prasidėjo labai anksti (2)

E. Oconas: darbas su nauja mašina prasidėjo labai anksti
logo 2023 Lapkričio 13 d. 14:13, Getty Images/Red Bull Content Pool nuotr.

„Alpine“ lenktynininkas Estebanas Oconas pareiškė, kad jam dar niekada neteko taip anksti pradėti ruoštis kitam sezonui: pradedant rugsėju jis dirba su simuliatoriumi su virtualiu 2024 metų bolido modeliu.

Prieš šių metų pasaulio čempionatą gamyklinė „Renault“ koncerno komanda „Formulėje-1“ tikėjosi 2023 metais pasirodyti ne blogiau nei 2022 metais, kai ji užėmė 4 vietą Konstruktorių taurės įskaitoje, tačiau šiemet nelabai galės pakilti aukščiau 6 pozicijos, kadangi smarkiai nusileidžia „McLaren“ ir „Aston Martin“, nuo kurių atsilieka atitinkamai 174 ir 153 taškais. E. Oconas ir jo partneris Pierre'as Gasly dviese uždirbo 108 taškus.

„Suprantama, kad komanda gerai supranta, ką reikia daryti norint pagerinti situaciją, - E. Oconas kalbėjo britų leidiniui „Motorsport Week“. - Aš jau gana ilgai dirbu su 2024 m. mašinos modeliu simuliatoriuje. Tai prasidėjo gerokai anksčiau nei įprasta. 

Tai labai gerai, nes mes jau spėjome išsiaiškinti ne vieną problemą ir ankstyvojoje stadijoje surinkome daug informacijos. Mes šią programą pradėjome dar rugsėjo pradžioje, nors anksčiau darbas prasidėdavo tik lapkritį ar net gruodį.

Beje, kol nebus pagamintas realus bolidas, mes nesužinosime, kiek jis bus efektyvus. Mes galime lyginti dvi važiuokles ir gauti įdomius rezultatus, bet priekyje laukia dar keli mėnesiai darbo, veikla vėjo tunelyje prasidės tik žiemą. Nors, žinoma, įspūdžiai, kuriuos mes jau turime dabar, skirsis nuo tų, kuriuos gausime pirminio įvažinėjimo metu, per žiemos bandymus ir pirmame kito sezono etape.

Bet jau dabar jaučiame, kad mums pavyko išsiaiškinti su kai kuriais niuansais, ko mums nepavyko padaryti praėjusiais metais. Pliusas tame, kad tai leidžia inžinieriams ankstyvojoje stadijoje gauti išsamią informaciją apie mašiną, kol komanda dar nepradėjo gaminti jos komponentų ir tai leidžia pakoreguoti kai kuriuos aspektus. Jei atvirai, man dar niekada nepavyko taip anksti susipažinti su kitų metų bolidu.

Nors vaizdas, kurį mes gauname simuliatoriuje, niekada nebūna idealus. Vėliau gali iškilti sunkumų ir mes su tuo jau buvome susidūrę, ypač kai yra dirbama su nauja mašina. Kadangi bandymų rengti negalima, tai simuliatorius yra vienintelis instrumentas, kurį mes turime dabar, todėl mes privalome juo pasitikėti“.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
Panasu
IP: e91f611 | 11/13 14:47 Atsakyti
Panašu, kad po vasaros pertraukos daugelis komandu suprato, kad vienintelis būdas artėti prie RB tai aukoti šį sezoną ir dirbti ties 2024, tačiau paradoksas, kad RB turėjo tokį didelį pranašumą iš sutaupytų buterbrodų biudžeto, kad ir patys galėjo sau leisti nebetobulinti šio sezono bolido ir dirbti ties 2024, taigi liūdnos žinios mums visiems, F1 fanam, net jei sergi už Maxą tokios parodijos čiampe net Mersų laikais nebuvo.
Klepsidra
IP: f493dd1 | 11/14 15:32 Atsakyti
Panasu
11/13 14:47

Panašu, kad po vasaros pertraukos daugelis komandu suprato, kad vieni... skaityti daugiau

kiekvienais metais tas pats supratimas ateina ir galu gale status quo lieka panasus sekanciais metais
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983