Nė vienerios iš praėjusių šio sezono lenktynių neapsėjo be baudų už klaidas prieš startinėje procedūroje: Bahreine už tai buvo nubaustas Estebanas Oconas, o Džedoje – Fernando Alonso. Abiem atvejais elektronika užfiksavo neteisingą bolidų pastatymą starto vietoje.
Oconas buvo užvažiavęs ant pirmutinės linijos, o Alonso – ant kairiosios pusės. Abiem atvejais sportininkai gavo po 5 sek. baudas, kurių atlikimas sukėlė naujų nuotykių, bet tai jau kitos istorijos.
Pasakodamas apie šias situacijas „Channel 4“ eteryje, E. Oconas spėjo, kad ateityje tikrai bus pilotų, kurie negalės tiksliai pasakyti savo starto pozicijos.
„Tai visiškai buka bauda, - kalbėjo „Alpine“ lenktynininkas. - Iš tikrųjų, labai tiksliai pastatyti mašiną starte nėra lengva. Bolidas tapo dar didesnis, o lenktynininkas sėdi jame labai žemai ir prastai mato.
Atvirai kalbant, aš net nežinojau, ar telpu numatytoje starto vietoje Bahreine, ar netelpu – dėl to papildomai nervinausi. Bet esmė tame, kad šiuolaikiniuose boliduose neliko jokios galimos paklaidos pastatant automobilį – jį būtina pastatyti labai tiksliai.
Jei taisyklių laikymosi FIA lenktynių direkcija ėmė taip griežtai laikytis, mums teks dirbti labai preciziškai. Lygiai tas pats su baudos atlikimu serviso zonoje. Mes „sumokėjome“ už tai Bahreine, o „Aston Martin“ - Džedoje. Neabejoju, kad tai šiemet dar kartosis ne vieną sykį“.
„Alpine“ komanda pripažino, kad pati suklydo Bahreine – mechanikai gavo signalą pradėti dirbti su Ocono bolidu tuo momentu, kai buvo praėjusios 4,6 sek. iš paskirtos 5 sek. baudos.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |